Keksikää hyviä humblebrageja*!
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä hemmetin epävarmaa ja kateellista porukkaa. Täällä ei ole ollut kuin muutama ihan oikeasti naamioitu brassailu, monet kommenteista sellaisia, joista on ko. henkilölle harmia. Itselleni esim. silmälaseihin osuvat ripset, paksut hiukset ja isot rinnat ovat ihan todellisia harmin aiheita, eikä mitään ylpeilyä.
Mitä mun pitäis tehdä, leikellä kynsisaksilla ripsiäni lyhyemmäksi, repiä tukkaa päästäni ohuemmaksi ja mennä yksityiselle rintojen pienennykseen (kela ei korvaa, kysytty on), ettei kenellekään tule paha mieli, kun mulla on jotain mitä hänellä ei?
ei vaan sinun pitäisi antaa ihmisten nauttia siitä ilmiöstä kertovista tarinoista, kun ihminen mukamas kärsii jostain asiasta, joka oikeasti aiheuttaa yleensä kadehdintaa tai on itsekehua. Siitä on kyse humble bragissa. Sinun tulisi pystyä olemaan ottamatta asiaa henkilökohtaisesti ja tarkastella itse ilmiötä, niin näet sen huvittavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("Esimerkkisi on huono. Minulla oli pitkä ja paksu tukka ja se, että valitin hiusteen pesuun kuluvaa aikaa oli ihan todellinen harmituksen aihe, ei naamioitu itsekehu. Kyllähän sen nyt muutkin huomaa, että jollain on pitkä ja paksu tukka, ei sitä kukaan erikseen korosta. Minä ratkaisin asian leikkaamalla hiukseni polkaksi. Nykyään sanon, että mulla on niin paksu tukka, että sen pesemiseen ja laittamiseen kuluu aivan tolkuttomasti aikaa, jos kasvatan sen pidemmäksi. Kyllä tässäkin taas itsekehu haisee!
no kyllä se vaan haisee. miksi sun pitää toisille selitellä miten pitkään menee hiusten pesussa? ei ketään semmonen kiinnosta ja kuulostat vaan että kehut itseäsi, vaikket tarkoittaisi sitä. Mulla menee suihkussa 20 minuuttia ja 18 minuuttia siitä seison vaan suihkun alla. Ihmisillä menee eri aika peseytymiseen. En ole koskaan kuullut että ketään oikeasti HÄIRITSEE hiustenpesuun menevä aika , oli se sitten 2 tai 15 minuuttia! ellei nyt kyse ole jostain erikoisista persepituisista hiuksista.
Hyvä pointti. En oo kyl koskaan keskustellu kenenkään kanssa suihkussakäynnin tai muunkaan henkilökohtaisen hygienian vaatimista ajoista. Kestää minkä kestää ja tekee minkä haluaa tehdä puhtautensa eteen. Millaiselle ihmiselle on tärkeetä päästä kertomaan noin turhaa taikka yleisesti ottaen melko epäkiinnostava dataa?
Ärsyttävät nuo mun Mersu GLS:n nahkapenkit, niissä palaa persaus kun toi Nizzan aurinko paahtaa ne niin kuumaksi :(
"Voi vitsit, kun en saa olla missään rauhassa, kun miehet aina piirittää ja tulee iskemään ihan kassajonossakin, ei oo helppoo olla näin kaunis!"
---
"On se raskasta, kun pitää yrittää pysyä ton 8-kuisen perässä, kun se nousi jo kävelemään!"
---
"Mihin erityislukioon teidän teinit hakikaan?"
---
"Mistä meille sopiva lomakohde? Älkää ehdottako mitään Thaimaata, Dubaita tai Malediiveja, nyt pitäis löytää joku sellanen, joka ei oo niin nähty."
Kun me viimekesänä tyttöjen kaa vuokrattiin talo ja auto Espanjassa, ja ne autotallit ovet oli niin törkeet kapeet, että mua hävetti joka kerta, kun piti ajaa niistä ulos, että kolhin kyllä varmaan jotakin...
Juhlien noutopöydässä laittaa lautaselle lusikallisen kastiketta ja pari retiisiviipaletta. Suttaa lautasen kastikkeella ja järsii retiisit. Lopuksi toteaa "huh kun mä oon niin täynnä".
"Mä vaan pidin silmiä kiinni ja puristin hulluna sauvoista kiinni, kun mua pelotti niin, mut mies vaan nauro ja pakotti laskemaan Val d'Iseressä sen hurjimman mustan rinteen."
Annettiin kavereille meidän vakiopaikat Veronan oopperajuhlille, kun ei ehditä itse sinne tänä vuonna.
Kyllä minua niin hävettää, kun ihmiset ei tajua mikä on humblebräg.
Vierailija kirjoitti:
Me voitettiin lotossa päävoitto, mut kyllä se vaan on niin että ne arjen pienet ilot on tärkeämpiä. Kuten rakkaus ja koirulit ❤
Nyt ei mun sarkasmitutka toimi. Kauheeta kun ei tiedä onko aloittaja tosissaan vai ei!
Ei se aina ole niin hieno juttu kun ihminen kasvaa aikuiseksi. Av:n ketjujen pilaaminen turhan nillittämisellä ei olekaan enää niin kivaa kun niin harvoin viitsin roikkua netissä :( :(
Vierailija kirjoitti:
Oho, tais olla mulla koulussa hyvä englanninope kun Lontoossa käydessäni luulivat natiiviksi! :)
Hahaha siis tää oikeesti sai mut vaan näkemään punasta. VIHAAN TÄLLASIA IHMISIÄÄÄÄÄÄÄ :D
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olisi hyvät ja napakat juoksuhousut, kun nykyiset jää ikävän löysäksi takapuolen ja reisien kohdalta?
Mulla on itse asiassa ihan oikeasti nyt tämmöinen ongelma, mutta en kehtaa kysyä missään facessa :D
Ei tuo nyt oikein ole edes toimiva humblebrag, kun lättä/roikkopepussa ei ole kehumista.
niinpä, porukka ei tajua mikä on humble brag, ja sitten siitä huomauttava kommentti saa 8 yläpeukkua ja 30 alapeukkua = eli suurin osa tässä ketjussa olijoista ei siis todella tajua mitä humble bragilla tarkoitetaan, eivätkä ymmärrä mikä siinä on hauskaa.