Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.
N24Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.
Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘
Onneksi en tunne. Juttujesi perusteella saavutuksissasi ei ole juuri tietämistä.
Mitäs jos tunnetkin, voi olla vaikka sun nykyinen tyttöystävä!
Äh luulenpa että toiset kateellisia pitkästä toimivasta suhteesta. Siksi varmaan mukavampi nimitellä "puutteessa olevia takakireitä ämmiä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.
Onneksi en tunne. Juttujesi perusteella saavutuksissasi ei ole juuri tietämistä.
En tunne. Valitsen seurani tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.
Totta. Ei ole ihme, että moni tuo ulkomailta oikeita naisia. Jakorasiat joutavatkin kierrätykseen.
Sama pätee toisinkin päin. Olen kellistänyt aika monta jakorasiamiestä, mikä onkin aika helppoa :p
Vastauksena ap:lle, n.100-120
N34Ne miehet on silti paljon vähemmän jakorasioita, mitä sinä.
No enpä menis sanomaan. Nykyisellä avomiehelläni on ollut yli 300 seksikumppania ennen mua (mies on 38v). Eipä ole kummallakaan tarvetta lähteä vieraisiin, plus seksielämämme kukoistaa ;) Menneet on menneitä, who cares? Taidat olla vaan kateellinen, kun toisilla vientiä riittää. Tervetuloa 2010-luvulle 😃
100€ vetoa että teidän suhde kaatuu vieraissa käymiseen. Kun on tuollaiset tavat oppinut, niin ei niistä pääse eroon.
Voit tuoda sen satasen, käydään yhdessä kinkybileissä harrastamassa kimppakivaa, joten enpä usko :) Ja btw, seksin harrastaminen sinkkuna ei tarkoita, että olisi "oppinut tavoille"= pettämään. Henk. koht. en ole koskaan pettänyt yhtäkään seurustelukumppaniani. En usko, että kaikki muutkaan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆
N35, yli 60 kumppania
Eipä se pitkä parisuhde puutetta tarkoita, päinvastoin; seksihän on kuin liima
Terv. Se kolme/ N30
En missään kohtaa kommenttiani niin väittänytkään. En sanonut halaistua sanaa parisuhteista ylipäätään.
Aika hurjia lukuja täällä. Ymmärrän kyllä sen, että sinkkuna elävillä/eläneillä luku on korkea verrattuna pitkissä parisuhteissa eleleviin/eläneisiin. Silti, olen utelias: mistä te kymmenien tai satojen kumppaneiden ihmiset löydätte noin paljon haluttavia ihmisiä? Vai käykö vähän sinnepäinkin oleva tyyppi, joka ei erityisemmin kiinnosta?
Itsekin pidän seksistä paljon ja harrastan sitä ahkerasti, mutten ole elämässäni tavannut sataa ihmistä, joiden kanssa haluaisin sänkyyn...?
N37/6, toivottavasti jää tähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sulle ei kelpaa nainen, joka kelpasi sille megastaralle?
Vierailija kirjoitti:
+500
N45
Maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆
N35, yli 60 kumppania
Eipä se pitkä parisuhde puutetta tarkoita, päinvastoin; seksihän on kuin liima
Terv. Se kolme/ N30
En missään kohtaa kommenttiani niin väittänytkään. En sanonut halaistua sanaa parisuhteista ylipäätään.
Vähän kumppaneita=puutteessa elävä ämmä. Korjasin että parisuhteesta kertoo vähäinen kumppaneiden määrä, eikä puutteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä menee asiat näissä hieman eri tavalla kuin naisilla; se muille kelpaavuus ei ole kriteeri :D
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät harrastavat seksiä useammin... eli kuka on puutteessa elävä ämmä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo typeryytesi alleviivaaminen. Alkaa hävettämään puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan parisuhteessa elävät harrastavat seksiä useammin... eli kuka on puutteessa elävä ämmä...?
Minua kiinnostaisi saada lähde ko. tutkimukseesi. Harrastin sinkkunakin enemmän seksiä kuin näin nyt kaukosuhteessa :D
11 miestä ja yksi nainen. Nyt olen ollut kolme vuotta vakavassa parisuhteessa ja uusia kumppaneita ei tule :) Seksin aloitin 14v
N21
6, kaikki suhteita. N38