Töihin meno ratkaiseee työttömän ongelmat
Kommentit (26)
Voi se ratkaista työttömyydestä johtuvat muutokset ongelmat mutta tuskin kuitenkaan riitaisaa avioeroa tai tahatonta lapsettomuutta.
Ap:n mielenterveysongelmia ei ratkaise mikään muu kuin lobotomia.
eutanasia ratkaisee ap:n ongelmat.
No sehän riippuu siitä työsopparista ja työstä. Jos saat jonkun kälyisen 0-tuntisopparin, niin se ei ratkaise yhtään mitään. Jos saat vakutuisen paikan jossa saat palkan elämiseen niin joo, se ratkaisee aika paljon. Mutta ei sekään nyt ihan kaikkia ihmisen ongelmia välttämättä ratkaise.
Töihin ei mennä. Niihin otetaan eli valitaan työntekijöitä.
Psykiatrinen hoito ratkaisee apn ongelmat kun on kuin joku 5v kehitysvammainen uhmaikäinen huoranäpärä !
Ei mulla ole mitään ongelmia ratkottavaksi. Elän hyvää elämää juuri näin. Ainoa "ongelma" on ollut se että tekemistä tuntuu olevan välillä liiaksikin, ehdi käydä kotona juuri muuta kun nukkumassa ja kesä olisi saanut olla lämpimämpi.
Ok. Paraneeko töihin menemällä kaikista sairauksista? Syöpäkin katoaa kuin tuhka tuuleen heti kun menee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole mitään ongelmia ratkottavaksi. Elän hyvää elämää juuri näin. Ainoa "ongelma" on ollut se että tekemistä tuntuu olevan välillä liiaksikin, ehdi käydä kotona juuri muuta kun nukkumassa ja kesä olisi saanut olla lämpimämpi.
No mutta hei. Varmasti kesä lämpenee jos menet töihin. AP lupasi.
En mene kun ei tarvitse, eikä ole mitään ongelmia. On varaa olla ihan vain oloneuvoksena ja nauttia elämästä ilman mitään pakkoja. Mielluummin harrastelen kaikkea kivaa senkin 8 tuntia päivässä.
Nykyään pelkkä työttömän halu ei takaa työpaikkaa. Tämän sinä tiedät, mutta susta on vissiin hauskaa leikkiä tyhmää ja ilkeää.
No nyt sää sen hokasit.
Sulle pitää antaa noopeli.
Menen heti töihin
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu siitä työsopparista ja työstä. Jos saat jonkun kälyisen 0-tuntisopparin, niin se ei ratkaise yhtään mitään. Jos saat vakutuisen paikan jossa saat palkan elämiseen niin joo, se ratkaisee aika paljon. Mutta ei sekään nyt ihan kaikkia ihmisen ongelmia välttämättä ratkaise.
Kiitos kun muistutit. Minullakin on vakituinen työ. Olin jo unohtanut sen kun ei ole tunteja ollut 2 vuoteen.
Mutta siis en olekaan työtön, vaan kunnon ihminen, jolla on työpaikka 😆
A) mulla ei ole mitään ongelmia ja b) töihin ei niin vain mennä. Vasta sen jälkeen voi mennä jos joku työnantaja suostuu palkkaamaan.
Kysy mielummin työnantajilta että miksi et palkkaa työtöntä sekä miksi luot haamutyöpaikka ilmoituksia eli ilmoituksia vaikka oikeasti ei edes haeta ketään töihin.
No mun ainoa ongelma on tällä hetkellä se että miten saan eilen ostamani ulkomokkulan signaalin tasoksi erinomaisen tai täydellisen. Nyt saan vai sen tasolle hyvä.
Vierailija kirjoitti:
No mun ainoa ongelma on tällä hetkellä se että miten saan eilen ostamani ulkomokkulan signaalin tasoksi erinomaisen tai täydellisen. Nyt saan vai sen tasolle hyvä.
*vain eikä vai
Vierailija kirjoitti:
No mulla osa-aikatyö 0 soppari vakituinen mutta silti mun tunnit on ollu siten että saan kuussa käteen 1800-2700€. En edes mieti kokoaikatyön hakemista. 9 vuotta olen tässä firmassa ollut.
Mutta kun työnantaja ei palkkaa niin ei voi mennä.
Ööööööööh!