Keksikää hyviä humblebrageja*!
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää Suomen keä tuntuu kivalta 10 vuoden tauon jälkeen. New Yorkissa, Lontoossa, Hong Kongissa ja Malediiveilla oli aina niin törkeän kuuma!
Hahahah. En kyllä ajattelisi tuon olevan mitenkään humblebrag-tyylinen juttu. Minäkin tulin kesäksi Suomeen ja täällä on mukavaa olla, kun asuinmaassa on todella kuuma. Ei sen sanominen ole mitään kehuskelua.
Kumpi on parempaa kevyttä iltalukemista 11-v. tytölle - Dostojevski vai Tolstoi?
Turbulenssi tuntuu yksityiskoneessa paljon kovemmin kuin tavislennolla.
Onko 25v liian myöhäinen ikä aloittaa lisäopinnot? T. Tohtori
Laitan tän meidän yksityislentokoneessa otetun söpön perhekuvan teille kaikille meidän kymmenelle tuhannelle lähimmälle ystävälle mun julkiseen Instagrammiin. Meidän juristi saa sit lähettää nootin lehtiin, ettei ne julkase tätä, koska muuten tätä tulee katsomaan ja peukuttamaan vaikka ketkä, joita me ei edes tunneta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää Suomen keä tuntuu kivalta 10 vuoden tauon jälkeen. New Yorkissa, Lontoossa, Hong Kongissa ja Malediiveilla oli aina niin törkeän kuuma!
Hahahah. En kyllä ajattelisi tuon olevan mitenkään humblebrag-tyylinen juttu. Minäkin tulin kesäksi Suomeen ja täällä on mukavaa olla, kun asuinmaassa on todella kuuma. Ei sen sanominen ole mitään kehuskelua.
Voi, etkö ole jo oppinut, että mitä tahansa ulkosuomalainen sanoo, se on suoraa ja henkilökohtaista vittuilua ja kehuskelua omalla elämällä? Olen oppinut kantapään kautta olemaan puhumatta yhtään mitään elämästäni Suomen ulkopuolella.
t: ulkosuomalainen kahdeksatta vuotta
Kaveri on viidennellä kuulla raskaana ja käyttää mammavaatteita JO NYT!! Mä tarvin niitä vasta ihan loppuvaihessa. Eix tää oo se normi?
"Minä syön vain aidoista aineksista tehtyä luomulähiruokaa. Olen myös ollut jo vuosia vegaani. Lihansyöjän suu on eläinten hautausmaa."
Kumma miten tähän rinnalle sopii tupakka, pilvi, kalja ja sipsit.
Kovin moni esimerkkikommentti tässä ketjussa ei kyllä ole humblebrag vaan pelkkä brag.
Vierailija kirjoitti:
"Kävin siinä uudessa kaupassa enkä ostanut mitään. Kaikki oli niin kiiltävää ja hienoa, minulle kyllä passaa ihan kirpputoritavarat."
"Minulla menee aamuisin vain viisi minuuttia laittautumiseen, näytän niin omituiselta sotamaalauksessa."
"Rumat ne vaatteilla koreilee!"
Sä olet ehkä ymmärtänyt termin humblebrag vähän väärin??
Kyllä on vaikeeta kun on absoluuttinen sävelkorva. Kaikki biisit jää soimaan päähän koko ajan ja tietysti oikeassa sävellajissa :(
Ärsyttää kun aina kysellään papereita ja baareissa tulee liian nuoret miehet iskemään.
Ihan törkeet ruuhkat täällä stadionilla! Pojat halusivat välttämättä shoppailupäivän päätteeks tänne Real Madrid - Barcelona -otteluun, vaikka me Lillin kanssa ei siis yhtään piitata futiksesta. Antti sit sai meidät houkutelluksi mukaan varaamalla oman aition. En mä kyllä tajua edelleenkään tosta futiksesta mitään, joten keskitytään sit tähän Bollingeriin.
Eikös kolme vuotta ole ihan normaali ikä oppia lukemaan? Näin ainakin meillä.
Kumman kielen oppii nopeammin: mandariinikiinan vai swahilin? Tässä kymmenvuotiaan kanssa mietitään hauskaa ajanvietettä illoiksi.
Pitäis aloittaa ikkunanpesu mut kun meillä ikkunoita on 35 niin en osaa päättää mistä aloittaisin! Välillä on kyllä elämä niin vaikeeta.
Musta on niin noloo kun ihmiset aina ajattelee et meillä on niin paljon rahaa, et me ollaan jotain tosi rikkaita.
Mies osti mulle Pariisista tän laukun, vähän otti päähän kun näin kuitin, ei hän olisi saanut laittaa niin paljon rahaa yhteen laukkuun!
Vierailija kirjoitti:
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("
Esimerkkisi on huono. Minulla oli pitkä ja paksu tukka ja se, että valitin hiusteen pesuun kuluvaa aikaa oli ihan todellinen harmituksen aihe, ei naamioitu itsekehu. Kyllähän sen nyt muutkin huomaa, että jollain on pitkä ja paksu tukka, ei sitä kukaan erikseen korosta. Minä ratkaisin asian leikkaamalla hiukseni polkaksi. Nykyään sanon, että mulla on niin paksu tukka, että sen pesemiseen ja laittamiseen kuluu aivan tolkuttomasti aikaa, jos kasvatan sen pidemmäksi. Kyllä tässäkin taas itsekehu haisee!
"Annoin tänään 10c vanhalle miehelle jolla ei Siwan kassalla ollutkaan tarpeeksi rahaa. Mies kiitti kyynelissä silmin ja sanoi moneen kertaan että miten voikin maailmassa olla noin hyviä ihmisiä. Mies sai suklaapatukkansa ja minullekin tuli niin hyvä mieli! ❤ Saa jakaa."