Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käyttää kuukuppia?

Vierailija
11.07.2016 |

Mä oon aika uusi käyttäjä. Vähän turhauttaa alussa, kun sen paikoilleen asettaminen on hankalaa. Mut sit ku sen saa oikein, onkin aivan loistava kapistus! Voi oikeasti unohtaa, että on kuukautiset. Pissa- ja kakkahädätkin voi hoitaa se kuppi sisällä, mikä ei tamponien kanssa aina onnistunut.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, Siks kun mieheni tykkää juoda kuukautisvuotoani.

Vierailija
22/28 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippu kapistus. Kolme lasta oon synnyttänyt mut otin silti luneten pienemmän koon. Hyvin pysyy ja helpompi laittaa. Mulla saattaa olla jotain lievää kohdunlaskeumaa, kun väylä tuntuu niin lyhyeltä. Näin ollen kuppi täytyy jättää niin alas kuin mahd. Sitähän ei ole kovin ylös tarkoituskaan laittaa. Jos kohtu vaikka on voimakkaasti kallistunut niin sekin täytyy huomioida asetuksessa, esim. Ettei koita vain suoraan ylöspäin työntää vaan saattaa joutua laittaan vaikka vähän takakenoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt 9 vuotta melko tyytyväisenä, mutta viime aikoina olen pohtinut taukoa tai siirtymistä takaisin siteisiin ja tamponeihin. Kuppi painaa virtsaputkea niin, että ihan koko ajan on pissahädän tunne vaikka juuri tulisi wc:stä. Erityisesti tämä vaivas ensimmäisinä vuotopäivinä. En tiedä, auttaisiko toisen merkkinen kuppi.

Vierailija
24/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän.. varmaan melkein 10 vuotta ollut käytössä, ikää 50 vuotta. en vaihda enää.

Vierailija
25/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huippu kapistus. Kolme lasta oon synnyttänyt mut otin silti luneten pienemmän koon. Hyvin pysyy ja helpompi laittaa. Mulla saattaa olla jotain lievää kohdunlaskeumaa, kun väylä tuntuu niin lyhyeltä. Näin ollen kuppi täytyy jättää niin alas kuin mahd. Sitähän ei ole kovin ylös tarkoituskaan laittaa. Jos kohtu vaikka on voimakkaasti kallistunut niin sekin täytyy huomioida asetuksessa, esim. Ettei koita vain suoraan ylöspäin työntää vaan saattaa joutua laittaan vaikka vähän takakenoon.

Kuppi on tarkoituskin laittaa ihan siihen "hollille" toisin kuin tamponi.

Vierailija
26/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aurinkokennoa.

Vierailija
27/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain on vaikeuksia saada se aukeamaan asettamisen jälkeen niin mun vinkki on tehdä vähän lantionpohjan jumppaa, puristella sitä. Tai sitten työntää lantio eteen, kumartua alas, pyöritellä lantiota. Silloin se poksahtaa auki.

Vierailija
28/28 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up