Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lähes kaikki naiset ovat hirveitä tyranneja jotka eivät pidä siitä kun miehet ottaa olutta?

Vierailija
13.07.2016 |

Mulle ainakin kävisi että mies ottaa olutta kesäpäivänä, se on monien miesten tapa nauttia. Se on vieläpä äärettömän seksikästä. Itseäni kiihottaa oluen tuoksu miehessä.
Olenko outo?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isäsi alkoholisti?

Vierailija
2/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se oluen ottaminenkin pitää tehdä vain sinä hetkenä, kun palstamamma on sen päässään kuvitellut.

Kuten kaikki muukin. Muuten menee palstamamman metatyöt hukkaan ja aivot sanoo poks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu varmaan vähän siitä onko juominen ongelma vai ihan satunnaista "rentoutumista".

Jos se on sitä melkein jokapäiväistä arkea, että mies ottaa pikku maistit jo aamupäivästä niin eihän se ok silloin ole. No ei se tietty ok ole naisellekaan. Itse en juo enää juuri ollenkaan, mutta siinä mielessä en kyllä mielestäni ole tyranni, että onpa sitä tullut vetästyä iltakännien lisäksi iltapäivä-, aamu- ja päiväkännejä joko ihan huvikseen tai sitten pikku tasoittelun lipsahdettua humalan puolelle.

Olennaista lienee se, että onko taustalla alkoholiongelmaa vai onko tosiaan kyse vain satunnaisista päivämaisteista.

Vierailija
4/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan viinan haju on kamala eikä kiihota tippaakaan, vaikea edes pussata sellaista suuta. Hampaiden peseminen ei auta, se alkoholin haju tihkuu ihon läpi ja tulee hengityksen mukana. 

Alkoholi on myös epäterveellistä enkä minä nyt vain henkilökohtaisesti pidä siitä tissuttelutavasta, joka monilla miehillä on, että pitää ottaa muutama olut milloin minkäkin auringon/ruoan/saunan/tv-sarjan/rentoutumisen/hyvän fiiliksen tms kunniaksi. Noita syitä kyllä riittää. 

.

En vaadi mitään absolutismia ja itsekin käytän alkoholia. Mielestäni alkoholin paikka on baarissa tai juhlissa, myös tiettyjen ruokien kanssa voi ottaa yhden ja piknikillä pari. Mutta usein se on sellaista arkista tissuttelua.

.

Saatan huomauttaa omalle miehelle alkoholin juomisestaan, mutten suoranaisesti kiellä. Välillä on tilanteita joissa tekisi mieli huomauttaa, mutta päätän olla kiva enkä valita, olen ihan hiljaa vain koko alkoholista.

Vierailija
5/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, että naapuritalon poikamies ostaa melkein joka päivä mäyräkoiran olutta.

Seurusteluvaiheessa, kun kumpikin asui omillaan, ei toisen juomisesta ollut mitään haittaa. Mukava oli myös kesäpäivänä mennä terassille. Ei ollut muita velvoitteita kuin työssä käyminen. Mikset ap juo miehesi kanssa, sehän on kivaa?

Jos perheessä on kaksi lasta, toinen sairaana ja lääkäriin ollaan menossa, niin mitäpä tuumaat, jos mies korkkaa muutaman oluen vaikka pitäisi jäädä pienen lapsen kanssa kotiin? Jätätkö vai otatko lapsen mukaan päivystykseen jonottamaan tunneiksi? Lapsen synttärivieraat on tulossa ja miehellä on kuudes olut menossa? Mies on luvannut sinulle tai lapsille jotain, mutta aloittaakin oluen juomisen sen sijaan?

Jos mies haluaa elää kuten poikamies, kannattaa pysyä poikamiehenä.

Vierailija
6/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset?

Millaisen tutkimuksen olet tehnyt?

Vierailija
7/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään naista jota harmittaisi jos miehensä juo olutta. APn väite ei siis ole validi.

Vierailija
8/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuinen juominen arkena ottaa päähän jos kuvioissa on lapsia.ja ihan niitten lasten takia joutuvat katsella kännistä kaljanhajuista isää.

Vierailija
9/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ymmärtää juoda viiniä. Sitä saa juoda pullon päivässä sivistyneesti. Olut on junttien juomaa ja alaluokkaista ryystämistä.

Vierailija
10/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se mua haittaa, vaikka ottaisikin. Ottaisin itsekin, jos olisin lomalla. Nyt kun olen itse töissä ja mies lomalla, niin ei ole aavistustakaan kaljoitteleeko päivällä vai ei. Eilen illalla oli ainakin häipynyt terassille kun tulin töistä kotiin. Tuli vasta kun olin nukkumassa, eikä sekään haitannut mitään. 

Vierailija
11/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä?!? Mä olen samanlainen! Inhoan olutta, en ole sitä koskaan juonut, mutta tykkään kun mies sitä juo ja se tuoksu on todellakin kiihottavaa!

Mun lähipiirissä yksikään nainen ei tykkää, että mies juo olutta tai mitään muutakaan. Mä olen ainoa outo, joka ei räpätä miehen juomisesta. Ja pakko lisätä, että meidän lähipiiriin ei kuulu juoppoja ja kaikki osaavat käyttäytyä, kun juovat.

Vierailija
12/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi ymmärtää juoda viiniä. Sitä saa juoda pullon päivässä sivistyneesti. Olut on junttien juomaa ja alaluokkaista ryystämistä.

Pullo viiniä päivässä on ok? Johan vitsin tuuppasit :)

"Terveellä, työikäisellä miehellä korkean riskin taso viikossa on 23-24 pulloa keskiolutta, kolme ja puoli pulloa mietoa viiniä tai yksi ja kolmeneljäsosaa pulloa kirkasta viinaa. Kohtalaisen riskin taso on 14 pulloa keskiolutta viikossa" (lähde Päihdelinkki). Tässä puhutaan siis jo korkeasta alkoholin liikakäytön riskirajoista.

Känniördääminen on asia erikseen mutta pullo viiniä päivässä meiningillä on kyllä maksansiirto edessä muutaman vuoden päästä.

Vierailija
13/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa alkoholistin kanssa. Ahdisti se silkka tölkin suhahduskin, vaikka olisi sillä kertaa jäänytkin ihan vaan yhteen. Yleensä ei kyllä jäänyt. Yritin olla nalkuttamatta, koska tiesin ettei se sillä parane, antaa vaan syyn vetää toisenkin oluen.

Nykyiseni saa ottaa ihan rauhassa oluen, saatan ottaa seuraksi viiniä. Erona on se, että tiedän ettei hän muutu kaljoitellessaan arvaamattomaksi. Tiedän myös, että krapulan puolelle lipsahtaa tosi harvoin ja silloinkin kyseessä on ns poikien ilta.

Nykyiseni myös ymmärtää, että oluen voi jättää joskus väliinkin.

Vierailija
14/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne Alkossa myytävät erikoisoluet mitään wt-ryystäjien kaljoja ole.

Vierailija
15/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (N) juon meillä enemmän olutta kuin mies. Tosin kaksi tölkkiä yhteen menoon on itsellenikin maksimi ja poikkeuksellista. Mutta janojuomana kylmä keskiolut on parempaa kuin vissy.

Vierailija
16/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos

Mies hallitsee alkon ja oluen käytön niin, että häneen voi luottaa. Mielestäni voi ihan hyvin mennä kavereiden kanssa baariin ja ottaa ihan reilustikin, mutta silti pitää vastata puhelimeen (ei tarkoita että kytätään, vaan kotona voi olla oikeasti joku hätä!!!) ja tulla sovitusti kotiin. En tajua näitä, joille jää putki päälle, ei ilmoiteta olinpaikkaa ja jäädään ryystämään tuntemattomaan paikkaan maailmalle  päivätolkulla. Jos ei pysty taksiin menemään, eikä sössötykseltä puhumaan, tai pahimmassa tapauksessa päätyy katuojaan tai jonkun horon punkkaan,  on homma sillä selvä.

Tämä on juuri se pointti mun mielestä! Minäkin voin mennä kaverien kanssa, mutta tulen kotiin ja pystyn handlaamaan niin, ettei mua ryöstetä, raiskata tai hakata. Vastaan luuriin ja minuun voi aina luottaa! Se on ihan toisen ihmisen kunnioittamisesta kiinni. Ja meillä saa mies kotona vetää niin paljon kuin mahaan mahtuu (ei ole lapsia kotona enää). Jos haluaa vetää tolkun ratakierroksella kokonaan pois, kannattaa palkata joku vahti illaksi. Mä en siis mäkätä ottamisesta, vaan kritisoin käytöstä. Otan itsekin silloin tällöin ihan reippaastikin. Käytös ok, en oksentele, en riko irtaimistoa, enkä aiheuta meteliä yms.

Vierailija
17/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtäkään naista jota harmittaisi jos miehensä juo olutta. APn väite ei siis ole validi.

Liikutko juoppopiireissä vai uskovaisissa? Ensinmainituissa naiset juovat itsekin, uskovaiset taas eivät yleensä juo haitaksi asti. Alkossa myytäviä erikoisoluita harvemmin juodaan joka päivä. 

Minua harmittaa monesta syystä:

1. Käytös muuttuu, lähes poikkeuksetta ikävämpään suuntaan. Enemmän tai vähemmän humalassa mies saa sanotuksi sellaista, jota ei selvin päin viitsi kun ymmärtäisi, että se ei pidä paikkaansa. Joku muu jo mainitsi arvaamattoman käytöksen.

2. Rajoittaa elämää, kun olutta ottaneena ei voi itse ajaa autolla.

3. Menee rahaa aivan hukkaan.

4. Terveys kärsii -> ks. ensimmäinen kohta, kun pää vähintellen pehmenee.

Työikäisen miehen riskikäyttö on yli kolme olutta päivässä ... voi olla, mutta jos vetää kolme olutta, sillä on jo jotain vaikutusta järkeen.  Moni ottaa ne kaikki 24 kahdessa illassa, ja sitten irto-oluet lisäksi.

5. Huono malli lapsille.

Vierailija
18/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinen voi vaan ottaa, niin onhan se ihan perseestä että yleensä/aina se saisi olla mies.

Vierailija
19/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap. ei olisikaan nainen, niin voihan tilanteen havainnollistaa itselleen kutsumalla naapurin naukkailevan naisraukan kahville muutaman kerran viikossa, itse selvänä ollen. Erittäin viihtyisät ja inspiroivat oltavat, kuten moni alkoholistinaisen mies on todennut. Taitavat lähteä lätkimään naisia nopsemmin.

Vierailija
20/21 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuunnellut joidenkin kavereiden juttuja näistä naisista, jotka jäkättävät muutamasta iltakaljasta.

Täytyy sanoa, että olen ollut hämmästynyt. Jotkut ovat jopa eronneet, kun mies on kyllästynyt kuuntelemaan sitä marinaa ja nainen kyllästynyt niihin iltakaljoihin.

Epäilen, että tuollaisessa täytyy olla taustalla joku lapsuudenkodin alkoholiongelma tai edellisessä suhteessa liiallista alkoholinkäyttöä, ei moinen neuroottisuus muuten selity.

Jos aikuinen mies ei ole vahingoksi itselleen tai muille, eikä ole huomattavasti humalassa lasten aikana, sekä hoitaa muut velvoitteensa, niin en kyllä pätkääkään ymmärrä, miten se on naiselta pois.