Olen synnyttänyt lapseni alakautta ongelmitta
ja imettänyt heitä pitkään. Olen hoikka, vartaloni on kaunis ja olen koulutettu. Taidan olla aikamoinen supermamma. 😊
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen synnyttänyt lapseni suunnitellulla sektiolla, enkä ole omasta tahdosta imettänyt päivääkään. Lapseni on nyt 3v ja sairastanut kaksi lievää flunssaa ja vesirokon. 165cm/46kg, ei löysää vatsan ihoa eikä raskausarpia. Mikä minä olen?
Taidat olla aika ulkonäkö- ja itsekeskeinen. Ihminen, joka asettaa oman ulkomuotonsa pienen vauvansa hyvinvoinnin edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen synnyttänyt lapseni suunnitellulla sektiolla, enkä ole omasta tahdosta imettänyt päivääkään. Lapseni on nyt 3v ja sairastanut kaksi lievää flunssaa ja vesirokon. 165cm/46kg, ei löysää vatsan ihoa eikä raskausarpia. Mikä minä olen?
Äiti, joka ei ajattele lapsensa parasta?
Tälle ilkeilylle annetaan yläpeukkuja, hitto täällä on typerää porukkaa.
Minä olen synnyttänyt vaan yhden alateitse, oon siis varmaa paskempi ihminen ku sä. Tai siis senhän sä halusit kuulla?
Supermamma ap on siinä mielessä, että kerää aika hyvin alapeukkuja :D
Sama!Olen synnyttänyt neljä lastani alakautta ongelmitta.Imettänyt kaikkia pitkään.Olen hyväpalkkaisessa työssä.Lapseni ovat terveitä.Olen saman miehen kanssa ollut puoli elämää ja edelleen onnellinen.Kaunis koti ja kiva elämä.Ja olen myös kaunis ja hoikka,hyväkuntoinen.Olen oikein tyytyväinen elämääni ja itseeni.
Hyvä että jokainen löytää aiheita joista olla ylpeä elämässään.
Ja kyllä olet supermamma!
Vierailija kirjoitti:
Sama!Olen synnyttänyt neljä lastani alakautta ongelmitta.Imettänyt kaikkia pitkään.Olen hyväpalkkaisessa työssä.Lapseni ovat terveitä.Olen saman miehen kanssa ollut puoli elämää ja edelleen onnellinen.Kaunis koti ja kiva elämä.Ja olen myös kaunis ja hoikka,hyväkuntoinen.Olen oikein tyytyväinen elämääni ja itseeni.
Ja kyllä olet supermamma!
Ja näiden kulissien takana itket sitten täällä, kuinka mies taas petti ja lapset kiukuttelee ja hylkää jne jne?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole synnyttänyt sektiolla enkä alateitse, olen kahden erityistarpeisen lapsen ylpeä adoptioäiti ja ammatiltani lääkäri.
En näe miten se sattuma, että henkilön alatiesynnytys fyysisten ominaisuuksien, joihin et voi vaikuttaa, vuoksi sujuu hyvin, tekisi kenestäkään hyvän äidin tai ihmisen.
Kyllä se hyvä äitiys katsotaan vasta siinä kohtaa kun lapsi on hoitosi, rakkautesi ja kasvatuskykysi varassa. Yksikään päihdeongelmaisen lapsi ei kiittele äitiään alatiesynnytyksestä.
Lisäksi kiinnostaisi tietää, mitä muuta ap on tehnyt yhteiskunnan hyväksi kuin sattunut saamaan onnistuneen synnytyskokemuksen?
Kauhean musta maailma sulla.Ikävää että on olemassa noin negatiivisia lääkäreitä.
Sinähän se super ihminen oletkin omilla teoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä olet supermamma!Ja näiden kulissien takana itket sitten täällä, kuinka mies taas petti ja lapset kiukuttelee ja hylkää jne jne?
Ei ole ollut tarvetta sellaiselle.Täällä käyn juttelemassa lasten hoidosta,vauvoista ja imetyksestä ja synnytyksistä ja vaikka nyt vanhusten tilanteesta.Kaikki omassa elämässä niin kivasti ja mukavaa!
Tänään lähdetään lasten ja miehen kanssa mustikkaan ja katsomaan lakkoja.Ihana retki päivä,otetaan eväätkin!
Aika hauskaa, että juuri ne, jotka aina hehkuttavat onneaan ja kokevat jotakin tarvetta hehkuttaa omaa elämäänsä ja ovat niiiiin onnellisia, ovatkin juuri niitä joilla kaikki on aivan rempallaan elämässä :D Ne taas, joita ei voisi vähempää kiinnostaa tuoda julki ihanaa elämäänsä vaan keskittyvät nauttimaan siitä, ovat juuri niitä, joilla on hyvä ja ihana elämä ja asiat hyvin perheessä ja ylipäätään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa, että juuri ne, jotka aina hehkuttavat onneaan ja kokevat jotakin tarvetta hehkuttaa omaa elämäänsä ja ovat niiiiin onnellisia, ovatkin juuri niitä joilla kaikki on aivan rempallaan elämässä :D Ne taas, joita ei voisi vähempää kiinnostaa tuoda julki ihanaa elämäänsä vaan keskittyvät nauttimaan siitä, ovat juuri niitä, joilla on hyvä ja ihana elämä ja asiat hyvin perheessä ja ylipäätään elämässä.
Niin,enhän mä nyt oikeasti voi olla onnellinen ja tyytyväinen jos sanon niin?Kyllä voi.Meillä menee vaan tosi hyvin ja olen todella tyytyväinen ja kiitollinen että on näin kivasti asiat.Kovaa työtä se on vaatinut mutta on tää sen arvoista.Ihanaa huomenta sinullekin!:)
Vierailija kirjoitti:
ja imettänyt heitä pitkään. Olen hoikka, vartaloni on kaunis ja olen koulutettu. Taidan olla aikamoinen supermamma. 😊
Tää ei kyllä kerro susta äitinä eikä ihmisenä yhtään mitään.
Ihanaa kuitenkin, että olet tyytyväinen itseesi.:) Luultavasti olet hyvä äiti lapsillesi - kuten suurin osa meistä muistakin synnytystapaan, vartalomalliin jne katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tarvetta sellaiselle.Täällä käyn juttelemassa lasten hoidosta,vauvoista ja imetyksestä ja synnytyksistä ja vaikka nyt vanhusten tilanteesta.Kaikki omassa elämässä niin kivasti ja mukavaa!
Tänään lähdetään lasten ja miehen kanssa mustikkaan ja katsomaan lakkoja.
Ihana retki päivä,otetaan eväätkin!
Kirjoittaa et osaa kuitenkaan, joten aivan täydellinen et taidakaan olla. Kukaan ei saa kaikkea :-)
Hirveän surullista että ap:n ainoa pätemisen aihe on pelkkää biologiaa. Ei mitään, minkä eteen hänen olisi oikeasti täytynyt tehdä jotakin. No, tämä hänelle suotakoon. Samoin provoilun harrastaminen ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,enhän mä nyt oikeasti voi olla onnellinen ja tyytyväinen jos sanon niin?Kyllä voi.Meillä menee vaan tosi hyvin ja olen todella tyytyväinen ja kiitollinen että on näin kivasti asiat.Kovaa työtä se on vaatinut mutta on tää sen arvoista.Ihanaa huomenta sinullekin!:)
Kunhan nyt ilmaisin asian, useimmiten sinunlaisesi ovat juuri niitä, joilla ei todellakaan mene hyvin. Jos oikeasti menee hyvin, sitä ei ole tarvetta julistaa ja todistella kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti, joka ei ajattele lapsensa parasta?
Tälle ilkeilylle annetaan yläpeukkuja, hitto täällä on typerää porukkaa.
Taidat olla aika uus palstailija?
Minä en ole synnyttänyt sektiolla enkä alateitse, olen kahden erityistarpeisen lapsen ylpeä adoptioäiti ja ammatiltani lääkäri.
En näe miten se sattuma, että henkilön alatiesynnytys fyysisten ominaisuuksien, joihin et voi vaikuttaa, vuoksi sujuu hyvin, tekisi kenestäkään hyvän äidin tai ihmisen.
Kyllä se hyvä äitiys katsotaan vasta siinä kohtaa kun lapsi on hoitosi, rakkautesi ja kasvatuskykysi varassa. Yksikään päihdeongelmaisen lapsi ei kiittele äitiään alatiesynnytyksestä.
Lisäksi kiinnostaisi tietää, mitä muuta ap on tehnyt yhteiskunnan hyväksi kuin sattunut saamaan onnistuneen synnytyskokemuksen?