Tinder-tyyppi viestittelee lyhyesti, mutta pyysi melkein heti kotiinsa
Mitähän pitäisi ajatella? Olin ensin kokonaan edes vastaamatta, mutta laittoi toisen viestin ja sitten vastasin. Seuraava melkein olikin, että voidaanko tavata ja käytäntö whatsappia.
Onko tää nyt sellainen seksin vonkaaja eli jätänkö suosiolla välistä?
Kommentit (22)
No mitähän pitäisi ajatella? Haluaa seksiä mahdollisimman vähällä vaivalla. Ei viitsi edes kotoaan poistua, odottaa että nainen tulee hänen luokseen mällialustaksi. Ehkä pyytää vielä tuomaan ruokaa samalla?!
Vierailija kirjoitti:
No mitähän pitäisi ajatella? Haluaa seksiä mahdollisimman vähällä vaivalla. Ei viitsi edes kotoaan poistua, odottaa että nainen tulee hänen luokseen mällialustaksi. Ehkä pyytää vielä tuomaan ruokaa samalla?!
Jep. Sen jälkeen kun olet ruokkinut tyypin ja toiminut mällialustana, voit mieluusti tarttua myös imuriin ja pölyrättiin.
Ap, luota intuitioosi.
Oon jo kahteen otteeseen perunut. Nyt olisi perjantaina yritys. Mutten tiedä En siis ole menossa kotiin vaan kahvilaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sen jälkeen kun olet ruokkinut tyypin ja toiminut mällialustana, voit mieluusti tarttua myös imuriin ja pölyrättiin.
Ap, luota intuitioosi.
Totta kai nainen vie roskat mennessään!
Eli mun ei kannata mennä? On kyllä komea mies, ei sillä.
Jos haluat seksiä hänen kanssaan, mene.
Vierailija kirjoitti:
Eli mun ei kannata mennä? On kyllä komea mies, ei sillä.
Pudottiko äitisi sinut pää edellä lattialle, kun olit vauva?
Se ulkonäkö ei paljoa kertalaakin jälkeen lämmitä, kun tyyppi vaan katoaa auringonlaskuun 😅
Seksin haluaminen on aivan normaalia, älä ylianalysoi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Se ulkonäkö ei paljoa kertalaakin jälkeen lämmitä, kun tyyppi vaan katoaa auringonlaskuun 😅
Tuskin se katoaa, jos ovat miehen kotona
Onneksi ei enää ole mikään pakko etsiä miestä.
Komeilla miehillä riittää vientiä Tinderissä. Älä anna seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se katoaa, jos ovat miehen kotona
Katoaa viimeistään auringonnousuun.
Miten jotkut uskaltavat tässä nykymaailmassa tavata ensimmäistä kertaa nettituttavan hänen kotonaan? Tai omassa kodissa. Minä en uskaltaisi.
En anna seksiä. Aion (ehkä) mennä uteliaisuudesta paikalle, mutta seksiä ei tipu. Ap
En mene kotiin. Hän pyysi, mutta antoi myös vaihtoehdon eli kahvila. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei enää ole mikään pakko etsiä miestä.
Kommenttisi kertoo ihan toista. :)
Mun intuitio sanoo, että on kyllä jotenkin kiinnostunutOon nimittäin ollut sen verran hankala tapaus, että helppo olisi ollut siirtyä seuraavaan. Pitäkää vaan hulluna, mutta sellainen tunne ap
Molemmat olette red flagejä.