Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin lääkikseen - poikkis ei antanut pääsijäislahjaa

Vierailija
12.07.2016 |

Kiva tässä kun poikkis ei näytä noteeraavaan muuten kun sanoi että onnea ja käveli valmiiseen pöytään syömään. Kiva kiva! Oli muuten viiminen kerta kun hänelle tein jauhenliha kastiketta, saa herra vastaedes ite tehdä kaiken, minä olen tuleva lääkäri!!111

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsijäinenhän on vasta keväällä

Vierailija
2/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän antaa ensi keväänä pääsiäislahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se odottaa siihen, kun olet valmistunut.

Vierailija
4/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä lääkkis.

Vierailija
5/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsijäinenhän on vasta keväällä

Mene palstajankkaajaa-trolli muualle pilaamasta topicceja!!11 Kuulikko???? 

Vierailija
6/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et kirurgiksi ala. Nimim. Jauhenliha kastike

Vierailija
7/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tässä kun poikkis ei näytä noteeraavaan muuten kun sanoi että onnea ja käveli valmiiseen pöytään syömään. Kiva kiva! Oli muuten viiminen kerta kun hänelle tein jauhenliha kastiketta, saa herra vastaedes ite tehdä kaiken, minä olen tuleva lääkäri!!111

0/5

Vierailija
8/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

RAPORTOIKAA KAIKKI TÄMÄ 0/5-JANKKAAJA TROLLI!!!111 

ME EI PÄÄSTÄ PALSTAKIUSAAJISTA EROON ENNEN KUIN NÄMÄ JANKKAAJAT RAPORTOIDAAN!!11111

Vierailija
9/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen päässeet osaavat kirjoittaa jauhelihakastikkeen yhteen. Se oli tämän vuoden valintakokeessa eka kysymys.

Vierailija
10/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkikseen päässeet osaavat kirjoittaa jauhelihakastikkeen yhteen. Se oli tämän vuoden valintakokeessa eka kysymys.

MEE POIS JANKKAAJA!111

Vierailija
11/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö onnittelu ole ihan riittävä? Annatko itse poikakaverille lahjoja vastaavissa tilanteissa?

Valmistujaislahja sitten aikanaan mahdollisesti :)

Vierailija
12/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti että ärsyttää tuollainen lahjojen odottaminen/vaatiminen kaikesta, mitä elämässä tapahtuu. Eikö siinä ole lahjaa tarpeeksi, että pääsi opiskelemaan haluamaansa alalle? Tuossa ja vastaavissa riittää aivan hyvin onnittelut. Valmistuminen on lahjan ajankohta.

Vierailija
13/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin tänä vuonna lääkikseen. Onnittelutekstarin sain ex vaimolta. Tein lapsille illalla lättyjä.

En kyllä odottanutkaan muuta...

Vierailija
14/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti että ärsyttää tuollainen lahjojen odottaminen/vaatiminen kaikesta, mitä elämässä tapahtuu. Eikö siinä ole lahjaa tarpeeksi, että pääsi opiskelemaan haluamaansa alalle? Tuossa ja vastaavissa riittää aivan hyvin onnittelut. Valmistuminen on lahjan ajankohta.

MITÄH???!??

Minusta tulee LÄÄKÄRI, ja poikkista ei kiinnostaA? Ja MINÄ olen syyllinen?? Kiitti sikana!

Vierailija
15/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et oo ollu tarpeeks hyvä likkis.

Vierailija
16/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

ME EI PÄÄSTÄ PALSTAKIUSAAJISTA EROON ENNEN KUIN NÄMÄ JANKKAAJAT RAPORTOIDAAN!!11111

Ei tuo ole trolli vaan kriitikko. Oli harvinaisen typerä kirjoitus, joka ansaitsee tuon arvosanan 0/5 (nolla asteikolla nollasta viiteen) aivan täsmälleen. Minä olisin antanut vieläkin huonomman, vaikkapa -23/5.

Vierailija
17/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei tuo ole trolli vaan kriitikko. Oli harvinaisen typerä kirjoitus, joka ansaitsee tuon arvosanan 0/5 (nolla asteikolla nollasta viiteen) aivan täsmälleen. Minä olisin antanut vieläkin huonomman, vaikkapa -23/5.

MEE POIS PALSTAKIUSAAJA!1111

Vierailija
18/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Tulen varmaan pitämään sulle joitakin luentoja, opetan sut kirjoittamaan "jauhenliha kastikkeen" oikein. Kaiken muun varmaan osaatkin jo :)

Vierailija
19/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se poikkis kuitenkin nusasi tulevaa lääkäriä maittavan jauhenliha-aterian päälle. Siinä oli sinun pääsjiäislahjasi.

Vierailija
20/27 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MITÄH???!??

Minusta tulee LÄÄKÄRI, ja poikkista ei kiinnostaA? Ja MINÄ olen syyllinen?? Kiitti sikana!

Kirjoituksiasi kun lukee täytyy POTILAIDEN tähden toivoa, että EI TULE LÄÄKÄRIÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän