Keksikää hyviä humblebrageja*!
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("
Kommentit (94)
Käytiin lomalla New Yorkissa, mutta eihän siellä oo enää mitään nähtävää, kun ollaan jo käyty niin monta kertaa.
"Kävin siinä uudessa kaupassa enkä ostanut mitään. Kaikki oli niin kiiltävää ja hienoa, minulle kyllä passaa ihan kirpputoritavarat."
"Minulla menee aamuisin vain viisi minuuttia laittautumiseen, näytän niin omituiselta sotamaalauksessa."
"Rumat ne vaatteilla koreilee!"
Huoh... Olispa päivässä lisää tunteja niin ehdittäisiin vielä kaksivuotiaan kanssa Heurekaan kun se sinne niin kovasti haluaa! Meidän pikku tiedemies.
"Onpa sun uusi paita hieno"
"Ai kiitti, tää on kyl vähän väärää kokoo kun tissien kohdalta kiristää ja vatsan kohdalta on turhan väljä"
Miten te muut hoikat ja kiinteät pysytte tässä kunnossa? Musta tuntuu että pitäisi lisätä vielä kuudes juoksulenkki viikkoon mut en ehdi gradun tekemiseltä ja lasten kanssa olemiselta, ja kun mieskin on Nykissä työmatkalla :(
Tietääx kukaan, mikä olisi hyvä soittoharrastus viulunsoiton rinnalle? Meidän Mikko-Matias (6 v.) hallitsee viulun jo niin hyvin, ettei oikein enää riitä haasteita.
Harmittaa kun vyötärönympärys on luonnostaan vain 55cm, mistään ei löydy sopivia vaatteita!!!
Kyllä tää Suomen keä tuntuu kivalta 10 vuoden tauon jälkeen. New Yorkissa, Lontoossa, Hong Kongissa ja Malediiveilla oli aina niin törkeän kuuma!
Vierailija kirjoitti:
"Ai kiitti, tää on kyl vähän väärää kokoo kun tissien kohdalta kiristää ja vatsan kohdalta on turhan väljä"
Mulla on toi ongelma ihan oikeasti. F-kupin kirous. Tosin myös perse on iso, joten housutkaan eivät istu millään.
Niin surullista... Lapsi ei saa koulussa riittävästi opetusta kun on niin paljon muita edellä 😢
Ihanaa kun ollaan takaisin kahden viikon Portugalin-lomalta, tuli jo lastenkin ikävä leipomista ja siivoamista äidin kanssa!
Aina rahat loppu, sano ökyrikas oikeasti köyhälle.
Eikö muka kaikkien lapset harrasta klassisia kieliä, modernia musiikkia ja funktionaalista arkkitehtuuria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ai kiitti, tää on kyl vähän väärää kokoo kun tissien kohdalta kiristää ja vatsan kohdalta on turhan väljä"Mulla on toi ongelma ihan oikeasti. F-kupin kirous. Tosin myös perse on iso, joten housutkaan eivät istu millään.
Tää ei valitettavsti ole humbebrag, koska vaatteiden löytyminen on oikeasti ongelma :)
"En kadehdi yhtään hoikkia naisia, mä syön kunnolla ja mulla on muotoja niinku naisella kuuluu ollakin"
Tämä tulee yleensä vähintään 100kg painavan naisen suusta jolla kurveja on erityisesti vatsan kohdalla.
Siis mun pitäis hankkia kyllä piilarit, en kestä kun nää ripset on niin pitkät että koko ajan osuu silmälasien linsseihin. Ei voi käyttää ripsaria kun ne linssit menee sitten ihan tuhruun!
Tyttöni valmistui juuri etuajassa Sibelius-Akatemiasta ja lähtee nyt länsi-Eurooppaan konserttikiertueelle. Eihän tämä nyt niiiin iso juttu ole, mut ihan hyvä alku tytön uralle :)
Siis miten niin muka teidän lasten koulussa ei opeteta latinaa tokaluokalta alkaen?
Minun lapseni osaa jo...(lisää tähän mikä tahansa kun toisen lapsi ei osannut).
Hassua kuinka sillä kehutaan itseä vaikka lapsi se jotain osaa.