Suomalaiset eivät ole viehättävää kansaa
Suomalaiset eivät ole viehättävää kansaa. Asialle ei kerta kaikkiaan voi mitään. Taas viime päivinä tuli eri maiden ihmisillä tehty kysely, jonka mukaan suomalaiset ovat yksi vähiten viehättävistä kansoista.
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-2000001213882.html
Jo pari vuotta sitten suomalaiset äänestettiin Pohjoismaissa yksimielisellä päätöksellä Pohjoismaiden rumimmaksi kansaksi.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000000785681.html
Mistä johtuu, että suomalaiset eivät ole ulkonäöllisesti kaunista kansaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenithän ne
Miksi suomalaisgeeneillä voitettu eniten kauneuskilpailuja?
Vai on voitettu eniten kauneuskilpailuja? Mihin perustat tämän väitteesi? Kyllä ainakin Miss Universumissa on mm. Yhdysvalloille ja Venezuelalle tullut paljon enemmän voittoja kuin Suomelle.
Imoittakaa nyt muutkin asiattomaksi! Suomalaisia ei saa haukkua rasistisesti sen enempää kuin somalialaisiakaan!
Haha somalialaiskansan viehättävyyden kyseeenlaistava ketju haihtunut ilmaan mutta tämä köllöttelee etusivulla. Miten objektiivista!
"Mutta... mutta kun suomalaisten epäviehättävyydestä on oikein tutkimuskin joten se on virallista!" uikuttaa takkunetin mode.
Niinpä. Kuka uskaltaa tehdä vastaavan tutkimuksen somalialaisista. Se tekijä, tutkimukseen vastaajat ja tutkimustulos someraivottaisiin rasistisiksi.
Elämme hulluja aikoja.
Täällä tuetaan verovaroin tyhmien ja rumien lisääntymistä. Geenien kahluualtaassa ei vesi juuri vaihdu, elikkä vajaalla pakalla pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geenithän ne
Miksi suomalaisgeeneillä voitettu eniten kauneuskilpailuja?
Vai on voitettu eniten kauneuskilpailuja? Mihin perustat tämän väitteesi? Kyllä ainakin Miss Universumissa on mm. Yhdysvalloille ja Venezuelalle tullut paljon enemmän voittoja kuin Suomelle.
Taisi viitata Miss Suomi-kilpailuun. Tosin eipä kovin Suomalaiselta näytä nykyinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä johtuu?
Onneksi en näytä suomalaiselta, ou jee.
Mullakin on vahvat viikinkigeenit. Tutkittu Family DNA:ssa ja mulla on 83% skandinaaviset ja 14% balttilaiset geenit. Loput pari prosenttia on suomalais-ugrilaista perua.
Olen länsirannikolta ja helvetin ylpeä perimästäni.
Stadilainen kirjoitti:
Täällä tuetaan verovaroin tyhmien ja rumien lisääntymistä. Geenien kahluualtaassa ei vesi juuri vaihdu, elikkä vajaalla pakalla pelataan.
Yksi maailman stabiileimmista ja edistyksellisimmista valtioista on kuitenkin näillä umpiImpiwaaralaisilla geeneilla rakennettu ilman afgaani-, irakilais- saatikka somaligeenien apua. Jos näiden viimeksimainittujen geenien lähtömaita katsoo niin ei ole kummoiset geenit.
Väitän että pärjättäisiin ihan hyvin jatkossakin ihan vaan pottunokkageeneillä.
Putintrollit ilmeisesti tehtailee tänne näitä suomalaisten haukkumaketjuja päivästä päivään. Joskus olen lähtenyt mukaan näihin naiiviuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeneistä johtuu?
Onneksi en näytä suomalaiselta, ou jee.
Mullakin on vahvat viikinkigeenit. Tutkittu Family DNA:ssa ja mulla on 83% skandinaaviset ja 14% balttilaiset geenit. Loput pari prosenttia on suomalais-ugrilaista perua.
Olen länsirannikolta ja helvetin ylpeä perimästäni.
Miten voi olla ylpeä perimästä, sinulla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa. Skandinaavi-geeniset vanhempasi panivat ilman ehkäisyä ja susta tuli se joka sä olet.
No niin, pitihän se arvata, että tämä ketju täyttyy nyt niillä kommenteilla, että "ei suomalaiset ole oikeasti rumia, vaan kauniita". :D
Myöntäkää jo vihdoinkin, että suomalaiset eivät ole ulkonäöltään mitenkään viehättävää kansaa. Totta kai ihminen itse saattaa pitää itseään kauniina, mutta kun kysytään toisilta, voi näkemys olla hyvin erilainen. Aika vaikea on uskoa, että enemmistö olisi väärässäkään.