Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meidän lapset rikkoo kaiken?

Vierailija
10.07.2016 |

Kaikki lelut mitä saavat rikkovat ennemmin tai myöhemmin. Omansa ja pikkusiskonsa lelut. Rikkovat kotona tavaroita mukamas "vahingossa". Miten voi "vahingossa" kaivertaa seinää tai ovenpieliä? Saksilla saattavat alkaa leikkaamaan uusia vaatteitaan ja kerrankin uuden kalliin Toy story-pussilakanan leikkelivät saksilla.

Tarvitsen neuvoja. En enää pysty ostamaan heille mitään. Nyt jo tuhansien eurojen edestä ovat pistäneet tavaraa menemään. Näen punaista kun pyytävät synttärilahjaksi jotain. Ei tee mieli ostaa sitäkään kun sekin rikotaan. Pojat siis 10 ja 7.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää kumpi on se oikea syyllinen. Näissä jutuissa on yleensä se toinen joka yllyttää, ja toinen joka seuraa. Teillä valtadynamiikka on se, että toinen päätti, että kaikki rikotaan, eikä toinen uskalla/halua vastustaa.

Vierailija
62/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnustettava, että minä itse penskana rikoin nimenomaan nuket. Saksilla, paloiksi. Tämä todennäköisimmin minulla liittyi luonnehäiriön varhaisiin oireisiin. Tietenkään en saanut mitään nukkeja lisää. Lääkärilläkin minua käytettiin. Siellä annettiin pieni nukke. Oitis muka salaa minä jo vääntelin sitä hajalle.

Olen keski- iässä. En edelleenkään pidä mistään mikä muistuttaa ihmistä, muttei ole elävä ihminen.

Olen 2 jo aikaa sitten aikuisen lapsen äiti. Kyllä minä äitinä osasin lapsia hoitaa, siis oikeita eläviä olentoja. 

En ymmärrä vieläkään sitä vihaani nukkeihin. Olin näiden nukketuhojen aikaan 4-6 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei riko, ,me rikotaan. 
Vihje: Rikollinen gang stalking!

Vierailija
64/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilta on rikottu tai varastettu rikollisesti mm. kännyköitä, sähköpotkulauta, pyörän kumeja, vaatteita, 

Ihmiset on sairaita!!!

Itseltäni  on varastettu rahaa tekaistuilla laskuilla. 
Varastamista tuo on. 

Vierailija
65/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken muun rikkominen on sallittu paitsi lain.

Vierailija
66/66 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken muun rikkominen on sallittu paitsi lain.

Saat rikkoa kaupan ikkunan mutta et saa rikkoa lakia. Ristiriitainen tilanne.