Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset "köröttelevät" polkupyörällä eivätkä aja kunnolla?!

Vierailija
01.07.2008 |

Siis höpsyttelevät hissukseen menemään sellaisella max. 3-vaihteisella lady-pyörällä, jossa istutaan selkä tikkusuorana ylöspäin. Siinä he sitten höllyvät ylös ja alas tien muotojen tahdissa. Vauhtia on todella vähän, eikä kypärästä luonnollisesti ole tietoakaan.

Mikä näitä naisia ajamasta edes vähän sporttisemmin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei selkä suorana ajaminen ole ryhdillekään haitaksi.

Vierailija
2/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkä rasittuu, jos ei saa olla selkä suorana.

Vierailija
4/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli se on sekin! :)

Vierailija
5/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että on nauttinut maisemista ja körötellyt hissuksiin,

Vierailija
6/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon näkee nuorten tyttöjen ja naistenkin ajavat sellaisilla. Itsekin tykkään että saan paljon ergonomisemman asennon ja on mukavampi ajaa, selkä ei mene kipeäksi jne. Lisäksi semmoisen mummopyörän kyytiin on helpompi nousta, varsinkin kun on lastenistuin tarakalla. Mummopyörät kunniaan!

Vierailija
7/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todella tyytyväinen olen :) Eihän sillä mitään kauheen hikistä lenkkiä vedetä, mutta päivittäiset asiat sillä kyllä hoitaa, ja kyllä pitkiäkin lenkkejä on tullut ajettua monesti. Vaihdoin maastopyörän mummomalliin, sillä käteni kipeytyivät maastoasennossa. Tässä nykyisessä pyörässä on myös tyyliä, sellaista vanhanaikaista charmia. Tykkään pyörästäni ja sen etukorista, siinä kulkee tavarat helposti. Näin alle kolmekymppisenä, ilman autoa elävänä en voisi kuvitellakaan muuta kuin nauttivani köröttelystä.

Vierailija
8/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoille tulis sydäri sellaisesta touhusta...

Vierailija
9/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei aja mummomallisella pyörällä. Selkä tulee kipeäksi, samoin niska kun yrittää katsella eteensä eikä vain etupyörää.

Onneksi sain oman pyörän kuntoon eikä enää tarvitse lainata tyttären.

Vierailija
10/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella, miten jollain megahinkeillä varustetulla emännällä 'pläts, pläts', joka polkaisulla heilahtavat kannut kiinni ohjaustankoon maastopyörällä ajaessa. Kyllä tyylikäs mummopyörä on silloin ehdottomasti paras ratkaisu! :)

Vierailija
11/26 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pyörillä saa sykkeen nousemaan jos haluaa. Ja vaikka vain köröttelisi ja katselisi koiranputkia, niin pyöräily on silti terveellisempää kuin autoilu. Kannattaa kuitenkin huoltaa pyörää aina välillä, niin pyöräily on mukavampaa.

Vierailija
12/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän töistä tulla kotiinkin. Kyllä se vain hyvää tekee, kun vetää 14 km päivittäin mäkisessä maastossa.

ap

Vierailija
13/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohoaa kuntokin samalla. Minä poljen 21-vaihteisella hybridillä 7 km joka aamu töihin reipasta vauhtia. Ei hikoilukaan ole mikään ongelma: minulla on sen varalta vaihtovaatteet ja tukanlaittovälineet mukana. ;)

ap

Vierailija
14/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 km ei kuntoon auta juurikaan. Itse poljen 15 km töihin ja saman takaisin, ja 15 km on kuitenkin vaan se vajaa puoli tuntia hiki liikuntaa. ELi ei silläkään ihmeitä aikaan saa. Saati sitten jos vaan 7 km polkee, eli noin 10 min..

Vierailija
15/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua hengästyä, hikoilla tai nostattaa sykettä. Haluan isiirtyä paikasta a paikkaan b mahdollisimman mukavasti ja vaivattomasti, mieluiten toki autolla. Kypärää en käytä koska se on typerä. Kovaa en aja myöskään siksi että en halua kaatua ja satuttaa itseäni. Päästä viis mutta ruhjeet polvissa ja kämmenissä ovat kamalia.

Vierailija
16/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtään noussut työmatkapyöräilystä, vaikka ajan saman 2x7km päivässä töihin. Kyllä minun ainakin täytyy käydä muuten lenkillä ei tuollainen 15minuuttia 2xpäivässä riitä.

Vierailija
17/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain hyvää tekee, kun vetää 14 km päivittäin mäkisessä maastossa.

ap

Vierailija
18/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöräilysortseilla ja hikipannalla varustettu sporttinen mimmi..

mummopyörät kunniaan! itse kyllä henk koht haluisin jopon..

Vierailija
19/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on jopa sandaalit tai pahimmillaan korkokengät ja hame, jolla voi vain sipsuttaa.

Minulla on aina trikoot ja lenkkarit jalassa (talvella nastoitetut). Juoksen joka paikkaan mihin menen. Pyyhe ja deodorantti mukana tietysti, jos on hieman lämpimämpi keli.

-Forrest Gump

Vierailija
20/26 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkan 21-vaihteisella hybridillä kuntoilumielessä. Mieheni puolestaan tekee näin, eikä hän puolestaan -pysty- ajamaan pyörällä rauhallisemmin, vaan aina on ajettava todella lujaa. Parasta hänestä olisi kuulemma jos saisi työmatkalle jonkun toisen "hullun" kilpa-ajoon.

Itse haluan ajella rauhallisesti luonnosta nauttien. En pidä kapeista renkaista, käsijarruista tai sporttipyörän ajoasennosta. Eipä tule siis sellaista hankittua.

Kaikkiin ketjuihin sitä tulee vastattuakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän