Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
Seitsemän, olen 31-vuotias. Aloitin 16-vuotiaana ja olen yhteensä ollut tuosta ajasta parisuhteessa n. 7v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.
N24Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.
Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘
Onneksi en tunne. Juttujesi perusteella saavutuksissasi ei ole juuri tietämistä.
Mitäs jos tunnetkin, voi olla vaikka sun nykyinen tyttöystävä!
En tunne. Valitsen seurani tarkasti.
Ai sulle ei kelpaa nainen, joka kelpasi sille megastaralle?
Lopeta jo typeryytesi alleviivaaminen. Alkaa hävettämään puolestasi.
Alku on mun kirjoittama, loppu ei. Joku toinen on ilmeisesti lähtenyt puolustuslinjalle, kiitos sulle!
Tekeekö tuo megastara musta jotenkin huonomman ihmisen? Vai se, että "kehuskelin" siitä täällä? Oikeassa elämässä en mainitse hänestä sanallakaan kenellekään, (vaikka saatan ehkä punastella kun näen hänet tv:ssä). Kolme partneria on kuitenkin ilmeisesti ok? Saa vastata rehellisesti, en itke itseäni illalla uneen :)
1, ja avoliitossa toistaiseksi. :D joulun alla tulee 10 vuotta täyteen yhdessäoloa tän miehekkeen kanssa.
Enpä oo enempää kaivannukkaa, ja mun puolesta tohin yhteen saa jäädäkkin.
N24
3 (joista kaksi seurusteusuhteessa ja yks useamman kerran säätö). N27
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko maksulliset?
Seksiäkai se on maksullinenki seksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät harrastavat seksiä useammin... eli kuka on puutteessa elävä ämmä...?
Minua kiinnostaisi saada lähde ko. tutkimukseesi. Harrastin sinkkunakin enemmän seksiä kuin näin nyt kaukosuhteessa :D
Sinä = kaikki muut? Fakta on se, että parisuhteessa olevat harrastavat seksiä useammin kuin ne, jotka etsivät koko ajan sitä sopivaa. Sitä paitsi, mitä pidempi suhde, sitä paremmin toisen tuntee ja osaa tyydyttää. Useita kumppaneita kokeilleet ovat vielä vanhoinakin täysin aloittelijan kengissä verrattuna pitkissä suhteissa eläneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät harrastavat seksiä useammin... eli kuka on puutteessa elävä ämmä...?
Minua kiinnostaisi saada lähde ko. tutkimukseesi. Harrastin sinkkunakin enemmän seksiä kuin näin nyt kaukosuhteessa :D
Sinä = kaikki muut? Fakta on se, että parisuhteessa olevat harrastavat seksiä useammin kuin ne, jotka etsivät koko ajan sitä sopivaa. Sitä paitsi, mitä pidempi suhde, sitä paremmin toisen tuntee ja osaa tyydyttää. Useita kumppaneita kokeilleet ovat vielä vanhoinakin täysin aloittelijan kengissä verrattuna pitkissä suhteissa eläneisiin.
Tätä en usko. Ensinnnäkin useissa kumppaneissa vastaan tulee niin erilaisista asioista pitäviä, että väkisinkin oppii uutta. Toisekseen, kuka sanoo, että kaksi mainitsemaasi poissulkevat toisensa? Mulla on ollut useita kumppaneita, mutta myös parisuhteita, pisin 8v.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en usko. Ensinnnäkin useissa kumppaneissa vastaan tulee niin erilaisista asioista pitäviä, että väkisinkin oppii uutta. Toisekseen, kuka sanoo, että kaksi mainitsemaasi poissulkevat toisensa? Mulla on ollut useita kumppaneita, mutta myös parisuhteita, pisin 8v.
-eri
Meitä on varmasti moneen eri junaan, mutta ei kukaan jaksa samanlaista seksiä yli kahtakymmentä vuotta. Siinä ajassa tulee kokeiltua eri juttuja ja kasvettua mieltymyksien saralla myös yhden ainoan kumppanin kanssa. Sille toiselle myös uskaltaa avoimemmin ehdotella uskaliaampia juttuja. N48, saman mies kanssa jo yli 25v
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko maksulliset?
Riippuu siitä, että oletko harrastanut heidän kanssaan seksiä.
7-8 laskutavasta riippuen. Jos en olisi jumittanut ikuisuuden mittaisessa parisuhteessa lähes koko seksuaalisesti aktiivista elämääni, luku olisi varmasti huomattavasti suurempi.
N26
Vierailija kirjoitti:
1, ja avoliitossa toistaiseksi. :D joulun alla tulee 10 vuotta täyteen yhdessäoloa tän miehekkeen kanssa.
Enpä oo enempää kaivannukkaa, ja mun puolesta tohin yhteen saa jäädäkkin.
N24
Itse en koskaan saanut mielenrauhaa tässä asiassa ollessani pitkässä parisuhteessa. Olin aina ajatellut, että minulla tulee olemaan useampia seksikumppaneita, joten en tottunut ajatukseen, vaikka kuinka yritin.
Vierailija kirjoitti:
7-8 laskutavasta riippuen. Jos en olisi jumittanut ikuisuuden mittaisessa parisuhteessa lähes koko seksuaalisesti aktiivista elämääni, luku olisi varmasti huomattavasti suurempi.
N26
Miten seksuaalisesti aktiivinen elämäsi on päättynyt 26-vuotiaana?
Vaan? Mitä ne kriteerit sitten on?