Lue keskustelun säännöt.
KESÄKERTTUJEN tiistai
Kommentit (22)
Käykääs lukeen tuolta vauvat puolelta tällanen pino; Arjen komiikkaa: väsyneiden äitien toilailuja. Saa nauraa veet silmissä ja maha hytkyen. Näin hauskaa mulla ei oo hetkeen ollutkaan=)) Samoin tuolla synnytyspuolella on pino miesten älyttömimmistä sanomisista synnytyksessä. Ei ole tylsiä juttuja nekään, heh heh ;)
Ja nyt pehkuihin jos tästä hihittämisestä tulis loppu... Neiti 4veekin kävi jo kyselemässä että mikä mulla on hätänä.... Ei saa kuulema nukuttua kun äiti päästelee omituisia ääniä.
Quest ja Mikki 24+4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi Ansu - tuo on niin epäreilua. Koittakaa jaksaa ja ajan myötä löytää ne hyvät muistot. Ei ole sanoja helpottaa tuota tuskaa.
Koruista - öh - joo, varmaan kannattaa koittaa tuota puhdistusta ensin. Jos pahenee sitten pois. Ja itse oon niin skeptinen, että ottaisin pois, jos se sektio eteen osuu. Siis pois sitte ennen synnytystä viimeistään=)
Tuosta uudesta pakkauksesta - olin vähän yllättynyt, kun oli niin paljon tuota vaalean sinistä. Se on vähän arveluttava samoin, kun tuo vaalean punainenkin. Muuten näyttivät värit ihan ok. Meillähän oli tytöllä tummansininen toppapuku, kun oli ainut kaupasta löytynyt riittävän pieni. No pojaksihan tuota aina luultiin punasesta hatusta huolimatta. Paras oli sitten kerran kesällä, kun vieras täti-ihminen tuli mulle sanomaan, että kuinka oon voinu pojalle laittaa oranssin hellepuvun. No mähän häkellyin niin, että änkytin vaan, et täähän on tyttö. Mies siinä vieressä sitten yritti pitää pokkaa tädin ja vaimon ilmeiden kanssa=)
Masussa on ollu hiljasempaa eilen ja tänään, mut nyt illalla taas potkitaan. Tulee potkut nyt tohon navan päälle, joten olen tyytyväinen ja toivon, että kaveri pysyis pääalaspäin loppuun asti. Meillähän neiti majaili perätilassa ja yritettiinhän sitä käännöstäkin, mutta ei kääntynyt. Perätilan olisin synnyttänyt alakautta, mutta neiti päätyi lopulta poikittain, joten sektioonhan me jouduimme.
Lytte ja Masukki 24+3