Keksikää hyviä humblebrageja*!
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("
Kommentit (94)
Laihdun niin helposti että pitää varoa ettei nämä d-kupin rinnat häviä heti kun vähänkin laihdutan :,(
Kaikki nöyrä-sanan sisältävät lauseet ovat yleensä jonkin sorttista humblebragia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun pitäis hankkia kyllä piilarit, en kestä kun nää ripset on niin pitkät että koko ajan osuu silmälasien linsseihin. Ei voi käyttää ripsaria kun ne linssit menee sitten ihan tuhruun!
Mun tyttärellä oli oikeasti ongelmana tämä ennen kuin hankittiin hänelle piilolinssit :D
Kyllä tämä äiti niin kiitollisena nöyrtyi lapsensa edessä tohtoriväitöstilaisuudessa.
Miten säilytätte ne mitalit ja pokaalit, joita kaikki ovat koulusta ja paikalliskisoista saaneet? Tuntuu, ettei missään ole enää tilaa.
Surullista miten suuri osa näistä ei ole humblebrageja, vaan suht normaaleja juttuja. Mammat katkeruuksissaan sitten kyräilevät ja kiroavat mielessään kun tuokin aina kehuskelee...
Vierailija kirjoitti:
Miten säilytätte ne mitalit ja pokaalit, joita kaikki ovat koulusta ja paikalliskisoista saaneet? Tuntuu, ettei missään ole enää tilaa.
Toi on muuten ihan oikea ongelma, joka hiton kyläkunnan kivenheittokisasta saa typerän pokaalin kahdeksan parasta kun osallistujia on kolme, eikö voisi antaa teräslusikan niin sillä tekisikin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten suuri osa näistä ei ole humblebrageja, vaan suht normaaleja juttuja. Mammat katkeruuksissaan sitten kyräilevät ja kiroavat mielessään kun tuokin aina kehuskelee...
"Kyllä meillä ainakin nämä on ihan normaaleja juttuja. Turha tätä on kadehtia, ihan tavallista elämää meillä vietetään!" 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*tavallisen kuuloiseen lauseeseen muotoiltu itsekehu
Minä aloitan:
"Vitsit kun hiustenpesuun menee aikaa kun on niin pitkä ja vahva tukka äää!! :( :("Esimerkkisi on huono. Minulla oli pitkä ja paksu tukka ja se, että valitin hiusteen pesuun kuluvaa aikaa oli ihan todellinen harmituksen aihe, ei naamioitu itsekehu. Kyllähän sen nyt muutkin huomaa, että jollain on pitkä ja paksu tukka, ei sitä kukaan erikseen korosta. Minä ratkaisin asian leikkaamalla hiukseni polkaksi. Nykyään sanon, että mulla on niin paksu tukka, että sen pesemiseen ja laittamiseen kuluu aivan tolkuttomasti aikaa, jos kasvatan sen pidemmäksi. Kyllä tässäkin taas itsekehu haisee!
Mä kanssa valitan hiustenpesuun menevää aikaa, mutta ei tulisi mieleenkään olla ylpeä tukasta, joka on luonnonkihara, karhea ja näyttää kasaripermanentilta. Jos leikkaan polkan, näytän puudelilta. Jos leikkaan lyhyen, näyttää afrolta. Näillä mennään!
Mulla paloi päänahka kun ajelin avoautolla.
Olette te kyllä hemmetin epävarmaa ja kateellista porukkaa. Täällä ei ole ollut kuin muutama ihan oikeasti naamioitu brassailu, monet kommenteista sellaisia, joista on ko. henkilölle harmia. Itselleni esim. silmälaseihin osuvat ripset, paksut hiukset ja isot rinnat ovat ihan todellisia harmin aiheita, eikä mitään ylpeilyä.
Mitä mun pitäis tehdä, leikellä kynsisaksilla ripsiäni lyhyemmäksi, repiä tukkaa päästäni ohuemmaksi ja mennä yksityiselle rintojen pienennykseen (kela ei korvaa, kysytty on), ettei kenellekään tule paha mieli, kun mulla on jotain mitä hänellä ei?
Mitkä olisi hyvät ja napakat juoksuhousut, kun nykyiset jää ikävän löysäksi takapuolen ja reisien kohdalta?
Mulla on itse asiassa ihan oikeasti nyt tämmöinen ongelma, mutta en kehtaa kysyä missään facessa :D
Missä iässä on normaalia tehdä pianonsoiton 3/3-tutkinto? Meidän Emmillä olis se ensi vuonna mut yks sukulainen on vähän ihmetellyt kun Emmi on "vasta" kuusivuotias. Eikö se ole ihan normaali ikä?
Siis hyi kun tuli huono olo, kun söin juhlissa palan täytekakkua, kun normaalisti herkut ei kuulu ollenkaan ruokavalioon. Pitikin sortua tuolleen överimässäämään!
Kyllä Mensan jäsenenä on välillä vaikeaa kun kaikissa kissanristiäisissä ihmiset aina tulee vaatimaan että todistan älykkyyteni esim. nopeasti ratkomalla matemaattisia yhtälöitä päässäni. En edes pidä jäsenkorttia mitenkään esillä, vaan ihan lompakossa vaimon kuvan vieressä!
Vierailija kirjoitti:
Käytiin lomalla New Yorkissa, mutta eihän siellä oo enää mitään nähtävää, kun ollaan jo käyty niin monta kertaa.
Minä taannoin sanoin melkein tämän nimenomaisen asian eräästä toisesta suurkaupungista :O En kyllä todellakaan tajunnut millaisena kuulija sen varmaan ymmärsi, ja nyt hävettää.
Miten teillä herkutellaan? Meidän lapset siis rakastaa raakakakkua ja rusinoita! Ei kelpaa mikään tekosuklaamössö näille pikku kulinaristeille.
"Meidän 3-vuotiasta surettaa kun se on lukenut jo koko kaupunginkirjaston valikoiman läpi eikä enää mistään löydy luettavaa."
Kyllä ainakin minulla on parempi olo kun en puhu pahaa toisista. ❤
"Ihan oikeasti, tämä ei ole humblebraggaamista, mun on ihan oikeasti vaikea käydä ulkona kun on niin paksut hiukset ja hoikka vyötärö, ja miehet käy heti iskemään!! Tulispa Suomeenkin burkapakko"