Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Esittelisitkö" itsesi anonyymisti ja kerrot, miksi kirjoitat palstalle?

Av-mamma Mia
13.07.2016 |

Yleinen käsitys lienee kaikilla sterotyyppisestä "av-mammasta" jota kuvaillaan jokaisessa ketjussa. Minua kiinnostaisi tietää, millaisia ihmisiä täällä kirjoittaa. Ammattistatus/koulutus/siviilisääty jne. Yleinen harhakäsitys taitaa olla, että täällä kirjoittelevat mt-potilaat tai sellaiset, joilla ei ole muuta tekemistä elämässä.
Minulla on päinvastoin.
Olen yli kolmekymppinen nainen, korkeakouluopiskelija (yliopisto), minulla on yksi lapsi ja aviomies, teen töitä koulun ohella ja opiskelen kesälläkin. Tekemistä on enemmän mitä aika sallii, SILTI löydän itseni vastailemasta palstan ketjuihin ja saan joskus kommentteja "porvoosta päivää" tai epäilyn siitä, että olen juurikin sellainen rehevä av-mamma, mikä on muuten imarteleva ilmaisu mielestäni, muhkea suomalainen nainen ;).
Ymmärrän, että joillekin vauvapalsta saattaa olla kenties ainoita kontakteja muihin ihmisiin jos ei ole sosiaalista elämää ja silloin saattaa harhautua ajattelemaan, että tämä on jonkinlainen poikkileikkaus ihmisistä ylipäätään ja tietyissä ketjuissa näkyvä maailmankuva saattaa ahdistaa.
Minä mietin oikeastaan niin, että jos ne sosiaaliset kontaktit arjesta puuttuvat ja pääsääntöisesti käyttää aikaansa netissä, niin onhan se hyvä, että on edes joku paikka missä avautua.

Kertoisitteko suuripiirteisesti vaikka, keitä siellä ruutujen takana on ja mikä saa teidät käyttämään aikaanne palstalla, kiitos. :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v, (iki)sinkku, lapseton, tissitön, ruma, mt-ongelmainen, perus paskaduunissa.

Vierailija
2/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v, korkeakoulututkintom kolme lasta, naimisissa, vakityö.  Ihan ajankuluksi vastailen ja kirjoittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti ajatus, että mt-potilaat tuottavat epäasiallista keskustelua (av on sitä suurimmaksi osaksi, joten täällä on oltava suurimmaksi osaksi mt-potilaita - tuntuu olevan oletus). Käykääpä huviksenne mt-potilaiden palstoilla, joissa kirjoitetaan anonyymisti. Ihan varmasti esim. S24:n asiallisimmat keskustelijat löytyvät juuri niiltä mt-palstoilta. Ei mulla muuta 😚 .

Vierailija
4/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisala / 27v mies, sinkku,

Tämä on ihan sopivaa aivot narikkaan heittämistä kahvitauoilla ja nyt muutenkin kun työt alkaa olemaan paketissa ja kesälomia odotellaan. En tiedä tosin koska tähänkin kyllästyy.

Vierailija
5/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30+ v. mamma, suurperhe. Olen kotiäitinä, ei työkokemusta eikä koulutusta ystävistä puhumattakaan. Kärsin ylipainosta ja mt-ongelmista. Kananpersetukka, alkava alko-ongelma, tupakoinnin sain lopetettua. Mutta asumme E-Suomessa nk. paremmalla seudulla ja mies todella hyvässä työssä. Ei kesämökkiä, koiraa eikä ulkomaanmatkoja. Olen pyörinyt täällä nyt 12v, tylsyyttäni. Nytkin pienet nukkuu ja isot kavereillaan, mies taas töissä. Olen siis stereotyyppinen av-mamma.

Vierailija
6/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti, joka näkee asiat elämänkokemuksen pohjalta ja säälii nykynaisia.

Korkeakoulututkinto.Lapsia ja lastenlapsia.

Vierailija
7/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v korkeastikoulutettu 3 lapsen äiti, joka tykkää pukeutua seksikkäästi. Ahdistaa vaan tämän palstan ilmapiiri, jos joku tykkää pukeutua paljastavasti niin täällä palstalla 90% haukkuu halvaksi tyrkyksi jne. On se vaan ihme, että teitä pistää ahdistamaan jos minun pakarani näkyvät!!

Vierailija
8/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v kolmen lapsen äiti, naimisissa, vakituinen työ hoitoalalla. Av toimii mukavana ajankuluna ja joskus täällä on oikeasti hyviä ja merkittäviä keskusteluja, esim tuo 70-lukulaisten pitkä "terapiaketju". Palstailun aloitin v.2004... :)

Vierailija
9/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea äippä kirjoitti:

37v korkeastikoulutettu 3 lapsen äiti, joka tykkää pukeutua seksikkäästi. Ahdistaa vaan tämän palstan ilmapiiri, jos joku tykkää pukeutua paljastavasti niin täällä palstalla 90% haukkuu halvaksi tyrkyksi jne. On se vaan ihme, että teitä pistää ahdistamaan jos minun pakarani näkyvät!!

Mielenkiintoista olisi tietää myös millaisilla välineillä palstailette. Mun pc:llä ei saa näkymään kenenkään pakaroita.

Vierailija
10/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-vuotias mies. Olen yliopisto-opiskelija ja asun äitini kanssa. Tärkein harrastukseni on juopottelu. Kirjoitan tänne lähinnä provokatiivisia viestejä, joissa haukun muita keskustelijoita, sekä esiinnyn useissa eri rooleissa vähän ketjusta riippuen. Saan mielihyvää siitä, että ihmiset pahoittavat mielensä netissä.

Vierailija
11/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen kotiäiti (3 lasta) ja vastailen lapsista tai miehistä valittaville hieman piikikkäästi ja ihan huvikseni mutta aina rehellisesti.

Vierailija
12/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 23 v. Naimisissa ei lapsia.

Illalla ennen nukkumaan menoa selailen palstaa sekä näin vapaapäivisin... :) Moni ei varmasti uskoisi että täällä käyn.

Vierailija
13/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v tyttö, lähihoitaja. Poikaystävä löytyy. Haen syksyllä ammatikorkeaan opiskelemaan sosionomiksi. Harrastuksia ei varsinaisesti ole, lenkkeilen satunnaisesti. Tykkään viettää viikonloput juoden kavereiden kandsa tai käymällä elokuvissa, jos viikonloppuvapaa sattuu kohdalle.

Vierailija
14/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27-vuotias mies. Olen yliopisto-opiskelija ja asun äitini kanssa. Tärkein harrastukseni on juopottelu. Kirjoitan tänne lähinnä provokatiivisia viestejä, joissa haukun muita keskustelijoita, sekä esiinnyn useissa eri rooleissa vähän ketjusta riippuen. Saan mielihyvää siitä, että ihmiset pahoittavat mielensä netissä.

Sinkkumies asuu äitinsä kanssa! 😆

Vierailija
15/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalasti koulutettu trolli. M31

Vierailija
16/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea äippä kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi tietää myös millaisilla välineillä palstailette. Mun pc:llä ei saa näkymään kenenkään pakaroita.

Googlaa XXX sivut. M31

Vierailija
17/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😀

Vierailija
18/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 v itseään läskiksi pitävä tyttö joka menee opiskelemaan matkailualalle. Itsetunnon kanssa ongelmia pahasti. 1/4 suomalainen, 1/4 ukrainalainen 1/4 karjalalainen

Palstailen koska välillä on vapaata aikaa, tuun tänne tappamaan aikaa.

Vierailija
19/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48-v nainen, ammattikoulu, perusduuni. Kolme lasta, 2/3 jo maailmalla, naimisissa. Palstaillut n. kolmisen vuotta, ei yhtään haikua, mistä tänne löysin. Sosiaalinen elämä ok, mutta tälläkin kiva välillä avautua. Tosin en ihan jokaiselle kuuluta, että täällä tulee aikaa vietettyä, kun sitä joskus ylimääräistä on..olkoon salainen paheeni.

Vierailija
20/33 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀

En usko, että saat huvia mielen pahoittamisesta.Haluat varmaan vain kokeilla, kuinka täydestä menet.Nuoruuden huveja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi