Olen niin kyllästynyt tähän sinkkuuteen :(
Kolme vuotta tulee kohta täyteen. Onhan tässä kaikennäköistä ihmeellistä säätöä ollut välillä, mutta niistä kaikista on jäänyt lopulta paskan maku suuhun. Tiedättehän. Aluksi kiinnostutaan, sitten hypärään sänkyyn, jossa vietetään muutama yö ja sitten kadotaan kuin tuhka tuuleen, just kun mä oon vasta vähän innostunut. Sitten voi tulla joitain viestejä vielä, mutta sitten vaan vituttaa ja tekisi mieli vastata että ohan sulla kaks kättä.
Sinänsä mä oon useimmiten ihan sinut sen ajatuksen kanssa, että yksin tässä ollaan jatkossakin, mutta sitten tulee näitä erittäin heikkoja hetkiä jolloinka vielä avaudun aiheesta vauvaapalstalla.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan erilaiselta, mitä oma sinkkuuteni ja sitä on jatkunut aika paljon pitempään, kuin kolme vuotta.
M27
Hmm. Niinno. Mä oon edes vähän yrittänyt olla aktiivinen ja tehnyt aloitteita, mutta ei niistä ikinä synny mitään hyvää. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aivan erilaiselta, mitä oma sinkkuuteni ja sitä on jatkunut aika paljon pitempään, kuin kolme vuotta.
M27
Hmm. Niinno. Mä oon edes vähän yrittänyt olla aktiivinen ja tehnyt aloitteita, mutta ei niistä ikinä synny mitään hyvää. Ap.
Sama täällä, mutta ei niistäkään ole syntynyt yhtään mitään.
M27
Jep, tuota se just on ja siksipä mä päätin unohtaa miehet ihan kokonaan ja pysyvästi. Kun kerran tuon kummempaa ei ole tarjolla, niin mieluummin olen kokonaan ilman ja keskityn ainoastaan omaan hyvinvointiin ja treenaamiseen.
N38
Oletko liian vanha ja pyylevä +40-vuotias tai jotain ?
Sulla menee vikaan siinä, että millaisia miehiä lähestyt tai mistä viehätyt. Ne miehet saa muiltakin naisilta huomiota, niin aika pieni todennäköisyys, että valinta osuu juuri sinuun. Kannattais antaa toisenlaisillekin miehille mahdollisuus, niin voisit saada jotain kestävämpääkin suhdetta aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä nyt vaan jaksan uskoa siihen että ei se seksi toisilla treffeillä mitään juttua pilaa jos se tyyppi vaan on se oikea.
ap
Jatka sitten nykyisellä linjalla.
Jatka valitusta ja sinkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian vanha ja pyylevä +40-vuotias tai jotain ?
...kuten palstalle kirjoittavat miehet.
Naisten sinkkuus pelkkää paneskelua. Ei kyllä paljon kiinnostaisikaan suhde minkään horon kanssa.
>kaikennäköistä ihmeellistä säätöä
>hypätään sänkyyn, jossa vietetään muutama yö
Joo. Tosi kauhealta kuulostaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Naisten sinkkuus pelkkää paneskelua. Ei kyllä paljon kiinnostaisikaan suhde minkään horon kanssa.
Hah no en nyt kutsuis itseäni miksikään horoksi. Tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.
Niin ja alle 30 olen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah no en nyt kutsuis itseäni miksikään horoksi. Tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.
Niin ja alle 30 olen.ap
Jatka sitten samaan malliin. Minä oon ollut yli 5vuotta sinkkuna ja en oo ketään paneskellut sinä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja alle 30 olen.ap
Jatka sitten samaan malliin. Minä oon ollut yli 5vuotta sinkkuna ja en oo ketään paneskellut sinä aikana.
Mä en kyllä oo ikinä ymmärtäny tätä selibaatin ihannointia. Sinäkin varmaan nostat itsesi nyt jollekin jalustalle, kun olet pidättäytynyt seksistä noin kauan ja odotat vamaan nyt jotain uljasta prinssiä saapuvaksi ikkunasi alle ja sitten hän saa kunnian ujuttaa kullinsa pyhimpääsi kun ollaan jo puoliksi naimisissa.
Yrittäkäähän miehet ymmärtää että naiset eivät ihastuttuaan enää etsi sitä pelkkää kyrpää.
Toisekseen, itse naisena todellakin joko ihastun tai en ihastu vasta seksiä harrastettuani. Edellyttää siis tuo harrastus sitä, että jotain kiinnostusta on jo herännyt. Seksiin se sitten usein lakkaakin. Siinä huomaa onko toisella oikea aallonpituus ihastumista varten, liian hempeä pussailija ja lipoja saa mun puolestani jatkaa vastaparinsa etsimistä.
Sama se on meillä naisilla kuin miehilläkin, ei meistä monikaan sormia napsauttamalla löydä miestä johon ihastuu ja kohde kokee samoin.
Ihan umpikyllästyttävää lukea saamattomien miesten kommentteja... Laskekaa itse rimaanne ja koittakaa kiihottua naisista, jotka teitä eivät kiihota. Jos kaikki kiihottavat mutta kukaan ei anna, tilanteenne on ihan yhä surullinen kuin naisella, joka ei löydä itseään miellyttävää kumppania.
Joo siis ei varmaan naisena sais sanoa, että pitää seksistä ja pitää sitä myös tärkeänä parisuhteessa, koska olet heti horo
Minäkään en jaksaisi olla enää sinkku!
Olen tutustunut useisiin mukaviin miehiin ja käynyt lukuisilla kivoilla treffeillä, joista useat ovat johtaneet toisiinkin treffeihin. Muutamat jopa sinne sänkyyn asti! Pariinkin kertaan. Mutta johonkin on sitten aina tyssännyt. Enkä haluaisi oikeasti tuhalta aikaa tai hypätä kenenkään sängyssä ellei se johda mihinkään.
Nyt viimeksi vietin aivan ihanan viikonlopun aivan ihanan miehen kanssa ja tässä odottelen, että kuuluukohan hänestä vielä jotain! Itse jo ehdin taas ihastua ja odottelen kärsimättömänä, mutta koitan valmistautua pettymykseen. Enkä ole roikkuva enkä puhu mistään vakavasta suhteesta vaan koitan vain olla hyvää ja kiinnostavaa seuraa...
Käyn paljon ulkona uusien ihmisten kanssa, koska uskon että ennemmin tai myöhemmin sen oikean on tultava vastaan! Joskus joillain treffeillä saan toivottavasti huomata että aito kiinnostus onkin molemminpuolista ja tulee oikeasti johtamaan jonnekin!
Jos viikonlopun deitti olisi kiinnostunut, niin eikö viimeistään huomenna ehdottaisi jatkotreffejä? Jos ei niin kai täytyy keksi muuta seuraavaksi viikonlopuksi tai kysyä itse. Olisiko se paha?
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee vikaan siinä, että millaisia miehiä lähestyt tai mistä viehätyt. Ne miehet saa muiltakin naisilta huomiota, niin aika pieni todennäköisyys, että valinta osuu juuri sinuun. Kannattais antaa toisenlaisillekin miehille mahdollisuus, niin voisit saada jotain kestävämpääkin suhdetta aikaiseksi.
Ja sä tarkoitat naillä toisenlaisilla miehillä mitä? Peräkammariin syrjäytyneitä luusereita ja naisvihaajia vai? Se nimittäin on se ainut miestyyppi joka ei saa huomiota (muiltakin) naisilta. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia, normaaleja miehiä ja näitä luonnollisesti tavalliset ja normaalit naiset lähestyy. Sama tietysti myös päinvastoin. Ei kukaan päälle parikymppinen nainen enää sekaannu mihinkään panoalfoihin sun muihin naistennaurattajiin jos on pysyvää parisuhdetta hakemassa.
Ja juuri näiden normaalien ja tavallisten miesten kanssa sitä suhdetta ei nykypäivänä enää saa vaan ne juoksee pelkän seksin perässä.
N38
Seksi kuuluu vain avioliittoon!!!
Valitettavasti en osaa mitään vinkkejä antaa. Itse vain fantasioin läheisyydestä ja seksistä, koska sen lähemmäksi parisuhdetta en halua päästä. Parisuhteen viimeiset vuodet ja yksi huono suhteen yritys, on tehnyt minusta todella epävarman seksin suhteen -> erektiovaikeudet. Tähän päälle vaikea elämäntilanne ja tosiseikka ettei lapsiakaan ole järkeä koskaan hankkia. No onneks tosiaan on ne kaks kättä ja netin videoarkistot. Tuudittaudun siihen, että läheisyydenkaipuuseenkin tottu, ei tässä vasta mennä kuin toista vuotta sitten viime epäonnistumisesta ja tilanteen hyväksyminen käy entistä helpommaksi.
Toivottavasti sä kuitenkin löydät jonkun, jonka kanssa natsais.
Vierailija kirjoitti:
Keskenäänkö me naiset sitten pannaan vaiko varattujen miesten kanssa, jos ainoastaan naisten sinkkuus on pelkkää paneskelua? Ja älä nyt vaan väitä että yksi tai kaksi sinkkumiestä kyntää kaikki vaot, se nimittäin ei pidä paikkaansa.
M27