Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suurin osa naisista muokkaa niin paljon kuviaan

Vierailija
12.07.2016 |

että näyttääkin ihan erilaiselta sitten nkun tapaa oikeassa elämässä?? Miksei voi kuvilta näyttää siltä miltä oikeassa elämässä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä lähtenyt ihan käsistä. Just selailen stadin tinderiä ja voi herrajumala.. ei noita profiileja edes erota toisistaan kun jokainen on vetänyt kuvansa täysin samojen filttereiden läpi :D Kuvat ovat muutenkin täysin samanlaisia aiheiltaan. Matkustelua, kiipeilyä ja jotain lumilautailua ehkä. Harvoin näkee tuollaista persoonatonta massaa.

Vierailija
2/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri aikeissa laittaa ekaa kertaa elämässäni kuvia deittiprofiiliin. Valitseminen on yllättävän vaikeaa, vaikka en ole muokannut kuvia yhtään, ja kuvakulmatkin ovat ihan normaaleja. Olen vain niin eri näköinen still-kuvissa kuin luonnossa, että kaikki valinnat ovat tavalla tai toisella harhaanjohtavia. En haluaisi luoda liian hyvää kuvaa itsestäni, mutta toisaalta en liian huonoakaan - varsinkin kun moni varmaan jo valmiiksi olettaa että nainen näyttää aina luonnossa huonommalta kuin kuvissaan. Eihän silloin ole mitään järkeä valita todellisuutta epäedustavampia otoksia.

Ongelma on ihan todellinen ja kuulisin mielelläni vinkkejä kokeneemmilta, millaista linjaa näissä kannattaa vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juuri aikeissa laittaa ekaa kertaa elämässäni kuvia deittiprofiiliin. Valitseminen on yllättävän vaikeaa, vaikka en ole muokannut kuvia yhtään, ja kuvakulmatkin ovat ihan normaaleja. Olen vain niin eri näköinen still-kuvissa kuin luonnossa, että kaikki valinnat ovat tavalla tai toisella harhaanjohtavia. En haluaisi luoda liian hyvää kuvaa itsestäni, mutta toisaalta en liian huonoakaan - varsinkin kun moni varmaan jo valmiiksi olettaa että nainen näyttää aina luonnossa huonommalta kuin kuvissaan. Eihän silloin ole mitään järkeä valita todellisuutta epäedustavampia otoksia.

Ongelma on ihan todellinen ja kuulisin mielelläni vinkkejä kokeneemmilta, millaista linjaa näissä kannattaa vetää.

Perus naama kuva missä hymyilet luulisi toimivan. Ei kantsii liikaa muokkailla.

Vierailija
4/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen postaa normaalin muokkaamattoman kuvan. Mitä tekee mies? "Hyi saatana, tuommosta en panis ees maksusta, öhö öhö" 

Samana iltana mies marisee netissä naisten pinnallisuutta ja ihmettelee miksei löydä itselleen sitä nättiä naapurintyttöä...

Vierailija
5/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet innostuu muokatuista kuvista

Vierailija
6/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Itse en koskaan muokkaa kuviani, koska jostain syystä nolottaisi ihan hirveästi "johtaa ihmisiä harhaan".

Vierailija
7/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan aiokaan muokata kuviani. Ajattelin laittaa lähikuvan kasvoista ja toisen, jossa näkyy vartaloakin. Mutta kun olen valinnut mieleiseni ja arvioin niitä kriittisesti, on myönnettävä että näytän niissä todella paljon paremmalta kuin luonnossa. Tunnen siis johtavani harhaan miehiä, vaikka en ole aktiivisesti mitenkään noita kuvia vääristellyt - olen ainoastaan valinnut parhaat otokset useista vaihtoehdoista.

Jos sitten sovin treffit jonkun miehen kanssa, tämä todennäköisesti pettyy ja ehkä jopa luulee, että olen muokannut kuviani.

t. 2

Vierailija
8/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan aiokaan muokata kuviani. Ajattelin laittaa lähikuvan kasvoista ja toisen, jossa näkyy vartaloakin. Mutta kun olen valinnut mieleiseni ja arvioin niitä kriittisesti, on myönnettävä että näytän niissä todella paljon paremmalta kuin luonnossa. Tunnen siis johtavani harhaan miehiä, vaikka en ole aktiivisesti mitenkään noita kuvia vääristellyt - olen ainoastaan valinnut parhaat otokset useista vaihtoehdoista.

Jos sitten sovin treffit jonkun miehen kanssa, tämä todennäköisesti pettyy ja ehkä jopa luulee, että olen muokannut kuviani.

t. 2

Varmaan ihan itseltäsi näytät, et huijaa mitenkään jos et muokkaa kuviasi. Ehkä ajattelet vain itse että näytät jotenkin erilaiselta .Vai millainen kamera sinulla on?..

Vierailija
9/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan yksi syy siihen, miksi niitä kuvia on kiusaus muokata. Mainonnassa käytetään samaa kikkaa ja se tehoaa sielläkin. Mainokset vaikuttavat huomattavasti ihmisten käsityksiin siitä, mikä on kaunista. Siksi varmaan monelle tulee kiusaus näyttää mahdollisimman paljon sen mainosmaailman mukaiselta omissa kuvissaan.

Jos miehet eivät reagoisi niihin muokattuihin kuviin, niin varmaan naisilla ei olisi kiusausta siihen muokkaamiseen. Mutta on paljon miehiä, joiden medialukutaito on niin surkeaa, etteivät he edes tajua kuvista milloin niitä on käsitelty. Samoin osa miehistä ei huomaa, onko naisella meikkiä vai ei. Tyhmintä on se, kun mies paasaa haluavansa "meikittä kauniin" naisen, mutta kuolaa kuitenkin kaupungilla juuri niiden meikkipellenaisten perään.

Vierailija
10/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen postaa normaalin muokkaamattoman kuvan. Mitä tekee mies? "Hyi saatana, tuommosta en panis ees maksusta, öhö öhö" 

Samana iltana mies marisee netissä naisten pinnallisuutta ja ihmettelee miksei löydä itselleen sitä nättiä naapurintyttöä...

"Kun nainen tekee jotain väärää, vika on miehessä."

Vierailija
11/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan yksi syy siihen, miksi niitä kuvia on kiusaus muokata. Mainonnassa käytetään samaa kikkaa ja se tehoaa sielläkin. Mainokset vaikuttavat huomattavasti ihmisten käsityksiin siitä, mikä on kaunista. Siksi varmaan monelle tulee kiusaus näyttää mahdollisimman paljon sen mainosmaailman mukaiselta omissa kuvissaan.

Jos miehet eivät reagoisi niihin muokattuihin kuviin, niin varmaan naisilla ei olisi kiusausta siihen muokkaamiseen. Mutta on paljon miehiä, joiden medialukutaito on niin surkeaa, etteivät he edes tajua kuvista milloin niitä on käsitelty. Samoin osa miehistä ei huomaa, onko naisella meikkiä vai ei. Tyhmintä on se, kun mies paasaa haluavansa "meikittä kauniin" naisen, mutta kuolaa kuitenkin kaupungilla juuri niiden meikkipellenaisten perään.

Miehet pitää meikittömästä naisesta vain jos nainen on LUONNON KAUNIS.. ja todella harvat on. :D perus tavis nainen ilman meikkiä vs muokattu kuva +meikit=hmmm...kummassta mies kiinnostuukaan? ;)

Vierailija
12/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 2

Varmaan ihan itseltäsi näytät, et huijaa mitenkään jos et muokkaa kuviasi. Ehkä ajattelet vain itse että näytät jotenkin erilaiselta .Vai millainen kamera sinulla on?..

Kuvani ovat iPadilla tai puhelimella otettuja, ja niiden kameroissahan on tosi pienikokoinen objektiivi. Jo se vääristää kasvoja jonkin verran, samoin vartalon mittasuhteita. Jos otan itsestäni kokovartalokuvan iPadilla, näytän lyhyemmältä kuin luonnossa näytän, eli kaikki vääristymät eivät suinkaan vaikuta edullisella tavalla, mutta kasvoni kyllä näyttävät mielestäni kauniimmalta noissa kuvissa kuin luonnossa.

Tällaisia asioita ei välttämättä huomaa, jos ei ole tottunut arvioimaan niitä, mutta luultavasti jokainen kuitenkin huomaa sen, että noissa kuvissa kasvoni ovat viehättävämmät kuin livenä. Ja näin siis on, vaikka en ole tahallani yrittänytkään huijata. Luultavasti sama asia selittää monen muunkin kohdalla sen, miksi ihminen näyttää kuvassa paremmalta kuin luonnossa.

Vierailija
13/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en minäkään tekisi rikoksia, elleivät naiset viehättyisi jännämiehistä, eli tavallaan minun tekemäni rikokset on naisten syytä. Kyllä tämä naisen logiikka on ihanaanananaa!

Vierailija
14/19 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ilmoituksissa still-kuvien lisäksi linkki esim. Youtube-videoon. Itse en ole sellaista laittanut. Saatan jutella Skypessä nopeasti ennen liveä. Omasta mielestäni näytän still-kuvissa paremmalta kuin livenä, joten tuntuu, että jo muokkaamatonkin kuva huijaa 🙂 .

Vierailija
15/19 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samaa miettinyt. Itse kikkailen pelkästään valotuksella. Jos ottaa hyvässä valossa kuvia niin ei tarvitse jälkikäteen mitään filttereitä tai isompia muokkauksia. Terävyyttä kyllä usein säädän ja värejä vähän kirkkaammiksi.

Vierailija
16/19 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on ilmoituksissa still-kuvien lisäksi linkki esim. Youtube-videoon. Itse en ole sellaista laittanut. Saatan jutella Skypessä nopeasti ennen liveä. Omasta mielestäni näytän still-kuvissa paremmalta kuin livenä, joten tuntuu, että jo muokkaamatonkin kuva huijaa 🙂 .

Skypessä? Käyttääkö joku vielä Skypeä? Olen luullut sen kadonneen jo kokonaan.

Vierailija
17/19 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE EI KUULU KELLEKKÄÄN. EI OLE PAKKO KATSELLA. EI KYSYTÄ LUPAA, JOTEN MARMATA TÄSTÄ KOKO PÄIVÄ.

Vierailija
18/19 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun tinder-kuvista oli meikitön ja filtteritön ja sain silti yli 8000 tykkäystä, ikääkin on yli 40. Eipä ne miehet taida niitä kuvia edes katsoa, oikealle vaan kaikki.

Vierailija
19/19 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvissa joko kummalliselta, susirumalta tai upealta kaunottarelta. Ihan siis esim samassa tilaisuudessa otetut kuvat voi olla ihan kuin eri ihmisestä (ilman mitään filttereitä).

En kyllä postaile kuviani mihinkään. Vain yhdessä pelissä on profiilikuva ja kyllä siitä näkee, ettei ole muokattu.

En ole varmaan kuvauksellinen tai en ole harjoitellut tarpeeksi, kun kuvat on niin erilaisia.

Luonnossa mä olen ihan hyvännäköinen, jopa kauniiksi kehuttu. Ja näin siis ilman meikkiäkin. En yleensä meikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme