Mieheni ei usko että olen lapsemme äiti
Vauva on 3kk, mies ei usko että lapsi on minun........
Vauvalla on ruskeahko iho, meillä on molemmilla vaalea. Vauva näyttää kuulemma naapurin yh:lta! Ensin vain pelleilimme, mutta nyt mies syyttää tosissaan ettei lapsi ole minun! Voin vannoa että on. Mutta nyt minä olen alkanut epäillä, ettei lapsi ole hänen.......
Suostuisitko isyystestiin??
Kommentit (8)
Meillä aina vitsaillaan, että isästä ei ole epäselvyyttä. Äidistä sen sijaan on.
Rupee painamaan toi ajatus liikaa tulevaisuudessa . Testiin niin se helpottaa kaikkia.
Onko miehesi käyttäytynyt muutenkin kummalllisesti? Kuulostaa siltä, että on jotain psyykkistä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi käyttäytynyt muutenkin kummalllisesti? Kuulostaa siltä, että on jotain psyykkistä vaivaa.
No en tiedä kuinka kummallista se on, mutta hän ei suostu isyystestiin.
Miksi epäilet miehen isyyttä? Jos hän ei kykene näkemään mitään yhtäläisyyttä sinun ja lapsen välillä, kannattaisiko uskoa hänen väitettään?
Voi vit*u taas näitä äijiä... Ihan paranoidinen ukko. Äiti on aina varma, isä aina epävarma. Kuvitteleeko se että oot feikannu raskauden, keplotellu ittes "muka" synnyttämään (oliko mies mukana?) ja sit pölliny joltain vastasyntyneen jota väität omaksesi?
Haiskahtaa psykoottiselta päähänpistolta.
Joo. Jos muija maksaa sen.