Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S
Naisena ihmettelen sitä, miten kukaan löytää noin monta puoleensavetävänä pitämäänsä henkilöä! Itse ainakin tarvitsen edes fyysisen viehätyksen toista kohtaan, että hommasta tulee yhtään mitään, enkä todellakaan törmää viehättäviin ihmisiin joka kauppareissu... Edes koko vuoden kauppareissuilta ei tarttuisi ketään sopivaa mukaan.
Ulkomailtahan noita löytyy.... ;)
-ap
N19
varmaa jotai 100 en muista tarkalleen
13 v aloitin ja tällä hetkellä 20 kumppania
miehiä sekä naisia jotka on iältää 13-45v
T 15v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S
Naisena ihmettelen sitä, miten kukaan löytää noin monta puoleensavetävänä pitämäänsä henkilöä! Itse ainakin tarvitsen edes fyysisen viehätyksen toista kohtaan, että hommasta tulee yhtään mitään, enkä todellakaan törmää viehättäviin ihmisiin joka kauppareissu... Edes koko vuoden kauppareissuilta ei tarttuisi ketään sopivaa mukaan.
Ulkomailtahan noita löytyy.... ;)
-ap
Samaa mieltä 😉
M28 ja latino
20 ja ikää 23. Kumma et alapeukkuja tulee mitä enemmän on kumppaneita. Miksi?
6, joista 5 parisuhteessa. Enempää ei ole tarkoitus tullakaan.
N37
Missä välissä ja tilanteissa kuksitte kun noin monta?
11, puolet niistäkin kaduttavat
N20
N. 30
M32
Yllättävän paljon hyvin pieniä ja hyvin suuria lukuja.
On jotenkin söpöjä nää saamattomat lassukat täällä, jotka yrittää käyttää jotain keskiaikaista "likainen nainen" korttia raivoissaan, kun tajuavat että lähes kaikki nykynaiset nussivat milloin haluavat, ketä haluavat ja kuinka paljon vaan haluavat. Paitsi heidän kanssaan, aijaijai... :D
11, kaikkien kanssa vähintään se pari kertaa, eli ei ole ollut yhtään yhdenillanjuttua.
n22
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä ja tilanteissa kuksitte kun noin monta?
Mä olen keskimäärin "kuksinut" vuodessa kahta miestä/kk. Eihän toi ole mitään jos kuukaudessa on 30 päivää, kahtena iltana pannut jotain ja loput 28 iltaa kykkinyt kotona tekemättä mitään.
3 naista (2 seurustelusuhdetta, 1 maksullinen nainen jolle neitsyys)
M28
Miehillä on kaksi rimaa: Parisuhde- ja yönylirima. Sen jälkimmäisen kriteerit ylittää aika helposti.
Joni kirjoitti:
3 naista (2 seurustelusuhdetta, 1 maksullinen nainen jolle neitsyys)
M28
Yök. Kai oot kertonut exilles tuosta huorasta?
1, aviomies ja hänen kanssaan 25v.
N44