Kotihoidontuella olevat lihovat
Olen tehnyt tällaisen huomion. Kun nainen jää äitiyslomalle saati jatkaa kotihoidontuella, tuppaa kiloja kertymään. Meillä töissä oli todella kuuma nainen, joka sitten jäi äitiyslomalle. Palasi töihin, kn lapsi täytti kolme vuotta. Lisäpainoa 10 kg?!! Eikä ole ainut tapaus! Miesten kanssa juteltu tästä. Miksi naiset? Eikö kotona ollessa ole juuri aikaa laittaa terveellistä ruokaa ja käydä vaunulenkeillä/ulkoilla lapsen kanssa?
Kommentit (43)
Onneksi olen hoitoalalla töissä, eipä tarvitse ahdistua töihin palatessa jos en miellyttäisikään kopiokone-karia yhtä paljon kuin ennen.
Näin useamman vuoden hoitovapaakokemuksella olen todennut, että seksikkyys ei nyt vaan mahdu aikatauluun.
Joka lapsesta olen kilot karistanut, mutta ei se kroppa vaan silti enää ole yhtä hottis.
Jos mä voin elää sen asian kanssa niin ehkä ap:kin
Eipä siinä välttämättä ole läskiä läheskään niin paljon, sillä monille jää vatsa pömpöksi vatsalihasten venymisen vuoksi. Vyötärönympärys kasvaa raskauden aikana kymmeniä senttejä, ja joillekin jää iso rako vatsalihasten väliin. Se ei ole mitään lihomista eikä sille voi itse yhtääb mitään. Myös ihon venyminen saa vatsan näyttämään isommalta, vaikka läskiä ei olisikaan. Raskaudesta palautuminen on niin yksilöllistä ja riippuu ihan tuurista. Monellekaan asialle ei voi itse mitään, vaikka kuinka jumppailisi ja rasvailisi ja kyttäisi jokaista suupalaa.
No sehän on ihan itsestä kiinni, paljonko raskauskiloja tulee. Esimerkiksi oma vaimoni sai 6 kg. Liikkui kyllä koko raskausajan :) Ei ollut sitten pudotettavaa, lähes kaikki jäi sairaalaan. Ap