Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako seksipartneria sulla on ollut?

Vierailija
11.07.2016 |

Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v

Kommentit (373)

Vierailija
141/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.

N24

Tuntuiko mukavalta kun kelpasit patjaksi? Oletko vähän kuin bändäri tms?

Oli mukavaa!

En fanita tätä tyyppiä, enkä ollut tyrkky. Asiat vaan johtivat toiseen. En kuvittele hänestä mitään prinsessafantasioita, ties kuinka monta "patjaa" ollut ennen minua tai minun jälkeen. Vähän niinkuin vahingossa nappasin erittäin hyvän saaliin ja olen tyytyväinen.

Vierailija
142/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.

Totta. Ei ole ihme, että moni tuo ulkomailta oikeita naisia. Jakorasiat joutavatkin kierrätykseen.

Ketkäs niitä jakorasioita panee? :D

Ja sitten haetaan muualta vaimo ja leikitään siveää.

Pata kattilaa soimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

N 36

Vierailija
144/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan miehillä on enemmän seksikumppaneita kuin naisilla. Mitten se on edes teorissa mahdollista? Periaatteessa tuo voisi toteutua jos miehissä olisi enemmän homoja ja bi-seksuaaleja mutta kun tutkimusten mukaan näitäkin on enemmän naisissa.

Ainoa selitys on se että joko miehet liioittelee seksikumppaneiden määrä, tai naiset vähättelee.

Kumpaakin varmasti tapahtuu, mutta enemmän niin että naiset vähättelee.

Vierailija
145/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.

Sama kyllä tuli itsellenikin ensimmäisenä mieleen ellei täällä trollata. Tosin mikäpä siinä jos haluaa paljon seksiä harrastaa tai on elänyt pitkään sinkkuna, mutta kyllä tuollaiset partnerimäärät ovat ainakin itselleni turn off. Etenkin siinä tilanteessa jos joutuisi kyseisen naisen kanssa asumaan sillä paikkakunnalla jossa nämä entiset panot asuvat. Ei tuntuisi kovin ainutlaatuiselta meidän suhde jos puoli kylää olisi minun lisäkseni harrastanut seksiä vaimoni kanssa.

Vierailija
146/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.

Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘

Vierailija
147/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 ja 29 en täytä nollana, joko rahalla tai sitten en täytä 29 vuotta.

M28

Ei pillun puutteen takia kannata itseään tappaa. Rahalla vaan. Kerran oon kelvannut naiselle ilman rahaa säälistä ja muuten aina hommannut seuralaisen rahalla. Harmittaahan se, mutta siihen tottuu ajan myötä.

M37

Miksi ei? Koko elämä naisille kelpaamattomana muuten kuin rahalla tai merkityksettömän elämän päättyminen?

M28

Vierailija
148/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks,

Pattayan baaritytötkin ovat neitseellisiä AV-mammoihin verratessa.

Vierailija
149/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆

N35, yli 60 kumppania

Eipä se pitkä parisuhde puutetta tarkoita, päinvastoin; seksihän on kuin liima

Terv. Se kolme/ N30

Vierailija
150/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan miehillä on enemmän seksikumppaneita kuin naisilla. Mitten se on edes teorissa mahdollista? Periaatteessa tuo voisi toteutua jos miehissä olisi enemmän homoja ja bi-seksuaaleja mutta kun tutkimusten mukaan näitäkin on enemmän naisissa.

Ainoa selitys on se että joko miehet liioittelee seksikumppaneiden määrä, tai naiset vähättelee.

Tässä uusimmassa tutkimuksessa meni toisinpäin. Naisilla oli keskimäärin enemmän seksikumppaneita, mitä miehillä.

Vierailija
151/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotai 100 ku täytin 21 ja nyt 26v on ehkä 250-300

n26 

Vierailija
152/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆

N35, yli 60 kumppania

Voi sua. Tyhjää kolisee.

Jossain on jo vikaa jos ei noin monen joukosta ole löytynyt sitä kuka haluaa antaa itsensä sulle kokonaan ja harrastaa seksiä vain ja ainoastaan sun kanssa tai päinvastoin.

Kun on saanut laatua niin ei sitä mistään panoista puhu enää sen jälkeen. Seksi voi olla hyvin antoisaa kun siihen liittyy myös vahvoja tunteita. Paranee vaan kun kumpikin oppii tietämään mistä toinen pitää ja oppii tekemään sen juuri oikein.

Eli tässä sulle yllättävää tietoa: ei tarvitse elää puutteessa, vaikka ei olekaan jatkuvasti vaihtuvia panoja. Voi olla oikein antoisa ja hyvä seksielämä. Ehkä jonain päivänä sullakin. :)

Vierailija
153/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jotai 100 ku täytin 21 ja nyt 26v on ehkä 250-300

n26 

Kade :( mulla tavote 100 mutta en ole niin kaunis että tuon summan saisin täyteen. Sä oot varmasti kaunis.

Vierailija
154/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolollooll bullshit 154

Vierailija
155/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S

Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen

No onhan se harrastus tuokin.

Ei toi musta ole edes paljon. Mielelläni enemmänkin ottaisin 😉

Vierailija
156/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ainoa

N27

Vierailija
157/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valhe-Emävalhe-Tutkimus-Tilasto ... tässä järjestyksessä. Totuus on se, että naiset jakavat neljällä kertomansa partnereiden määrän, miehet taas kertovat neljällä. Vaikka sääntöjen mukaan ei saa kertoa, jos jakaa :)

Vierailija
158/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.

Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘

Onneksi en tunne. Juttujesi perusteella saavutuksissasi ei ole juuri tietämistä.

Vierailija
159/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

N36

Kaikki parisuhteissa. Viimeiset 5 vuotta sinkkuna.

Vierailija
160/373 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S

Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen

No onhan se harrastus tuokin.

Ei toi musta ole edes paljon. Mielelläni enemmänkin ottaisin 😉

Tämä kertoo just sen miksi nykynuoriso on totaalisen sekaisin. Enempi ei ole aina parempi, vaikka niin onkin uskoteltu. Ehkä se islamisaatio on sittenkin pelastus? Naiset kivitetään kadulla kuoliaaksi, jos eivät ole neitsyeitä naimisiin mennessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi