Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystäväni toivoo lahjaksi kalliita alusvaatteita. Mikä järki?

Vierailija
12.07.2016 |

Kalliit ja kauniit pitsihörhelöthän menevät pilalle kun niihin tulee kakkarantuja, pissaa, visvaa, valkovuotoa jne. Mikä järki tuhlata tuollaisiin? Kokevatko naiset kehontoimintonsa ja alastomuutensa vähemmän likaisiksi pukeutuessaan kauniisiin alusvaatteisiin vai mistä on kyse?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se nyt hullua pukeutua niin kuin haluaa, kun voisi pukeutua niin kuin mies haluaa!

On se, kun nimenomaan halutaan tehdä vaikutus siihen mieheen.

Yksinkö niitä pidät? Poseeraat peilin edessä, ihailet itseäsi, ei ajatustakaan miehestä, vain itsesi takia teet sen? Oikein narsistin perikuva.

Mulla on kauniit alusvaatteet nimenomaan itseäni varten. Oon sinkkunainen, ei ole miestä enkä edes halua. Enkä poseeraa peilin edessä, mutta en myöskään keksi miksi alusvaatteitteni pitäisi olla rumat tai huonolaatuiset. Ihan samalla tavalla sisustan kotiani omaksi ilokseni mielestäni kauniilla tavaroilla, en ketään muuta varten, miksi vaatteet olisi ketään muuta varten?

Eli joutuessasi autiolle saarelle yksin loppu elämäksesi pitäisit mieluummin kauniita kuin esim. käytännöllisiä alusvaatteita. Varmasti myös meikkaisit eikö?

Mieluiten sellaisia jotka on sekä kauniita että käytännöllisiä samaan aikaan. Sellaisiakin on! :)

Valitse toinen vaihtoehto saivartelija.

No sitten käytännölliset.

Vierailija
22/24 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta nyt vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä hepeneitä voi pessä?

Ainakin mun kaikki hepeneet voi, latexit erikseen.

Vierailija
24/24 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä mikä järki tässä loputtomassa roolipelaamisessasi on. Kasva nyt vihdoin ja viimein, aikuinen nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi