Mitä 40v lahjaksi miehelle?
Ei käytä koruja/kelloja. Ei lue eli kirjat ei kiinnosta. Vaatteita hänellä on paljon. Mitä ostaisit 40v lahjaksi?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei 40-vuotiaana vielä lue, niin ehkä jotain kivaa löytyisi leluosastolta. Vaikka sellainen laatikko, johon pudotellaan erimuotoisia palikoita.
Olipa vitsikästä.
Itselle kelpaisi esim.paremman pään leatherman .
Tai lahjakortti johonkin työkalukauppaan. Nuo jo voisi olla useamman kimppalahja kun leathermankin on kohtuullinen arvokas.
Kohta 40v mies
Mieheni sai Elämyslahjojen lahjakortin. Se oli kiva!! Saa itse valita tosi monesta vaihtoehdosta, aika extremestä kivaan ravintolailtaan asti. Mieheni tapauksessa lahjan antajat olivat ajatelleet kuumailmapalloajelua, mut mieheni oli tehnyt sen jo. Lopulta mentiin kahdestaan viikonlopuksi Tallinnaan kylpylöimään. Oli ihanaa, myös mulle :)
Mun mies huolisi paljun, lähtisi varmasti esim laskuvarjohypylle, hotellimatka kelpaisi, aina puuttuu tosiaa noita työkaluja..
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sai Elämyslahjojen lahjakortin. Se oli kiva!! Saa itse valita tosi monesta vaihtoehdosta, aika extremestä kivaan ravintolailtaan asti. Mieheni tapauksessa lahjan antajat olivat ajatelleet kuumailmapalloajelua, mut mieheni oli tehnyt sen jo. Lopulta mentiin kahdestaan viikonlopuksi Tallinnaan kylpylöimään. Oli ihanaa, myös mulle :)
Tallinnan reissu kuulostaa hyvältä ei vaan saa lapsia minnekkään hoitoon.
Lahjakortti harvemmin voi mennä vikaan, jos vähänkään tietää mikä voisi olla mieluisa kauppa. Just joku työkaluliike tai jos tykkää elektroniikasta niin verkkokauppa.com tms? Eikä sen tarvi olla monia satoja euroja, useampi kymppikin ilahduttaa! Kalliimmat kimppalahjat on tietenki hyvä keino, jos tuntee muita juhliintulijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinnan reissu kuulostaa hyvältä ei vaan saa lapsia minnekkään hoitoon.
Lastenvahti osaksi lahjaa?
Juuri 18 v täyttäneen teinihoron maksettu kuuma pano. Parempaa lahjaa et voi keksiä. Voit samalla hyväillä miehesi palleja. Kun hän lykkii ilotyttöä takaapäin. Siinä olis hänelle ihana yllätys!
Jos ei 40-vuotiaana vielä lue, niin ehkä jotain kivaa löytyisi leluosastolta. Vaikka sellainen laatikko, johon pudotellaan erimuotoisia palikoita.