Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidontuella olevat lihovat

Vierailija
12.07.2016 |

Olen tehnyt tällaisen huomion. Kun nainen jää äitiyslomalle saati jatkaa kotihoidontuella, tuppaa kiloja kertymään. Meillä töissä oli todella kuuma nainen, joka sitten jäi äitiyslomalle. Palasi töihin, kn lapsi täytti kolme vuotta. Lisäpainoa 10 kg?!! Eikä ole ainut tapaus! Miesten kanssa juteltu tästä. Miksi naiset? Eikö kotona ollessa ole juuri aikaa laittaa terveellistä ruokaa ja käydä vaunulenkeillä/ulkoilla lapsen kanssa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just toisinpäin. Kotona pysyin hoikkana, kun koko ajan liikkeellä. Kotona koko ajan puuhaa. Sitten ulkoilut kauppareissut kaikki kävellen. Töissä toimistossa vaan istuin koko päivän, heti rupes vatsaan kertyä ylimääräistä.

Vierailija
22/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap lihottaa itseäsi reilu 10 kg (vrt raskauskilot) ja sitten pudota ne lyhyessä ajassa. Saatat yllättyä, ettei ole helppoa. Eiköhän ne monella ole niitä raskauskiloja, jotka eivät lähteneet pois! Ärsyttää tällainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan töistä, lihooko vai laihtuuko. Hoitolalla laihtuu helposti.

Vierailija
24/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että silmänruokaa!?! Voi luoja tätä miesten ajatusmaailmaa...

Vierailija
25/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on tiukassa kunnossa, kiitos huolenpidosta. ;) ap

Vierailija
26/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne kilot valitettavasti vaan toi muotoja :S Suunta on onneksi alaspäin, mutta raskauksien jälkeen (olin kyllä jo ylipainoinen kun aloin odottaa) 172/95 122-88-110

Vierailija
27/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin kun kotona lasten kanssa. En tiedä missä välissä olisin kerennyt syödä :D

Vierailija
28/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne kilot valitettavasti vaan toi muotoja :S Suunta on onneksi alaspäin, mutta raskauksien jälkeen (olin kyllä jo ylipainoinen kun aloin odottaa) 172/95 122-88-110

KORJAAN 172/95 122-88-120

Vierailija
29/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että ap on näitä, joiden vaimo on hyvässä kunnossa. Sitten nähdään kaikki vähänkään muodokkaammat lihavina. Kaikki on geeneistä kiinni!! Yrittäkää tajuta!

Vierailija
30/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tietoinen, että esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa painon kertymistä. Itselle puhkesi raskauden jälkeen ja ihmettelin, miksi lihon, vaikka söin terveellisesti ja liikuin paljon. Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

Vierailija
31/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelinkin, milloin ensimmäinen kilpirauhas-kommentti tulee tähän ketjuun :D ei tarvinnut kauaa odottaa!

Vierailija
32/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha samaa olin laittamassa. Ei se sentään niin yleinen vaiva ole :)

Vierailija
33/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelinkin, milloin ensimmäinen kilpirauhas-kommentti tulee tähän ketjuun :D ei tarvinnut kauaa odottaa!

Onhan se validi root cause? Muita ovat lääkkeet ja muut vastaavat. Hormonaalisten toimintojen sekoaminen mukaan lukien. Evoluution kannalta ajateltuna naisen pitääkin olla pullea synnytyksen jälkeen, jotta hänellä riittää energiaa hoitaa lastaan.

Vierailija
34/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha samaa olin laittamassa. Ei se sentään niin yleinen vaiva ole :)

Ei 5-10% väestöstä, eli 250 000 - 500 000 ihmistä paljoa ole :)

Vierailija
35/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli töissä nainen, joka olisi voinut olla aivan hyvin joku maailman mittaluokan missi. Hoitovapaalta palatessa "misseydestä" ei ollut tietoakaan.

Vierailija
36/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt tällaisen huomion. Kun nainen jää äitiyslomalle saati jatkaa kotihoidontuella, tuppaa kiloja kertymään. Meillä töissä oli todella kuuma nainen, joka sitten jäi äitiyslomalle. Palasi töihin, kn lapsi täytti kolme vuotta. Lisäpainoa 10 kg?!! Eikä ole ainut tapaus! Miesten kanssa juteltu tästä. Miksi naiset? Eikö kotona ollessa ole juuri aikaa laittaa terveellistä ruokaa ja käydä vaunulenkeillä/ulkoilla lapsen kanssa?

Naiset ovat pääosin kovin laiskoja otuksia ja kun ei pysy enää seksikkäänä olemalla tekemättä mitään oman hyvinvointinsa eteen, niin läskiksihän se menee.

Vierailija
37/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle se raskaus tuo jopa sen 10 ylimääräistä kiloa,ja painon pudotus nyt ei vaan oo yhtä helppoa,kun sen kerääminen,ja varsinkin jos lapsi valvottaa paljon...

Vierailija
38/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ärsyttää! Muistan kun aikoinani palasin töihin kahden lapsen jälkeen ja ensimmäinen kommentti yhdeltä työkaverilta oli "sähän näytät ihan hyvältä". Ennakko-oletus oli varmaan, että töihin palaa väsynyt ja lihonut mamma :(

Vierailija
39/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämän tehtäväni on olla random työkaverien ja muiden einareiden salainen tumputus haaveiden kohde, en hanki lapsia aviomieheni kanssa, niin ei tule kilojakaan, olen ikuisesti upea ja naisellinen vain kaikkia miehiä varten...

Tai sitten en.

Vierailija
40/43 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen ajatellut kutakuinkin samalla tavalla kuin ap. Kunnes sitten tulin raskaaksi ja keräsin 20 kg painoa. Raskauskilojen pudottaminen on TODELLA vaikeaa ja vielä näin kahden vuoden jälkeen minulla on 7 kg ylimääräistä. Lapsi on valvottanut niin paljon, että liikunta on jäänyt vähemmälle. Myös vartalon malli muuttui täysin. Kiinteä vartalo on historiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan