Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-matchit loppui kuin seinään?

Vierailija
12.07.2016 |

Ja ei tämä nyt siis mikään elämän ja kuoleman kysymys ole, ihmetyttää vaan :D Latasin vähän reilu kuukausi sitten Tinderin ja aluksi matcheja tuli kovalla tahdilla, sitten ne yhtäkkiä loppui kuin seinään, nyt reiluun viikkoon ei ole tullut yhtäkään? Onko kellään muulla käynyt samalla tavalla, mahtaakohan tuossa olla joku vika?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyttäjät käyty läpi. Nyt vaan valkkaat noista vaihtoehdoista.

Vierailija
2/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on jo so last season

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin asentaa, mutta en saa millään otettua itsestäni sellaista kuvaa, johon olisin itse tyytyväinen ja jossa hymyilen. Näytän mielestäni hymyillessäni typerältä. Hyvä kuva etenkin miehenä lienee olennaisen tärkeää, kun naisille on niin paljon tarjontaa.

Vierailija
4/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki käyttäjät käyty läpi. Nyt vaan valkkaat noista vaihtoehdoista.

Siis kyllä mulla uusia käyttäjiä kuitenkin tulee koko ajan vastaan.

Vierailija
5/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne matchit tuntuu tosian "loppuvan" kun vähän aikaa käyttää. Uudet käyttäjät ovat siellä eniten esillä muille ihmisille, näin olen ajatellut. Vanhemmat tippuvat sinne "pakan pohjalle" :P

Vierailija
6/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattais kyllä olla järkeenkäypä selitys!

Vierailija
7/42 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tindaajat, kuinka kauan roikutatte miehiä/muijia match-listalla jos keskustelua ei ole syntynyt tai on lopahtanut?

Vierailija
8/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Tindaajat, kuinka kauan roikutatte miehiä/muijia match-listalla jos keskustelua ei ole syntynyt tai on lopahtanut?

Noin vuorokauden. Jos ei mies aloita keskustelua, poistan matchin. Mun mielestä miehen työ tehdä aloitus. N27

Vierailija
9/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on jo so last season

No mikä sitten on tuoreempi juttu?

Vierailija
10/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kun niin harva suomalainen mies tekee aloitetta tinderissä, ollaan hiljaa vaan. Ne rohkeat jotka ovat puhuneet ja ehdottaneet tapaamista, ovat pillua saaneet.

Vierailija
11/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun niin harva suomalainen mies tekee aloitetta tinderissä, ollaan hiljaa vaan. Ne rohkeat jotka ovat puhuneet ja ehdottaneet tapaamista, ovat pillua saaneet.

Mulle tulee mielikuva tällaisista miehistä, että ne oottaa aina vaan parempaa naista sieltä Tinderistä. Itse on ihan tavallisen näköinen nainen ja matchini (n. 30 kpl) ovat myös ihan tavallisia suomalaisia miehiä. Kukaan heistä ei ole aloittanut keskustelua, saatika pyytänyt treffeille. En kai vaan sitten ole tarpeeksi viehättävä kiinnostaakseni heitä. Miehillä on näköjään enemmän valinnanvaraa kuin naisilla, koska nättejä naisia on niin paljon! Me tavalliset/rumahkot jäädään jalkoihin. 

Vierailija
12/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman jutun olen huomannut kun olen mies. Mätsejä tulee parhaiten vain alussa siinä vaiheessa kun olet tykkäämässä vasta 100-200 naisesta ja vähän tämän jälkeen vähenee rajusti.

Ehkä naisilla on niin tiukat ikä ja sijaintikriteerit että ne potentiaaliset miehet tulee käytyä nopeasti läpi.

Vierailija
13/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi itsekin asentaa, mutta en saa millään otettua itsestäni sellaista kuvaa, johon olisin itse tyytyväinen ja jossa hymyilen. Näytän mielestäni hymyillessäni typerältä. Hyvä kuva etenkin miehenä lienee olennaisen tärkeää, kun naisille on niin paljon tarjontaa.

Ei tarvitse välttämättä hymyillä. Riittää, kun et näytä kuvassa vihaiselta tai hullulta. Älä siis kurtista kulmia, tai pullistele silmiä.

Vierailija
14/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vuorokauden. Jos ei mies aloita keskustelua, poistan matchin. Mun mielestä miehen työ tehdä aloitus. N27

Heh, mikä ihme estää naista aloittamasta keskustelua?

Onko joku kirjoittamaton sääntö sille että nainen ei voi aloittaa keskustelua, todella harvinaista että nainen aloittaisi keskustelun nimittäin..

Vierailija
15/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman jutun olen huomannut kun olen mies. Mätsejä tulee parhaiten vain alussa siinä vaiheessa kun olet tykkäämässä vasta 100-200 naisesta ja vähän tämän jälkeen vähenee rajusti.

Ehkä naisilla on niin tiukat ikä ja sijaintikriteerit että ne potentiaaliset miehet tulee käytyä nopeasti läpi.

On varmaan aika yleistä, sekä miehillä, että naisilla, että etsitään suurinpiirtein samanikäistä ja samalta paikkakunnalta olevaa ihmistä.

Vierailija
16/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minuakin ihmetyttää tämä vinkuminen, että naiset saa valita. Minulle ei ole kuin ehkä 2-3 miestä aloittanut keskustelua, ja loput ei vastaa jos itse teen aloitteen. Toisessa treffipalvelussa tuli kokoajan viestiä tummaihoisilta, suomea puhumattomilta miehiltä (monesti pallon toiselta puolelta), jotka loppuivat kuin seinään kun älysin laittaa profiiliini, että en halua lapsia. Nyt minusta saa varmaan kylmän eukon kuvan jonkun superfemiinisen pullaäidin sijasta :) 

Vierailija
17/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tekninenkin vika, eihän tuosta kukaan tiedä että millä perusteella profiiliasi näytetään muille.

itsellä oli sellainen vika että en saanut ainuttakaan mätsiä alusta alkaen ja ongelman korjasi vasta se kun poistin tinderin ja latasin uudestaan. Oli väärä versio käytössä mitä sovellus ei minulle kuitenkaan ilmoittanut..

Vierailija
18/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää että miehet ei ole aloittaneet keskusteluja teille naisille.

Voisin luulla että nuo miehet ovat perinteiseen tyyliin tykänneet kaikista naisista ja kukaan naisista ei ole heidän mieleensä mutta eivät viitsi poistaakaan naisia listoilta.

Vierailija
19/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaiken kaikkiaan parin vuoden aikana n. 300 matchia, ja keskustelua tyyliin 20:n kanssa. Ihan totta ihmettelen mitä noi loput Tinderissä tekee :D n32

Vierailija
20/42 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ongelma on saada omantasoisia naismätsejä.

Itse ainakin en aloita usein keskustelua naisille siksi koska he ovat niitä joista olen tykännyt vasta sen jälkeen kun olen kokonaan tuskastunut siihen, että en saa ollenkaan mätsejä kun tykkäilen pelkästään niistä naisista joiden kanssa haluaisin jutella.

Eli lyhyesti jos mies saa mätsin niin se on 99% sellaiselta jonka kanssa ei halua edes jutella ja jos joku kysyy miksi tykätä sellaisesta niin vastaus on että niiltä kiinnostavilta ei tule mätsejä.