Seksiä ainoastaan rakkaaan kanssa harrastava nainen?
Tuota seksikumppanien määrä ketjua lukeneena tulee mieleen, onko tuollaisia naisia juurikaan enää olemassa? Itse kyllä olen mies, mutta haluaisin tuollaisen naisen kumppaniksi, koska olen itsekin sellainen.
Kommentit (36)
Olen ollut 17 vuotta sillä linjalla.. Ja alle 40v. Mitä ihmettä minä ketään satunnaista mies sänkyyni tarvitsen? Lähinnä vitsiltä tuntuisi.
16 v saman miehen kanssa yhdessä, naimisissa 10v. Ainut ja oikea. Kell onni on, se onnen kätkeköön!
Olin neitsyt kun menin naimisiin ja mieheni oli ensimmäiseni. Neljän vuoden päästä mies sitten lähti jonkun toisen naisen matkaan. Palstan mukaan se on luonnollisesti kaikki minun syytäni koska olin paska vaimo niinkuin kaikki naiset, mutta ainakaa minua ei voida syyttää "lutkailusta"
Ap:lle en tietenkään kelpaa koska minulla on jo ollut mies eli olen pilattu.
Kyllä, palstaa on luettu ja ihmisluonnosta opittu kaikenlaista mitä olisin halunnut tietää jo ennen häitä.
- N27
Noin 80. Ja uskollinen kolmelle, vuosia.
N60.
Siinähän sitten tikahdut hyveellisyyteesi ja saamattomuuteesi.
Olen 20v nainen, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut irtosuhteita. On ollut yhden yön juttuja, mutta nekin harvat entisten seurustelukumppaneiden kanssa. Seksi ei vaan yksinkertaisesti tunnu minusta läheskään yhtä hyvältä ilman tunteita, joten en osaa mitään yhden yön juttua kaivatakaan. Yhteensä minulla on seksikumppaneita alle 10. Olen btw tosi seksuaalinen ja voisin harrastaa seksiä vaikka päivittäin, mutta pelkästään oma rakas mies kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olin neitsyt kun menin naimisiin ja mieheni oli ensimmäiseni. Neljän vuoden päästä mies sitten lähti jonkun toisen naisen matkaan. Palstan mukaan se on luonnollisesti kaikki minun syytäni koska olin paska vaimo niinkuin kaikki naiset, mutta ainakaa minua ei voida syyttää "lutkailusta"
Kyllä, palstaa on luettu ja ihmisluonnosta opittu kaikenlaista mitä olisin halunnut tietää jo ennen häitä.
- N27
Miksi ei kelpaisi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 20v nainen, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut irtosuhteita. On ollut yhden yön juttuja, mutta nekin harvat entisten seurustelukumppaneiden kanssa. Seksi ei vaan yksinkertaisesti tunnu minusta läheskään yhtä hyvältä ilman tunteita, joten en osaa mitään yhden yön juttua kaivatakaan. Yhteensä minulla on seksikumppaneita alle 10. Olen btw tosi seksuaalinen ja voisin harrastaa seksiä vaikka päivittäin, mutta pelkästään oma rakas mies kiinnostaa :)
Onpa kiinnostanut muutkin kuin oma rakas mies.
Ohis
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Noin 80. Ja uskollinen kolmelle, vuosia.
N60.Siinähän sitten tikahdut hyveellisyyteesi ja saamattomuuteesi.
Mielipide se on tuokin.
Ap
Harrastan sekisiä vain rakkaani vaimoni kanssa. Eli en juurikaan harrasta seksiä.
Rakkaus on ikuista, kohde voi vaihtua.
Ihan vaan rakkaani kanssa olen seksiä harrastanut.
Uskon, että ikäisissäkin on. Mutta ne naiset eivät ole niitä, joita on ehkä helpoin lähestyä tai jotka lähestyvät itse sinua.
N43, kolme, jokaisen kanssa tosissaan ja vuosien suhteet
N 21 vuotta, seksiä harrastettu ainoastaan mieheni kanssa. Yhdessä 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
- N27
Nyt tiedät enemmän, ja vaikka oletkin yhden miehen saastuttama, olet silti suomen olosuhteisiin nähden miltei täydellinen (näiltä osin) kolmekymppiselle miehelle, jolla samoja ajatuksia kuin AP.
Jos pystyt olla kantamatta kaunaa uutta miestä kohtaan, edellisen miehen synneistä...
No minä nyt ainakin. Tunnen myös muutaman muun, olemme 22-24-vuotiaita.
Että jos sitä omaa rakasta ei löydy niin pitää elää selibaatissa?
Juu ei kiitos, jokainen tarvitsee läheisyyttä, kosketuksia ja nautintoa, ei se oma käsi loputtomiin tyydytä.
Ennen kuin mies löytyi kertyi kyllä panoja, nyt yhden ja saman kanssa ollut 8 vuotta jo eikä mitään intressiä edes haaveilla toisista.
Onko tässä siis kyse nyt naisista, jotka ovat koko ikänänsä harrastaneet seksiä vain yhden miehen kanssa, vai naisista, jotka ovat harrastaneet vain vakisuhteessa ollessaan?
Rakkaansa (korjaus otsikkoon)
ap