Annan teille seksiä kinuavat miehet vinkin
tehkää jotain odottamatonta mistä nainen pitää. Jalkahieronta. Vihta saunaan.
ÄLKÄÄ ODOTTAKO seksiä, ilamn taka-ajatuksia. Niin sitä varmimmin saa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mä itse olen ollut ikuisuuden varattu, mutta tosi paljon sinkkuystäviä. Ollaan 40 vuotiaita ja kun mä olin viimeksi vapaa, niin ravintolasta sai aina mieleisensä miehen mukaan, kun panetti. Vaikken mäkään mikään kaunotar ollut edes silloin. Nykyään se ei onnistu. Meidän ikäiset miehet haluavat vain parikymppisiä naisia, vanhemmat eivät kelpaa.
Mun yksi kaveri on laiha, kaunis, sosiaalinen, tanssii upeasti, mutta ei saa miestä edes yhdeksi illaksi. Lähinnä 60 vuotiaat ja vanhemmat lähestyy, mikä on aika naurettavaa.
Tosiasia on se, että kun naiselle tulee ikää, olit kuinka upea tahansa, niin tarpeita et saa tyydytettyä. No niiden vanhusten mukaan voisi lähteä, mutta en usko, että kaverini olisi tyydytetty sen reissun jälkeen. 😂Miehillä on rima hemmetin korkealla nykyään.
Tai sitten miehiä ei vain seksi kiinnosta. Siitähän on tutkimuksiakin tehty, että miesten seksivietti heikkenee koko ajan. Siis ei iän myötä vaan aiempiin sukupolviin verrattuna. Jos 4-kymppinen lähestyy 2-kymppistä niin on aika pieni riski että joutuu huhkimaan koko yön. Pakit tulee, sitten voi kiroillen mennä takaisin kaverien pöytään "kun ei taaskaan lohjennut". Mies säilyttää maineensa kyltymättömänä seksipetona mutta ei joudu harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pihtareiden pitäis elää yksin.
Minä, nainen, saan mieheltäni n. kerran viikossa seksiä kun teen itse aloitteen. Olen yrittänyt joskus kokeilla kauanko menee että hän tekee aloitteen mutten pysty odottamaan niin kauaa. Haluaisin useammin mutta en jaksa olla aina tyrkyttämässä itseäni.
Olen kyllä kuullut halukkaista miehistä ja haaveillut etsiväni itselleni sellaisen mutta en tohtisi jättää muuten hyvää miestäni.
Ja ei, en ole siiderivalas, ei ole siitä kiinni.
No mies voi olla hyvä mutta sinä et. Jätä vain mies jota halveksit niin että toteat: "Pihtareiden pitäisi elää yksin." Miten joku voi puhua kumppanistaan tuohon sävyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo se, että sä pyörit vauvapalstalla vinkumassa seksin vähyydestä kertoo ihan tarpeeksi sun miehisyydestä ja siihen on syy miksi sä et saa seksiä tarpeeksi.
Syy -> seuraus on todennäköisesti päinvastainen. Ei seksiä / vaimo ei pidä haluttavana -> miehisyyden tunne katoaa -> surkea olo -> eksytään johonkin hemmetin vauvapalstalle valittamaan.
-eri
Millä perusteella tämä järjestys mielestäsi on todennäköinen?
Aika ikävältä ihmiseltä tuo kirjoittaja minusta vaikutti ja se voi olla syy vaimon kiinnostuksen puutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä itse olen ollut ikuisuuden varattu, mutta tosi paljon sinkkuystäviä. Ollaan 40 vuotiaita ja kun mä olin viimeksi vapaa, niin ravintolasta sai aina mieleisensä miehen mukaan, kun panetti. Vaikken mäkään mikään kaunotar ollut edes silloin. Nykyään se ei onnistu. Meidän ikäiset miehet haluavat vain parikymppisiä naisia, vanhemmat eivät kelpaa.
Mun yksi kaveri on laiha, kaunis, sosiaalinen, tanssii upeasti, mutta ei saa miestä edes yhdeksi illaksi. Lähinnä 60 vuotiaat ja vanhemmat lähestyy, mikä on aika naurettavaa.
Tosiasia on se, että kun naiselle tulee ikää, olit kuinka upea tahansa, niin tarpeita et saa tyydytettyä. No niiden vanhusten mukaan voisi lähteä, mutta en usko, että kaverini olisi tyydytetty sen reissun jälkeen. 😂Miehillä on rima hemmetin korkealla nykyään.
Ei oikeastaan, miesten rima laskee sekin ikääntyessä, mutta ei yhtä nopeasti kuin naisten taso (=haluttavuus miesten silmissä), joka nyt vaan auttamatta on ikuisessa laskussa n. 26 ikävuodesta eteenpäin.
29 vuotias nainen jota en olisi vilkaissutkaan parikymppisenä, näyttää nyt nelikymppisen miehen silmillä katsottuna todella hehkeältä.
Luonto on siinä toiminut aika hassusti, että antoi miehille kovimman vietin teini-iälle, kun se naisille tulee vasta 15 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo se, että sä pyörit vauvapalstalla vinkumassa seksin vähyydestä kertoo ihan tarpeeksi sun miehisyydestä ja siihen on syy miksi sä et saa seksiä tarpeeksi.
Syy -> seuraus on todennäköisesti päinvastainen. Ei seksiä / vaimo ei pidä haluttavana -> miehisyyden tunne katoaa -> surkea olo -> eksytään johonkin hemmetin vauvapalstalle valittamaan.
-eri
Aika ikävältä ihmiseltä tuo kirjoittaja minusta vaikutti ja se voi olla syy vaimon kiinnostuksen puutteeseen.
Niin, mutta ehkä hänestä on tullut ikävä ruikuttaja, koska hänen miehisyyden tunne on tuhottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä omat halut tappaa se että seksiä saa vain erityisiä paveluksia vastaan. Itse kun haluaa toista aina ellei sitten ole täysi sota päällä. Miksi olisin edes naisen kanssa jota en halua pyyteettömästi.
Tässä lienee yksi suurimmista väärinkäsityksistä
Tosiasiassa tuollainen vaihtokauppa-asenne ja kuvitelmat siitä, että palveluksia vastaan nainen antaa, on yksi suurimmista naisten halujen tappajista.
Kun lehdissä lukee, että tee mies kotitöitä ja hiero niskoja, sillä Ei Tarkoiteta vaihtokauppaa. Vaan tarkoitus olisi kumppanin rentoutuminen. Monet naiset eivät kykene nauttimaan seksistä kun pinna on kireällä ja stressaa. Kotityöt, sotkuisuus, yhden ihmisen niskaan kaatuvat lastenhoidot ja talouden pito rassaa, stressaa ja syö monilta naisilta seksihalut. Eikä se paljoa auta, jos mies vie suurieleisesti roskapussin ja olettaa siitä tulevan palkinnoksi suikkarin. Vähemmänkin ne loputkin seksihalut katoaa.
Hmm. Hyvä kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Niin, mutta ehkä hänestä on tullut ikävä ruikuttaja, koska hänen miehisyyden tunne on tuhottu.
Et vastannut kysymykseen. Miksi väitit tuota selitystä todennäköiseksi?
Vierailija kirjoitti:
tehkää jotain odottamatonta mistä nainen pitää. Jalkahieronta. Vihta saunaan.
ÄLKÄÄ ODOTTAKO seksiä, ilamn taka-ajatuksia. Niin sitä varmimmin saa.
Jos ei heru suosiolla niin oman käden oikeus.
Niin. Naiset (useimmat) nimenomaan _eivät_ halua tehdä seksillä vaihtokauppaa, tyyliin voi että "mies hieroi ja siivosi, eli nyt saa palkinnoksi seksiä, hyvä poika". Ainakin oma haluni syttyy siitä, kun minua rakastatetaan, huomioidaan ja arvostetaan tasavertaisena, seksikkäänä, älykkäänä kumppanina. Ja omaan "rakkauden kieleeni" kuuluu mm. hellyys ja koskettaminen, mutta ei kaupankäyntimielessä --- 10 halausta = BJ. Ei, ei näin! En minä halua miestäni, siksi että hän vei roskat, vaan siksi että hän on mieheni ja olemme rakastuneita ja kohtelemme toisiamme sen mukaisesti.
Monesti miesten (stereotyyppisesti yli-) käytännöllinen ajattelu kuitenkin hakee tätä. "Jaa pitää olla mielinkielin ja palvella vaimoa, niin vois joskus lohjetakin... Huokaus". Tämä jos mikä tappaa naisen halut. Monen "aina valmiin" miehen voi olla vaikea hahmottaa tätä, tai ainakin siltä on tuntunut? Kyllä minä olen aina valmis, kun suhteessa on henkinen yhteys, kumpikin kunnioittaa toisiaan arkielämässä ja suuntaa flirttailevan jännitteen siihen puolisoonsa.
Se on toki eri asia jos kumppanilla ei yksinkertaisesti ole haluja mihinkään suuntaan. Siinä voi kenties auttaa vain lääkäri, jos hänkään.
Teet mitä naiset ehdottaa, annat naisesi määrätä -> nainen menettää kunnioituksensa sinua kohtaan, ei näe sinua enää Miehenä -> et ole enää haluttava -> seksi loppuu.
Nähdäkseni juuri tuosta kyse tapauksessamme. Henkistä yhteyttä kyllä riittää, mutta vaimo lakkasi haluamasta minua siinä kohdalla, kun minusta tuli "varma" kumppani. Naisen toivomuksesta vähensin kodin ulkopuolella liikkumista ja muutoinkin osoitin sitoutumista. Nössöys ei valitettavasti sytytä. Kun meneillään on joskus sattumalta ollut jotain epävakauttavaa, niin seksiäkin on silloin taas nähty. Vaimo kuitenkin suhtautuu niin voimakkaan kielteisesti kaikkeen muuhun kuin nössömäiseen käyttäytymiseeni, ettei kenenkään kantti tässä oikein kestä mitään irtiottoja.
T. 21
No just. Hyviä vinkkejä. Ilmankos miehet on sellasia ettei uskalla koskea mihinkään intiimiin paikkaan vaan antaa jalkahieronnan ja sitten kuvittelevat saavansa seksiä! Minun vinkki on, että käy asiaan ja kiihota se nainen. Minua ei kiinnosta mikään jalkahieronta, jos haluan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Et vastannut kysymykseen. Miksi väitit tuota selitystä todennäköiseksi?
Koska sellaiseen kohtaloon voi mies reagoida kahdella tapaa. Nostaa kytkintä, tai surkastua ruikuttajaksi. Niin ja kolmas vaihtoehto on pettäminen.
Pihtareiden pitäis elää yksin.
Minä, nainen, saan mieheltäni n. kerran viikossa seksiä kun teen itse aloitteen. Olen yrittänyt joskus kokeilla kauanko menee että hän tekee aloitteen mutten pysty odottamaan niin kauaa. Haluaisin useammin mutta en jaksa olla aina tyrkyttämässä itseäni.
Olen kyllä kuullut halukkaista miehistä ja haaveillut etsiväni itselleni sellaisen mutta en tohtisi jättää muuten hyvää miestäni.
Ja ei, en ole siiderivalas, ei ole siitä kiinni.