Mikä olisi sellainen työ, jossa ei olisi paljon vastuuta, ei aspaa eikä tarvitsisi ajokorttia?
Palkka ei tarvitse olla kovin ihmeellinen, mutta tietysti mielellään inhimillinen TES. Plussaa jos voisi tehdä osa-aikaisena. Työaikojen suhteen en muuten ole nirso, mutta julkisilla pitäisi päästä, joten yötyö voi olla hankala vähän paikasta riippuen.
Kommentit (16)
Joku laitoskeittiö? Taitaa vaan vaatia koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyllytys
Missähän voisi tehdä pelkkää hyllytystä? Tähän asti kaikissa ilmoituksissa on ollut, että pitää olla valmius kaikkiin kaupan tehtäviin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku laitoskeittiö? Taitaa vaan vaatia koulutuksen.
Koulutus varmasti pitää olla, siksi ei näitä paikkoja olekaan tullut sillä silmällä katsottua. Kouluttautuminen ei olisi mahdotonta, jos on lyhyehkö koulutus ja/tai varma työllistyminen :) Sellainen mielikuva, että tuossa työssä ehkä se TES ei ole inhimillinen, mutta saatan olla väärässä kun ei ole tuttu ala ollenkaan.
Ap
Itse opiskelen asiakirjahallintaa eli arkistotyöntekijäksi. Muuten pätee kaikki mainitsemasi, mutta sisältää jonkin verran myös asiakaspalvelua. Ei kyllä ole verrattavissa esimerkiksi kaupan kassaan, vaan asiakaskunta on "ryhmittynyttä".
varastotyö ( logistiikkanimellä varmaan löytyy paremmin). Hyvää kuntoa vaatii usein ja lisäksi tietynlaista ohjelmiston hahmotuskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllytys
Missähän voisi tehdä pelkkää hyllytystä? Tähän asti kaikissa ilmoituksissa on ollut, että pitää olla valmius kaikkiin kaupan tehtäviin.
Ap
Prismoissa ja Cittareissa luulis onnistuvan. Nopean työpaikkailmoitusten vilkaisun jälkeen Alkoon ja Tokmanneihin haettiin parhaillaan pelkkiä hyllyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllytys
Ap
Pk seudulla ainakin on pelkkiä hyllyttäjiä, mutta se on yötyötä tai siis vuoro alkaa joskus aamuviideltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse opiskelen asiakirjahallintaa eli arkistotyöntekijäksi. Muuten pätee kaikki mainitsemasi, mutta sisältää jonkin verran myös asiakaspalvelua. Ei kyllä ole verrattavissa esimerkiksi kaupan kassaan, vaan asiakaskunta on "ryhmittynyttä".
Tämäkin voisi kiinnostaa, jos aspaa tosiaan ei ole paljon. Vaatii ilmeisesti koulutuksen kuitenkin, onkohan pitkät opinnot?
Ap
Vierailija kirjoitti:
varastotyö ( logistiikkanimellä varmaan löytyy paremmin). Hyvää kuntoa vaatii usein ja lisäksi tietynlaista ohjelmiston hahmotuskykyä.
Eikö tosiaan vaadi ajokorttia itse työ? Saattaa tosin olla että moni varasto on niin hankalan matkan päässä, että siirtymiseen tarvitsisi auton... Kunto minulla on ihan ok, mutta hirveän vahva en ole, olen aika pienikokoinen nainen. Jaksan nostaa ehkä n. 30kg maasta lantion tasolle, mutta en korkeammalle. Eikö painavia asioita nostella trukilla tms?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllytys
Ap
Prismoissa ja Cittareissa luulis onnistuvan. Nopean työpaikkailmoitusten vilkaisun jälkeen Alkoon ja Tokmanneihin haettiin parhaillaan pelkkiä hyllyttäjiä.
Pitääpä seurata näitäkin sitten tarkemmin taas, itse olen törmännyt vain noihin missä myös aspaa vaaditaan, tai joskus lyhyisiin määräaikaisiin pätkiin pelkkää (yö)hyllytystä.
Ap
Politiikassa ansaitsee hyvin ilman että tarvitsee tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tehdastyö
Tämä voisi olla kiva, olin yläasteella makeistehtaalla tet-harjoittelussa ja tykkäsin ihan :) Olen hakenut muutamaan kertaan töihinkin, mutta en ole päässyt edes haastatteluun.
Ap
Tommosia ruokakeräilijöitä haetaan usein, verkkotilausten keräilyä siis.
Käviskös se??.
Vierailija kirjoitti:
Tommosia ruokakeräilijöitä haetaan usein, verkkotilausten keräilyä siis.
Käviskös se??.
Kyllä se kävisi jos ei tosiaan sitä myymälän/kassan hoitoa kuulu ollenkaan eikä tarvitse ajokorttia!
Ap
Hyllytys