Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia rukousvastauksia olet saanut, sinä joka rukoilet?

Vierailija
12.07.2016 |

Oletko kristitty vai jotain muuta/mitä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian syntinen ja huono että mulle vastattaisiin.

Vierailija
2/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia. Lähiaikoina sain esim. itselleni aivan ihanan ystävän, kun rukoillen pyysin sellaista. Joskus aiemmin on ollut sama homma, kun olen ollut yksinäinen tietyissä elämänpiireissä (asuinpaikkakunnalla, töissä tms.) ja rukoillut ystävää.

Kerran taas en jaksanut millään yhden ystävän ongelmia ja käytöstä ja rukoilin Herraa apuun ja nopeasti tämän jälkeen tuli tilanne, että tämä ystävä mulle ihan yllättäen muutti kauemmas ja sain enemmän tilaa liittyen hänen ongelmiinsa.

Olen saanut paljon rukousvastauksia. Pitää kuitenkin muistaa, että Jumala vastaa hyväksi katsomallaan tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rukoile, enkä ole uskonnollinen. Erosin kirkosta jo vuosia sitten. Silti, kun sydämessäni jotain hartaasti toivon ja pyydän, niin monesti toteutuu riippumatta omasta toiminnastani. Sanon sitä hyväksi kohtaloksi. Huonojakin munkkeja tietysti on, mutta pointtini oli, ettei Jumala meitä uskonnottomia rankaise tai tuomitse. Sikäli mikäli Jumalaa on olemassa. Tieteeseen ja faktoihin perustuu oma maailmankuvani.

Vierailija
4/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en rukoile, enkä ole uskonnollinen. Erosin kirkosta jo vuosia sitten. Silti, kun sydämessäni jotain hartaasti toivon ja pyydän, niin monesti toteutuu riippumatta omasta toiminnastani. Sanon sitä hyväksi kohtaloksi. Huonojakin munkkeja tietysti on, mutta pointtini oli, ettei Jumala meitä uskonnottomia rankaise tai tuomitse. Sikäli mikäli Jumalaa on olemassa. Tieteeseen ja faktoihin perustuu oma maailmankuvani.

Uskot kohtaloon kuitenkin? :D

Vierailija
5/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskot kohtaloon kuitenkin? :D

Tavallaan, mutta ei uskonnollisessa mielessä. Vaikea selittää mitä sillä tarkoitan. :)

Vierailija
6/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lohtua rukouksesta jo lapsena, kun asuin väkivaltaisessa alkoholistiperheessä. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa, meillä on ihanat lapset, hyvät työpaikat, olemme terveitä ja hyvin toimeentulevia, onnellisia ihmisiä. Tietenkin joku muu olisi saanut ja on saanutkin samat asiat ilman rukousta, mutta minä olen saanut siitä ratkaisevan tuen. Minä en olisi niistä lähtökohdista selvinnyt ilman uskoa.

Vierailija
7/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on hoitanut minua vuosien aikana vaikean isäsuhteen kanssa eläessäni. Vaikea konkreettisesti kertoa, miten. Mutta nyt suhtautumiseni on: isäni on yksi lähimmäinen, jota kohtaan pyydän rakkautta. Taivaallinen Isäni taas on se, joka rakastaa minua ehdoitta. Tällaisen helpottavan ymmärryksen olen saanut, kun olen hyvin rehellisesti tuntojani Jumalan edessä käynyt läpi. Vastauksia olen saanut tähän asiaan myös Raamattua lukemalla.

12-vuotiaana pyysin itselleni hyvää puolisoa. Sen olen saanut.

Vierailija
8/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja, kuten puolison, opiskelupaikan, varmuuden asunto- ja työasioissa, johdatuksena ensimmäisen omistusasunnon, lapsen terveystilanteen kohentumisen.

Ja pieniä päivittäin, usein rauhan erilaisten asioiden kanssa tai pientä johdatusta arjessa.

Vierailija
9/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoillut nyt yli vuoden joka ilta että kuolisin ja täällä sitä kituutetaan edelleen. Not working.

Vierailija
10/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoillut nyt yli vuoden joka ilta että kuolisin ja täällä sitä kituutetaan edelleen. Not working.

Jonain päivänä ymmärrät, miksi sait rukoukseesi toisenlaisen vastauksen kuin itse ehdotit. Jumalalle voi muuten sanoa, että nyt en jaksa rukoilla, mutta olen itse rukousta. Tämä laahustamiseni onrukousta, kuulethan sen.

Vierailija
11/11 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristitty kirjoitti:

Monenlaisia. Lähiaikoina sain esim. itselleni aivan ihanan ystävän, kun rukoillen pyysin sellaista. Joskus aiemmin on ollut sama homma, kun olen ollut yksinäinen tietyissä elämänpiireissä (asuinpaikkakunnalla, töissä tms.) ja rukoillut ystävää.

Kerran taas en jaksanut millään yhden ystävän ongelmia ja käytöstä ja rukoilin Herraa apuun ja nopeasti tämän jälkeen tuli tilanne, että tämä ystävä mulle ihan yllättäen muutti kauemmas ja sain enemmän tilaa liittyen hänen ongelmiinsa.

Olen saanut paljon rukousvastauksia. Pitää kuitenkin muistaa, että Jumala vastaa hyväksi katsomallaan tavalla.

Hetkonen! Minne on kadonnut paljon puhuttu "vapaa tahto"? Eihän Herra voi tuolla tavalla ihmisiä järjestellä toisille paikkakunnille, kun Irmeli ei jaksa lähimmäistään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi