Annan teille seksiä kinuavat miehet vinkin
tehkää jotain odottamatonta mistä nainen pitää. Jalkahieronta. Vihta saunaan.
ÄLKÄÄ ODOTTAKO seksiä, ilamn taka-ajatuksia. Niin sitä varmimmin saa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä odota seksiä, mutta muista silti hyysätä naista, niin jos hyvin käy, saatat ehkä saada seksiä palkinnoksi säälistä ensi vuonna."
Näinhän se menee. Ja paino sillä ehkä-sanalla. Jos prinsessa loukkaantuu siitä ,että hedelmänkuorimaveitsi onkin tiskikoneessa pesussa väärään aikaan, tai mies ei anna rahojaan naiselle hassattavaksi, on se syy pihdata.
No miksi miehet sitten pihtaa?
Koska miehen vietti on korkeampi, keskimäärin. Mutta kyllähän nykyään miehetkin pihtaa, täällä saa usein lukea siitä. Nettipoke muuttanut asian edes vähän tasa-arvon suuntaan, enää ei jokaista heteromiestä voi kontrolloida seksillä.
No mutta kerro nyt että MIKSI miehet pihtaa?
Pihtaa naisten prinsessaharhojen , tai miesten mitätöinnin ja vähättelyn vuoksi.
Olisitko itse sylkykuppina ja kynnysmattona innoissasi? Se kun tuntuu suomalaisen miehen osa olevan, ainakin palstamammojen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Älä odota seksiä, mutta muista silti hyysätä naista, niin jos hyvin käy, saatat ehkä saada seksiä palkinnoksi säälistä ensi vuonna."
Näinhän se menee. Ja paino sillä ehkä-sanalla. Jos prinsessa loukkaantuu siitä ,että hedelmänkuorimaveitsi onkin tiskikoneessa pesussa väärään aikaan, tai mies ei anna rahojaan naiselle hassattavaksi, on se syy pihdata.
Koska miehen vietti on korkeampi, keskimäärin. Mutta kyllähän nykyään miehetkin pihtaa, täällä saa usein lukea siitä. Nettipoke muuttanut asian edes vähän tasa-arvon suuntaan, enää ei jokaista heteromiestä voi kontrolloida seksillä.
Ai niin, luin että miksei miehet pihtaa.
Yksi mies pihtaa koska testotasot ovat alhaiset, eli vietti kadonnut.
Toinen koska mamma ei miellytä, on lihonut tms, tai seksi hänen kanssaan ei miellytä, on estoinen, passiivinen.
Kolmas koska on kyrsiintynyt koko naiseen, ehkä nainen pihtasi aikaisemmin ja se tappoi rakkauden ja kiintymyksen, ehkä joku muu syy.
Neljäs koska seksi naisen kanssa on niin työlästä, naista pitää lämmitellä koko päivän tai jopa useamman, miehen pitää saada kaikki just prikulleen oikein, sekä ennen että seksin aikana, että nainen pääsee ja pysyy tunnelmassa. Lopuksi kaiken vaivan ja tasapainottelun jälkeen miehen "palkinto" ei juurikaan tuota parempaa fiilistä kun nettipokelle tumputtaminen.
Viides koska...nyt en keksi tähän hätään enempää.
Olipas asiaa... osuu omalle kohdallekin muutamassa kohdassa
Vierailija kirjoitti:
miksi sinkkunaiset ja - miehet ei löydä toisiaan?paljon ihmissuhteita niin jostain niistä nappaa?
Eli pitäisi ottaa joku vain muodon vuoksi, sellainen johon ei ole tippakaan edes ihastunut? Sanotko että mikä pointti tuollaisessa suhteessa olisi? Itse olen mieluummin yksin kuin epätyydyttävässä ja keskinkertaisessa suhteessa, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi vääriin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten ja selän silitystä, hierontaa, iltapalan tekoa, kauniiksi kehumista arkivaatteissa, naurattamista jne. Mutta missään ei saa olla oletuksena, että nyt kun olin kiva sulle, haluan seksiä. Tai hieronnassa alkaa hieromaan rintoja tjms.
Ja näin pääset nallekarhuksi, jolta saa läheisyyttä ilman seksiä. Oma virhe oli nimenomaan se, että "annoin tilaa" enkä "painostanut" sinä vaiheessa, kun vaimolta alkoi hiipua seksuaalinen kiinnostus minua kohtaan. Lopputuloksena vaimo saattaa vahingossa suostua harrastamaan seksiä kanssani noin kaksi kertaa vuodessa. Näin on menty kymmenen vuotta. Olemme toistemme parhaat ystävät. Hoidan kotityöt. En ryyppää, enkä sekoile. Palvon kaunista vaimoani. Mutta hän ei vain syty minusta. Lapsia ei tullut, koska emme harrasta seksiä .
Mä olen ollut oman mieheni kanssa 20 vuotta ja meillä tuo on toiminut. Nyt kun lapset isompia, seksin harrastaminen vaikeampaa, kun eivät "nuku koskaan", mutta kun kyllästytään hiljaa peiton alla hommaan, mennään kahdestaan mökille tai lähdetään yöksi hotelliin. Siellä sitten otetaan menetettyjä päiviä takaisin. =) Eikä tarvitse lämmitellä, kun mies on aika ajoin huomioinut mua, niin seksi on siellä lähinnä sitä, että revitään vaatteet pois päältä ja annetaan mennä. Mitä useammin, sen parempi.
Ehkä te ette vain olleet toisillenne ne oikeat. Seksiin painostaminen yleensä ei tuota tulosta pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun nainen sanoi jotain väärään aikaan, ei sanonut jotain kun olisi pitänyt sanoa, ei silittänyt miehen kalsareita, ei antanut rahojaan miehen tuhlattavaksi.
Mun eksä teki just sitä, että osti vaikka herkkuja ja halusi ihan vapaaehtoisesti hieroa hartioita jne... Sitten jos mua ei kuitenkaan syystä tai toisesta illalla kiinnostanut seksi, niin sitten suututtiin, mökötettiin, tiuskittiin ja oltiin niin marttyyria, kun hän kuitenkin ne niskat hieroi. Tämä johti ajanmittaan siihen, että en halunnut niskahierontaa, ei huvittanut mennä kainaloon katsomaan leffaa, aloin välttelemään spontaaneja hellyydenosoituksia, koska kokemuksesta jo tiesin mitä seuraa. Seksistä tuli pakkopullaa eikä se mies koskaan tajunnut miksi, ei edes selittämällä.
Nykyisen kans on ihan toisenlaista. Hellyys on hellyyttä ilman taka-ajatuksia. Totta kai se joskus johtaa seksiin, mutta ei ole tarvetta vetää hernettä nenään jos väsyttää eikä jaksakaan ja oikeasti vaan haluaa olla sylissä sohvalla.
Itse olen elänyt koko 10-vuotisen parisuhteen puutteessa ehkä alkua lukuunottamatta. Lapsiakin on tietysti, ja estoiselle vaimolle riittää vaniljaseksi joka toinen viikko. Samanlaisia prinsessahöpinöitä kuuluu meilläkin kuin ap:lla. Nostan kytkintä ja etsin seksistä pitävän naisen, kunhan lapset on isompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtaa naisten prinsessaharhojen , tai miesten mitätöinnin ja vähättelyn vuoksi.
Olisitko itse sylkykuppina ja kynnysmattona innoissasi? Se kun tuntuu suomalaisen miehen osa olevan, ainakin palstamammojen keskuudessa.
Sinua voidaan pitää sylkykuppina. Sylkykuppi olet vasta sitten, kun hyväksyt sen pitämättä puoliasi.
Näin miehenä omat halut tappaa se että seksiä saa vain erityisiä paveluksia vastaan. Itse kun haluaa toista aina ellei sitten ole täysi sota päällä. Miksi olisin edes naisen kanssa jota en halua pyyteettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elänyt koko 10-vuotisen parisuhteen puutteessa ehkä alkua lukuunottamatta. Lapsiakin on tietysti, ja estoiselle vaimolle riittää vaniljaseksi joka toinen viikko. Samanlaisia prinsessahöpinöitä kuuluu meilläkin kuin ap:lla. Nostan kytkintä ja etsin seksistä pitävän naisen, kunhan lapset on isompia.
No ei ole ihme että vaimo on estoinen, kun jo niin mitättömästä ja vähällä vaivalla toteutettavasta pyynnöstä kuin jalkahieronta, joutuu pilkatuksi "prinsessahöpinöistä".
Saat etsiä kauan, ennen kuin löydät naisen joka pitäisi seksistä tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten ja selän silitystä, hierontaa, iltapalan tekoa, kauniiksi kehumista arkivaatteissa, naurattamista jne. Mutta missään ei saa olla oletuksena, että nyt kun olin kiva sulle, haluan seksiä. Tai hieronnassa alkaa hieromaan rintoja tjms.
Ja näin pääset nallekarhuksi, jolta saa läheisyyttä ilman seksiä. Oma virhe oli nimenomaan se, että "annoin tilaa" enkä "painostanut" sinä vaiheessa, kun vaimolta alkoi hiipua seksuaalinen kiinnostus minua kohtaan. Lopputuloksena vaimo saattaa vahingossa suostua harrastamaan seksiä kanssani noin kaksi kertaa vuodessa. Näin on menty kymmenen vuotta. Olemme toistemme parhaat ystävät. Hoidan kotityöt. En ryyppää, enkä sekoile. Palvon kaunista vaimoani. Mutta hän ei vain syty minusta. Lapsia ei tullut, koska emme harrasta seksiä .
Teet mitä naiset ehdottaa, annat naisesi määrätä -> nainen menettää kunnioituksensa sinua kohtaan, ei näe sinua enää Miehenä -> et ole enää haluttava -> seksi loppuu.
Ei tietenkään aina päde, mutta aika tavallinen tarina nykyään. Hauskinta on, että naiset itse ovat kasvattaneet pojistaan tämmösiä. Vahva, rakastava äiti, puuttuva tai naiselle myöntyvä isä, pojasta tulee naista palvova, naisten mielestä "nössö" mies, joka ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nainen?
M27
Niin minäkin haluaisin tietää mistä se nainen?
M38
Minä myös!
M26
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä omat halut tappaa se että seksiä saa vain erityisiä paveluksia vastaan. Itse kun haluaa toista aina ellei sitten ole täysi sota päällä. Miksi olisin edes naisen kanssa jota en halua pyyteettömästi.
Joo ei todellakaan kannata olla, jos ajattelet noin. Et näköjään ymmärrä millään ettei toisen normaali huomioiminen ole palvelus, se on ihan normaalia parisuhdetta.
No jo se, että sä pyörit vauvapalstalla vinkumassa seksin vähyydestä kertoo ihan tarpeeksi sun miehisyydestä ja siihen on syy miksi sä et saa seksiä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos toisesta välittää aidosti, haluaa tehdä hänelle mukavia asioita mistä tietää toisen ilahtuvan. Jos toisen mielentila ja onnellisuus ovat yhdentekeviä, silloin varovaisinkin toive jostakin mukavasta huomionosoituksesta kumppanin taholta näyttää "erityiseltä palvelukselta".
Naisen pitää haluta seksiä ilman, että siihen liittyy mitään vastiketta. Kaikki muu on huoraamista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä lienee yksi suurimmista väärinkäsityksistä
Tosiasiassa tuollainen vaihtokauppa-asenne ja kuvitelmat siitä, että palveluksia vastaan nainen antaa, on yksi suurimmista naisten halujen tappajista.
Kun lehdissä lukee, että tee mies kotitöitä ja hiero niskoja, sillä Ei Tarkoiteta vaihtokauppaa. Vaan tarkoitus olisi kumppanin rentoutuminen. Monet naiset eivät kykene nauttimaan seksistä kun pinna on kireällä ja stressaa. Kotityöt, sotkuisuus, yhden ihmisen niskaan kaatuvat lastenhoidot ja talouden pito rassaa, stressaa ja syö monilta naisilta seksihalut. Eikä se paljoa auta, jos mies vie suurieleisesti roskapussin ja olettaa siitä tulevan palkinnoksi suikkarin. Vähemmänkin ne loputkin seksihalut katoaa.
Mä itse olen ollut ikuisuuden varattu, mutta tosi paljon sinkkuystäviä. Ollaan 40 vuotiaita ja kun mä olin viimeksi vapaa, niin ravintolasta sai aina mieleisensä miehen mukaan, kun panetti. Vaikken mäkään mikään kaunotar ollut edes silloin. Nykyään se ei onnistu. Meidän ikäiset miehet haluavat vain parikymppisiä naisia, vanhemmat eivät kelpaa.
Mun yksi kaveri on laiha, kaunis, sosiaalinen, tanssii upeasti, mutta ei saa miestä edes yhdeksi illaksi. Lähinnä 60 vuotiaat ja vanhemmat lähestyy, mikä on aika naurettavaa.
Tosiasia on se, että kun naiselle tulee ikää, olit kuinka upea tahansa, niin tarpeita et saa tyydytettyä. No niiden vanhusten mukaan voisi lähteä, mutta en usko, että kaverini olisi tyydytetty sen reissun jälkeen. 😂
Miehillä on rima hemmetin korkealla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää haluta seksiä ilman, että siihen liittyy mitään vastiketta. Kaikki muu on huoraamista.
Sinun pitää nyt tukkia turpasi, muuten huoraat.
Vierailija kirjoitti:
No jo se, että sä pyörit vauvapalstalla vinkumassa seksin vähyydestä kertoo ihan tarpeeksi sun miehisyydestä ja siihen on syy miksi sä et saa seksiä tarpeeksi.
Syy -> seuraus on todennäköisesti päinvastainen. Ei seksiä / vaimo ei pidä haluttavana -> miehisyyden tunne katoaa -> surkea olo -> eksytään johonkin hemmetin vauvapalstalle valittamaan.
-eri
Ai niin, luin että miksei miehet pihtaa.
Yksi mies pihtaa koska testotasot ovat alhaiset, eli vietti kadonnut.
Toinen koska mamma ei miellytä, on lihonut tms, tai seksi hänen kanssaan ei miellytä, on estoinen, passiivinen.
Kolmas koska on kyrsiintynyt koko naiseen, ehkä nainen pihtasi aikaisemmin ja se tappoi rakkauden ja kiintymyksen, ehkä joku muu syy.
Neljäs koska seksi naisen kanssa on niin työlästä, naista pitää lämmitellä koko päivän tai jopa useamman, miehen pitää saada kaikki just prikulleen oikein, sekä ennen että seksin aikana, että nainen pääsee ja pysyy tunnelmassa. Lopuksi kaiken vaivan ja tasapainottelun jälkeen miehen "palkinto" ei juurikaan tuota parempaa fiilistä kun nettipokelle tumputtaminen.
Viides koska...nyt en keksi tähän hätään enempää.