Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnat, jotka ovat aina yhdessä ja samat harrastukset.

Vierailija
12.07.2016 |

Ärsyttääkö muita tuollaiset? Tekevät kaiken yhdessä, samanlaiset vaatteet. Aina pyytävät vaateostoksilla puolison mielipidettä. Käyvät yhdessä lenkillä, joskus jopa samat harrastukset. Aivan kuin muuta elämää ei ole.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ärsytä, miten se multa olisi pois, vaikka itselläni erilainen suhde onkin. Jos molemmat haluaa elää noin, ketä se haittaa?

Vierailija
2/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä muiden suhteet, ei mun niissä tarvitse elää. Itse en kykenisi, oon kumminkin erillinen ihminen enkä toisen puolikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannaut, että muita ärsyttäsi meidän elämämme, vaikka olemme juuri tuollainen - melkein aina yhdessä- pariskunta.

Me jopa työskentelemme yhdessä hammaslääkäriasemalla, pelaamme ystäväpariskunnan kanssa tenneistä kerran viikossa ja musisoimmekin samassa kokoonpanossa. Vaateostoksilla sentään käyn yksin; miehen mukana kyllä yleensä olen, koska se on ainoa keino saada häntä ostamaan uusia vaatteita.

Nytkin olemme mökillä kahden, lapset kyllä tulevat tänne viikonloppuisin.

Vierailija
4/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ärsytä. Miksi mua jonkun muun elämä ärsyttäisi?

Vierailija
5/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Onko se sinulta jotenkin pois, että joku viihtyy hyvin puolisonsa seurassa?

Vierailija
6/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap miettinyt miksi muiden elämä noin ärsyttää? Mitä se on sinulta pois, jos toiset elää eri tavalla kuin esim sinä?

Vierailija
7/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun ollaan tavattu harrastuksen parissa? Vedetäänkö illalla pitkää tikkua, että kumpi lopettaa lapsesta saakka harrastamansa lajin? :D

Vierailija
8/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi ketään ärsyttää?

Ymmärrän jos olet menettänyt parhaan kaverin tämän puolisolle, mutta yhtä hyvin hän olisi voinut muutenkin vaihtaa parasta kaveriaan.

Vierailija
9/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mutta tulee mieleen että toinen komppaa toista eikä siinä mitään pahaa olekaan. Ongelmia tulee jos toinen pettää luottamuksen jollain tavoin, silloin komppaaja jää tyhjän päälle kun oma elämä on rakennettu toisen mukaan.

Vierailija
10/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat juuri tuollaiset. Nyt kun ovat eläkkeellä, niin tekevät ihan kaiken yhdessä. Avioliittovuosia tulee pian 50 ja edelleen ovat onnellisia.

Vierailija
11/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla huomaa ei-itsenäisyytenä eli mitään ei voi tehdä yksin, jopa yksin ruokalaan meno on hankalaa, vaikka tietäisi että siellä on tuttuja.

Vierailija
12/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Eikö pointti ole juuri se, että kumppanin kanssa tiiviisti vietetään koko elämä?

Vierailija
13/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on tuollainen. Aina kun kysyy jonnekin illanviettoon niin vastaus on, että odota mä kysyn hanilta, onko meillä mitään menoja tuolloin. Joo tuolloin pyykkipäivä meillä, en mä pääsekään. Tai että aina pitäs sen mies saada mukaan.

Moni jo kyllästynyt siihen, ettei koskaan tule esim illanviettoon joten eipä enää pyydetty mukaan.

Vierailija
14/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se mua ärsytä, ei mua niin paljon muiden elämä kiinnosta. Ehkä vähän harmittaa yksi hyvä ystävä jolta ei ole pariin vuoteen aikaa liiennyt mulle kun alkoi seurustella ja miehensä kanssa ovat juuri tällainen pari.

Vierailija
15/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnään ärsyttää tyypit, jotka ei ole koskaan viettäneet yötä erossa kumppanistaan. Synnärillä vaaditaan perhehuonetta, työpaikan pukkujouluihin ja laivaristeilyille mennään yhdessä puolisonnkanssa,mkun ei osaa ollla yhtä kahta yötä erossa. Itselleni lasten myötä on haastavaa olla yli kaksi yötä erossa lapsista, mutta terve parisuhde vaatii kyllä irtiottoa kumppanista mielestäni.

Vierailija
16/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudesta siinä taitaa olla kyse? Kiusallista kun teeskennellään ettei muka ole mitään vaikka kaikki tietää syyn...

Vierailija
17/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pitäisikö?

Ollaan mieheni kanssa myös tuollaisia, tosin kavereita nähdään kyllä ihan omassa rauhassa ja ikinä ei mennä esim. samoihin pippaloihin yhdessä kun on aivan eri kaveripiiritkin. Molemmilla on myös omia juttuja ja omat urat. Jäätiin pari vuotta sitten samaan aikaan työttömäksi ja vietettiin puoli vuotta 24/7 yhdessä ja se oli ihanaa aikaa! Kaksi yötä ollaan nukuttu erillään seurustelun alkamisesta lähtien, silloinkin olin sairaalassa leikkauksen jäljiltä. Meillä on kolme tai neljä yhteistä harrastusta, lenkkeillään yhdessä, tehdään pihahommat ja remontit yhdessä, käydään monta kertaa viikossa yhdessä ostoksilla ja pidetään siihen päälle vielä ns. treffi-iltoja kivoja juttuja tehden. Kahdestaan eletään vela-pariskuntana, eli loppuelämäkin taitaa tulla eleltyä näin ja on kyllä mukavaa, lapsi olisi vain kolmas pyörä tässä symbioosissa. Ihanaa kun saa viettää niin paljon aikaa parhaan mahdollisen tyypin kanssa!

Vierailija
18/18 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, kukin tyylillään. Itse en koskaan uskaltaisi laskea koko elämääni toisen ihmisen varaan. Se ei ole kovin hyvä idea että ei ole omaa elämää ollenkaan.  t: Leski