Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää hyviä humblebrageja*!

Vierailija
11.07.2016 |

*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei kun on tätä aikaa ihan liikaa!

Vilho lähti ihan itse partioon ja Annika viulukotelo pyörän tarakalla keikkuen soittotunnilleen. Mies oli tehnyt avokadopastaa ja hoiti tiskit sillä välin kun kirjoitin kolme sivua gradua.

Mitähän sitä vielä, leipoisko ensi kuun rippijuhliin harjoituskakun niin ehtisi vielä heittää  8 kilsan lenkin?

Vierailija
62/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävää kun on niin paljon kaikkia designerlaukkuja että en ehdi koskaan käyttämään niitä kaikkia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meidän lapset ovat niin kypsiä että eivät tuollaisia lahjoja kyllä menisi ikinä vaatimaan vaatimaan. Ja meillä olisi sentään varaa ostaa lapsille uudet iPhonet vaikka joka viikko!"

mukailtu kertomus viime vuoden jostain joululahja-ketjusta

Vierailija
64/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun olen työpäivän jälkeen niin kuitti etten jaksa edes lähteä ratsastamaan! Ei olis pitänyt vastaanottaa tätä toimitusjohtajan pestiä.

Vierailija
65/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ihan hirvee kiire, hyvä jos edes kolme kertaa viikossa kerkee jumpalle!

Vierailija
66/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viulututkinnossa otettiin pisteitä pois liian taiteellisesta soitosta!! Ei kaikki ole pelkkiä tekniikkahirmuja.

Vierailija
67/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsit kun yritän pilata yhtä ketjua av:lla mut muiden mielestä se on muka hauska. Kai olen sit tänne liian älykäs tai jotain :(

Vierailija
68/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tämä sykemittari mittaa vain pyörälenkin salille mutta ei salitreeniä ;) ;) ;)

Vierailija
69/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tais olla mulla koulussa hyvä englanninope kun Lontoossa käydessäni luulivat natiiviksi! :)

Vierailija
70/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oi miten saan tuon nelivuotiaan lopettamaan uuden shakkimatsin ruinaamisen?! 😠

Vierailija
71/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voitettiin lotossa päävoitto, mut kyllä se vaan on niin että ne arjen pienet ilot on tärkeämpiä. Kuten rakkaus ja koirulit ❤

Vierailija
72/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onpa sun uusi paita hieno"

"Ai kiitti, tää on kyl vähän väärää kokoo kun tissien kohdalta kiristää ja vatsan kohdalta on turhan väljä"

Mulla on toi ongelma ihan oikeasti. F-kupin kirous. Tosin myös perse on iso, joten housutkaan eivät istu millään.

Mulla on ongelma tissien ja pepun kans, vyötärö on aina ihan pussilla löysänä. Hankalaa olla tiimalasi.

Vierailija
73/94 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli vanhemmat nöyrinä kun lapsi kysyttäessä vastasi että haluaa joululahjaksi käydä oopperassa :')

Vierailija
74/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeeta siivota vaatekaappia, kun kaikki viisitoista vuotta vanhat vaatteet näyttää hyvälle päällä!

Vierailija
75/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tais olla mulla koulussa hyvä englanninope kun Lontoossa käydessäni luulivat natiiviksi! :)

Tämä oli aidoin hb koko ketjussa! 

Vierailija
76/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeeta siivota vaatekaappia, kun kaikki viisitoista vuotta vanhat vaatteet näyttää hyvälle päällä!

Voi hitsi kun jää lomaraha säästöön kun ei pääse oikein kunnolla penkomaan alennusmyyntejä!

Vierailija
77/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emmä voi lähtee niihin bileisiin, sain edellisestä tenstistä vaan nelosen, niin pakko vähentää." Aha, okei, kivat sulle sit vaan.

Vierailija
78/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina kuvittelee, että me ollaan hirveän varakkaita, kun meillä on hevosia ja käydään pari kertaa vuodessa ulkomailla. Ei todellakaan olla.

Vierailija
79/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun pitäis hankkia kyllä piilarit, en kestä kun nää ripset on niin pitkät että koko ajan osuu silmälasien linsseihin. Ei voi käyttää ripsaria kun ne linssit menee sitten ihan tuhruun!

Heh, minulle sanoi eräs optikko noin, kun kieltäydyin lunastamasta silmälaseja, joihin linssit oli istutettu niin, ettei millään saatu säädettyä, etteivät ripset osu linssiin.

Optikko loihe lausumaan; älä laita ripsiväriä, niin ei haittaa niin paljon.

Kävelin huutonauraen liikkeestä ulos, lasit jäivät hänen vahingokseen.

Vierailija
80/94 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu

Minä aloitan:

"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("

Esimerkkisi on huono. Minulla oli pitkä ja paksu tukka ja se, että valitin hiusteen pesuun kuluvaa aikaa oli ihan todellinen harmituksen aihe, ei naamioitu itsekehu. Kyllähän sen nyt muutkin huomaa, että jollain on pitkä ja paksu tukka, ei sitä kukaan erikseen korosta. Minä ratkaisin asian leikkaamalla hiukseni polkaksi. Nykyään sanon, että mulla on niin paksu tukka, että sen pesemiseen ja laittamiseen kuluu aivan tolkuttomasti aikaa, jos kasvatan sen pidemmäksi. Kyllä tässäkin taas itsekehu haisee!

no kyllä se vaan haisee. miksi sun pitää toisille selitellä miten pitkään menee hiusten pesussa? ei ketään semmonen kiinnosta ja kuulostat vaan että kehut itseäsi, vaikket tarkoittaisi sitä. Mulla menee suihkussa 20 minuuttia ja 18 minuuttia siitä seison vaan suihkun alla. Ihmisillä menee eri aika peseytymiseen. En ole koskaan kuullut että ketään oikeasti HÄIRITSEE hiustenpesuun menevä aika , oli se sitten 2 tai 15 minuuttia! ellei nyt kyse ole jostain erikoisista persepituisista hiuksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi