Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
lasketaanko kasvattiäiti ja biologinen isä,
Entä joulupukki?
En jaksa laskea tarkkaan, n.16-18. Siinä on mukana nuoruuden satunnaiset hairahdukset, raiskaukset ja aviokumppanit.
Yksi tullee vielä lisää. Nyt on semmoiset näkymät hihii.
Ja ikää oli ihan riittävästi.
Jaiks..16 miestä.. ikä 28.. enpäs tajunnut että noin paljon ennen kuin aloin laskemaan.. neitsyyden menetin 19 v ..kaksi kolmen vuoden suhdetta ja nykyinen mies on kohta vuoden ollut.. sinkkuna tuli kokeiltua miehiä näköjään.. kahteen vuoteen tuli 13 miestä.. mä oon helppo...
30 joista yksi oli yhden illan juttu. N41.
Noin 200 jälkeen lakkasin laskemasta. N45.
1, ex-kumppani :) Yhden illan jutut tai vastaavat säädöt ei vaan oo mua varten, vaikka seksiä mieli välillä tekisikin näin sinkkuna :D
N25
Järkikäteen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1, ja avoliitossa toistaiseksi. :D joulun alla tulee 10 vuotta täyteen yhdessäoloa tän miehekkeen kanssa.
Enpä oo enempää kaivannukkaa, ja mun puolesta tohin yhteen saa jäädäkkin.
N24Itse en koskaan saanut mielenrauhaa tässä asiassa ollessani pitkässä parisuhteessa. Olin aina ajatellut, että minulla tulee olemaan useampia seksikumppaneita, joten en tottunut ajatukseen, vaikka kuinka yritin.
Kertoo todella karua kieltä Suominaisen sielunmaisemasta, että jopa pitkässä parisuhteessa tekee niin vietävästi lorttoilla! Eikä pääse edes yli ajatuksesta.. XD
Vierailija kirjoitti:
1, ex-kumppani :) Yhden illan jutut tai vastaavat säädöt ei vaan oo mua varten, vaikka seksiä mieli välillä tekisikin näin sinkkuna :D
N25
Sama juttu itselläni. Tosin minua kyllä kiinnostaisi säädötkin, mutta eteen tulleet tilanteet ovat olleet itselleni jotenkin epämiellyttäviä. Yökerhoissa on jotenkin kovin tyly tai suora meininki. Joko odotetaan, että mies tekee kaiken, ollaan tylyjä tai sitten tullaan suoraan kyrpään kiinni. Minä tykkään mukavista ja aidoista tytöistä, enkä mistään munahaukoista tai varsinkaan ylimielisistä ihmisistä.
Onneksi tämä otanta on lyhyeltä ajalta ja niitä mukaviakin tyttöjä tulee varmasti vastaan, joiden kanssa voi puhua kuin aikuiset ihmiset, eikä lähdetä luolamiesten tavoin hinkkaamaan sukupuolielimiä välittömästi yhteen.
M27
11 ihanaa naista on koettu 41 ikävuoteen mennessä ja tuntuu että se on ihan tarpeeksi.
Jos tähän rehellinen mielipide, niin 20-30 alkaa olemaan terveen ihmisen maksimi. Tosilla monilla jotka laittavat tähän 50-300 arvionsa, ei todelisuudessa niitä ehkä ihan satoja ole... Muisti tekee tepposia helposti...
Yhden naisen kanssa kerran keskustelin baarissa. Hänellä ikää 22 vuotta ja oli aloittanut seksin 17 vuotiaana. Sanoi maanneensa laskujensa mukaan 240 miehen ja n 10 naisen kanssa. Siis neljässä vuodessa 250 panoa eri ihmisten kanssa. Havainnollistin sen hänelle esimerkillä: hän olisi pannut joka viikko eri miehen kanssa neljä vuotta ympäri vuoden. JOKA viikko ja sen lisäksi olisi pitänyt laitaa siihen vielä n 40 muuta henkilöä mukaan...
Eli jos ei ihan ammatikseen harrasta, niin aika epätodennäköistä. Sitten tyttö korjasikin laskelmiaan ja ilmoitti luvuksi n 50. Jätin silti hänet ilman kiihkeää yötä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S
Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen
No onhan se harrastus tuokin.
Ei toi musta ole edes paljon. Mielelläni enemmänkin ottaisin 😉
Tämä kertoo just sen miksi nykynuoriso on totaalisen sekaisin. Enempi ei ole aina parempi, vaikka niin onkin uskoteltu. Ehkä se islamisaatio on sittenkin pelastus? Naiset kivitetään kadulla kuoliaaksi, jos eivät ole neitsyeitä naimisiin mennessään.
Joku idiootti siitossonni siellä kirjottelee. JOS sinusta on ok kivittää naisia, niin suvaitsisin saman molemmille sukupuolille samasta "rikoksesta".
Olen 37-vuotias nainen, aloitin seksin harrastamisen 21-vuotiaana ja lopetin sen reilu kolme vuotta sitten. Sinä aikana ehdin olla 7 eri kumppanin kanssa, joista yksi oli yhdeksän vuoden pituinen suhde ja muut yhden illan juttuja tai lyhyitä tapailuita.
2.
M26