Näytin takapuoltani poliisille
Näytin poliisille takapuoltani koska he väittivät että poikani oli yöllä yksin kotona. Jouduin putkaan ja poika meni mummille. Olen bussissa matkalla kotiin mitä sanon miehelleni, en voi kertoa että olin putkassa?
Kommentit (8)
Minkä takia alapeukkuja eikä neuvvoja??
Provo, mutta jatketaan kuitenkin.
Minkä ikäinen poika ja onko poika yhteinen tämän miehen kanssa? Jos on, niin poliisi tekee lasun, josta menee tieto myös lapsen isälle.
Itse voit saada syytteen virkavallan halventamisesta tuolla "housut alas" -tempauksella.
No kerrot miehellesi vaihtoehtoisen uskottavan selityksen. Sano vaikka, että olit poliisilla yötä, mutta näytit vain persettä, etkä pettänyt.
Sanot miehelles että kävit panemassa jotain jortsua.
Vierailija kirjoitti:
Näytin poliisille takapuoltani koska he väittivät että poikani oli yöllä yksin kotona. Jouduin putkaan ja poika meni mummille. Olen bussissa matkalla kotiin mitä sanon miehelleni, en voi kertoa että olin putkassa?
kunnon lortto. Provohan tämä on, eivät ne sua juoppoputkassa näin kauan pidä. Olisit ollut pihalla viimeistään aamu kasilta.
Näytit takapuolta poliisille, poliisi tempaisi patukkansa esiin ja nai sinua ja sitten ohjaaja huusi "poikki". Tulee myyntiin ensikuussa.
0/5