Montako seksipartneria sulla on ollut?
Ja sun ikä/sukupuoli? Kiinnostaa tietää, on niin monenlaista tullut jo vastaan.
Mä alotan: 14
N22v
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.
Totta. Ei ole ihme, että moni tuo ulkomailta oikeita naisia. Jakorasiat joutavatkin kierrätykseen.
Ketkäs niitä jakorasioita panee? :D
Ja sitten haetaan muualta vaimo ja leikitään siveää.
Pata kattilaa soimaa.
Tilastojen mukaan miehillä on enemmän seksikumppaneita kuin naisilla. Mitten se on edes teorissa mahdollista? Periaatteessa tuo voisi toteutua jos miehissä olisi enemmän homoja ja bi-seksuaaleja mutta kun tutkimusten mukaan näitäkin on enemmän naisissa.
Ainoa selitys on se että joko miehet liioittelee seksikumppaneiden määrä, tai naiset vähättelee.
Kumpaakin varmasti tapahtuu, mutta enemmän niin että naiset vähättelee.
Vierailija kirjoitti:
Ihme jakareita palsta täynnä. Suominaisten maine ei ole tuulesta temmattu.
Sama kyllä tuli itsellenikin ensimmäisenä mieleen ellei täällä trollata. Tosin mikäpä siinä jos haluaa paljon seksiä harrastaa tai on elänyt pitkään sinkkuna, mutta kyllä tuollaiset partnerimäärät ovat ainakin itselleni turn off. Etenkin siinä tilanteessa jos joutuisi kyseisen naisen kanssa asumaan sillä paikkakunnalla jossa nämä entiset panot asuvat. Ei tuntuisi kovin ainutlaatuiselta meidän suhde jos puoli kylää olisi minun lisäkseni harrastanut seksiä vaimoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.
N24Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.
Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 ja 29 en täytä nollana, joko rahalla tai sitten en täytä 29 vuotta.
M28
Ei pillun puutteen takia kannata itseään tappaa. Rahalla vaan. Kerran oon kelvannut naiselle ilman rahaa säälistä ja muuten aina hommannut seuralaisen rahalla. Harmittaahan se, mutta siihen tottuu ajan myötä.
M37
Miksi ei? Koko elämä naisille kelpaamattomana muuten kuin rahalla tai merkityksettömän elämän päättyminen?
M28
Yöks,
Pattayan baaritytötkin ovat neitseellisiä AV-mammoihin verratessa.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆
N35, yli 60 kumppania
Eipä se pitkä parisuhde puutetta tarkoita, päinvastoin; seksihän on kuin liima
Terv. Se kolme/ N30
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehillä on enemmän seksikumppaneita kuin naisilla. Mitten se on edes teorissa mahdollista? Periaatteessa tuo voisi toteutua jos miehissä olisi enemmän homoja ja bi-seksuaaleja mutta kun tutkimusten mukaan näitäkin on enemmän naisissa.
Ainoa selitys on se että joko miehet liioittelee seksikumppaneiden määrä, tai naiset vähättelee.
Tässä uusimmassa tutkimuksessa meni toisinpäin. Naisilla oli keskimäärin enemmän seksikumppaneita, mitä miehillä.
Oli jotai 100 ku täytin 21 ja nyt 26v on ehkä 250-300
n26
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa elävät takakireät ämmät alapeukuttaa raivolla :DD Menkää rukoilemaan meidän syntisten puolesta, mä meen harrastamaan esiaviollista 😆
N35, yli 60 kumppania
Voi sua. Tyhjää kolisee.
Jossain on jo vikaa jos ei noin monen joukosta ole löytynyt sitä kuka haluaa antaa itsensä sulle kokonaan ja harrastaa seksiä vain ja ainoastaan sun kanssa tai päinvastoin.
Kun on saanut laatua niin ei sitä mistään panoista puhu enää sen jälkeen. Seksi voi olla hyvin antoisaa kun siihen liittyy myös vahvoja tunteita. Paranee vaan kun kumpikin oppii tietämään mistä toinen pitää ja oppii tekemään sen juuri oikein.
Eli tässä sulle yllättävää tietoa: ei tarvitse elää puutteessa, vaikka ei olekaan jatkuvasti vaihtuvia panoja. Voi olla oikein antoisa ja hyvä seksielämä. Ehkä jonain päivänä sullakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Oli jotai 100 ku täytin 21 ja nyt 26v on ehkä 250-300
n26
Kade :( mulla tavote 100 mutta en ole niin kaunis että tuon summan saisin täyteen. Sä oot varmasti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S
Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen
No onhan se harrastus tuokin.
Ei toi musta ole edes paljon. Mielelläni enemmänkin ottaisin 😉
Vierailija kirjoitti:
Valhe-Emävalhe-Tutkimus-Tilasto ... tässä järjestyksessä. Totuus on se, että naiset jakavat neljällä kertomansa partnereiden määrän, miehet taas kertovat neljällä. Vaikka sääntöjen mukaan ei saa kertoa, jos jakaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3, yksi niistä ulkomaalainen megastara-futari.
N24Suosittelen yrittämään saavuttamaan elämässä jotain itsekin, niin ei tarvitse kertoa seksikumppaneidensa saavutuksista. Tulee vähän huorahtava ja halpa vaikutelma nimittäin.
Et tunne minua, joten et voi tietää mitään saavutuksistani. 😘
Onneksi en tunne. Juttujesi perusteella saavutuksissasi ei ole juuri tietämistä.
4
N36
Kaikki parisuhteissa. Viimeiset 5 vuotta sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmettelen sitä kuinka on edes teoriassa mahdollista hankkia noin saatanasti seksikumppaneita mitä täälläkin jotkut luettelevat. Tuskin kuitenkaan ihan joka kauppareissulta tarttuu päiväkahviseuraa mukaan, ja enpä ainakaan omissa sosiaalisissa kuvioissani ole havainnut sentään niin kiihkeää menoa että partnereita vaihdettaisiin kuin sukkaa kerran viikkoon. Eli miten jotkut ihmiset hommaavat noita kumppaneita? Täytyykö "metsästää" jossain Tinderissä, Alastomassa Suomessa, mitä näitä paikkoja nyt onkaan? Siis että kyse on melkein täyspäivähommasta? Väitän että se, että menee baariin viihteelle edes kerran kuukaudessa ei tarkoita että sieltä tarttuisi mukaan mitään seksikumppania. Eikö useimmat sitä paitsi mene baariin kavereiden kanssa hauskaa pitämään eikä ensisijaisesti seksiseuraa hakemaan? Miehenä tosin saatan olla näistä kuvioista pihalla, ehkä naisilla tosiaan menee sitten niin että "senkus valkkaa vaan seuraavan panon" :S
Mä olen hankkinut kaikki panoni tinderistä. Baarista en saa miestä koskaan. T. 21 miestä vähän yli vuodessa kaatanut nainen
No onhan se harrastus tuokin.
Ei toi musta ole edes paljon. Mielelläni enemmänkin ottaisin 😉
Tämä kertoo just sen miksi nykynuoriso on totaalisen sekaisin. Enempi ei ole aina parempi, vaikka niin onkin uskoteltu. Ehkä se islamisaatio on sittenkin pelastus? Naiset kivitetään kadulla kuoliaaksi, jos eivät ole neitsyeitä naimisiin mennessään.
Oli mukavaa!
En fanita tätä tyyppiä, enkä ollut tyrkky. Asiat vaan johtivat toiseen. En kuvittele hänestä mitään prinsessafantasioita, ties kuinka monta "patjaa" ollut ennen minua tai minun jälkeen. Vähän niinkuin vahingossa nappasin erittäin hyvän saaliin ja olen tyytyväinen.