Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua isoseksi riparille

Vierailija
10.07.2016 |

Mä meen n. Viikon päästä isoseksi rippileirille. Pari kk sitten ajatus oli vielä mukava, mutta ihan viimeisen isosleirin jälkeen ajatus alkoi ahdistaa kun tajusin kuinka paljon leirillä puhutaan Jeesuksesta, Jumalasta ja synneistä ja kaikista mitkä siihen nyt kuuluukaan. Sielä oli loppujumalanpalvelus joka oli kuin jostain vanhanaikaisesta lahkosta, rukoiltiin laulettiin virsiä tunnustettiin usko ja synnit ja taas rukoiltiin. Mulle tuli todella ahdistava olo enkä pystynyt enää lopussa laulamaan vaan keskityin siihen että selviän hengissä enkä oksenna. Kun isäni haki mut leirin loputtua ja tämän kyseisen hartauden loputtua, aloin itkeä autossa että leiri oli todella ahdistava enkä halua enää ikinä sellaista viikonloppua.

Nyt on tosiaan sitten vähä päälle viikon leiri tiedossa ja mietin jos peruisin sen kokonaan. Ajatus leiristä ei houkuta yhtään. Mitä teen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Jeesus sydämeesi.

Vierailija
2/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet leipäpappiasenteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät isää soittamaan että sulla on vatsapuruja ja voi olla noroa

Vierailija
4/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?

Ap

Vierailija
5/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee ja saat palkkaa.

T. Ateisti, joka oli kolmella rippileirillä isonen

Vierailija
6/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lesbosuhteeseen. Sitten ne ei halua sua sinne.

Vierailija
7/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi keksiä tekosyitä siihen perumiseen jos en halua sinne. En siis tarvi syitä olla pois sieltä.

Ap

Vierailija
8/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis pakko mennä? Onko tuo jotenkin sitovaa kun kertoo tulevansa vaikka kokee asiat vääränä?

Vierailija
9/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkan takia sinne en kyllä mene koska se on yli viikosta vain 120e ja olin muuallakin töissä kesällä että pärjään sillä rahalla kyllä ihan hyvin.

Ap

Vierailija
10/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko menee nopeasti ohi, joten käyt siellä olemassa. tuon jälkeen lopetat homman.

Vierailija
11/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi keksiä tekosyitä siihen perumiseen jos en halua sinne. En siis tarvi syitä olla pois sieltä.

Ap

no älä sitten mee jos et kerran halua. Mä tykkäsin olla isosena, eikä ollu mun mielestä liikaa Jeesusjuttuja. Aika paljon riippuu rippipapista, kuinka superhengellistä meno on. Mä tykkäsin, vaikken mikään uskovainen olekaan, vaan tavallinen tapakristitty. Mun isosajoista on kyllä jo reippaasti aikaa.

Mutta kuten sanoin, sä oot ilmeisesti jo päätöksesi tehnyt etkä aio mennä. Hait täältä vain vahvistusta ajatuksellesi, joten: Älä mene.

Vierailija
12/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Jos Jumala-ja Jeesusjutut ja muu hengellisyys ahdistaa sua niin et ole oikea henkilö toimimaan isosena.

Vierailija
13/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene jos meno ahdistaa. Mielenterveyttään ei pidä menettää uskonasioiden takia. Läheltä tällaista seurannut ja nyt on hoitolaitoksessa.

Vierailija
14/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee katsoin onko rippityypeissä kivoja joista voisi tulla ystäviä

Vierailija
15/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit mene ja joku toinen pääsee jolle se 120 on iso raha. Teet hyvän työn.

Vierailija
16/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Otat taskumatin mukaan ja tarjoat naukut nuoremmillekin.

Vierailija
17/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat. :)

Vierailija
18/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tässä on ongelma, et mene jos ei houkuta.

Vierailija
19/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet menossa jos ahdisti jo aikaisemmin?

Eroa kirkosta ja jos ei ole työsopimusta tms. sitovaa paperia, niin jätätä menemättä.

Vierailija
20/29 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä aloit isoseksi? Tuskin kukaan pakotti. Riparilla voi olla riski, että kuulee Jeesuksesta. Ei ole oikea paikka sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan