Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi työpaikoille otetaan mykkiä ihmisiä jotka ei puhu mitään?

Vierailija
13.07.2016 |

Miksi kukaan haluaisi ottaa töihin sellaisia tylsämielisiä outoja hissukoita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Hehän voivat vaikka tehdä töitä ja se saisi näyttämään meidät hölöttäjät jotka tykkäämme sluibata facessa, niin hölmöltä ja tuottamattomalta :/

Vierailija
2/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanopa muuta, kyllä jonkinlaista oma-aloitteisuutta tarvitaan puhumisessakin. EI voi olettaa, että puhuu vain silloin, kun joku toinen aloittaa keskustelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarihommissa on parempi tehdä töitä käsillä kuin suulla.

Vierailija
4/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siks että ne tekee töitä kun taas nää hölöttelijät vaan leikkii tekevänsä. Sinne töihin on menty tekeen töitä eikä juoruilemaan.

Vierailija
5/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus sellaisessa työpaikassa, missä kaikki muut oli suupaltteja tyhjänjauhajia. Ahdisti aina tauoilla, kun mietin, milloin ne kiinnittävät huomionsa minuun ja alkavat kysellä kaikkea. Itse olen siis melko hiljainen, enkä todellakaan mikään hölöttäjä. Olin tauoilla useimmiten hiljaa, ja sekös muita kummastutti. Olivat he kuitenkin ihan mukavia, eivät aina vaan tajunneet, että en ole hiljaa mitenkään mielenosoituksellisesti, vaan koska mulla ei ollut niiden juttuihin usein mitään sanottavaa, enkä muutenkaan halunnut tehdä itsestäni numeroa.

Vierailija
6/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just noin.Työpaikalla keskityn töihin, en seurusteluun.Vapaa-ajalla sitten tapaan kavereitani joiden kans kyllä höpöttelen.Mut ei mulle siellä duunissa seurustelusta ja itsestä puhumisesta makseta.

Vierailija
7/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää hiljanen uus vai pidempään ollu? Itellä ainakin menee uudessa työyhteisössä hetki tarkkaillessa muita (eli en hölötä turhia, vastaan kysyttäessä ja hoidan työhön tarvittavan kommunikaation). Sit hiljalleen, kun hahmottaa ihmistyyppejä, alan hölöttään esim. kahvitauolla.

Vierailija
8/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ottaa henkilökohtaisten ongelmiensa valittajia

Vierailija
9/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käläkäläkäläkäläkälätikälä

Millä mallilla ne työt nyt onkaan? Ai se outo hissukka on jo melkein tehny ne. (Hitto että se onki outo, eilenkään se ei puhunu paljo mitään...)

Vierailija
10/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työnsä voi hoitaa hyvin, vaikka vähän puhuisikin samalla :) kuuluu mielestäni ihan perus käytöstapoihin omistaa jonkinlaiset vuorovaikutustaidot.

Vierailija
11/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpaikoille otetaan ihmisiä, joille toisen puhumattomuus on ongelma?

Vierailija
12/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just tollanen hissukka. Sanon aamulla huomenta ja iltapäivällä pois lähdettäessä huikkaan moikat. Sorry.

Vierailija
13/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja varmaan ajattelee, ettei se vielä ole tylsämielistä jos ei ole kiinnostunut juttelusta juuri sinun kanssasi. Ehkä hän itsekin pitää sinua vähän tylsänä seurana.

Oudolla hissukalla voi myös olla jokin sellainen taito, jota tarvitaan seurustelun sijaan itse työn tekemisessä.

Vierailija
14/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just näitä että kun asiakas tulee niin yrittävät mennä piiloon,joskus saa kiertää ympäri liikettä että löytää tämän piilottelijan.

Sitten sekä asiakas että myyjä molemmat ovat vaivaantuneita,jonkinlaista tuuletusta tarvitaan palvelukulttuuriin.

Vierailija
15/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpaikoille otetaan ihmisiä, joille toisen puhumattomuus on ongelma?

Esim. kokouksissa on kohteliasta esittäytyä ja sanoa vuorollaan kommenttinsa ja kuitenkin töiden jakaminen onnistuu parhaiten verbaalisesti. Ei se ole ongelma, koska otan töihini niitä, jotka kykenevät normaaliin kommunikaatioon.

Vierailija
16/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin tunnollinen, ahkera ja aikaansaava kuin hölöttävä ja epätuottelias tyhjännauraja. Yli-äänekkäät hölösuut ärsyttävät ihan suunnattoman paljon.

Vierailija
17/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon just noin.Työpaikalla keskityn töihin, en seurusteluun.Vapaa-ajalla sitten tapaan kavereitani joiden kans kyllä höpöttelen.Mut ei mulle siellä duunissa seurustelusta ja itsestä puhumisesta makseta.

Mitä, jos olet niin paljon töissä, että kaverisuhteet työn ulkopuolella on kuivuneet kasaan.

Monelle todellista elämää..

Vierailija
18/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkavereilla on niin tyhmiä juttuja etten viitsi jutella niiden kanssa. Aika menee siihen kun pitää kertoa ihan kaikki omat ja perheen asiat muille. Mieluummin kuuntelen musiikkia ja teen työni

Vierailija
19/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergereitä ei kyllä pitäisi ottaa mihinkään työpaikkaan.

Normaali juttelu ja mukava työpäivän vietto on tärkeä osa työelämää kun töissä menee kuitenkin niin monta tuntia päivästä. Sen takia niitä mykkiä ja muita väärässä kohtaa naureskelevia tyyppejä ei pitäisi edes palkata. Kaikilla muilla on hirveä cringe päällä aina töissä ollessa kun sellainen mykkä pilkunviilaaja tulee porukkaan.

Vierailija
20/25 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen töissä, en harrastamassa sosiaalista elämää.

Ei paljon nappaa puhua kenenkään kanssa vapaa-ajallakaan.

terv. lähes erakko joka käy töissä vain rahan takia