Heteronaiset haluavat huomiota tyttöystävältäni
Olen seurustellut monta vuotta tyttöystäväni kanssa, olemme siis naispari, alle 25 vuotiaita. Olen itse todella naisellinen ulkonäöltäni ja aina kun kerron seurustelevan naisen kanssa sitä ei edes tunnuta uskovan. Tyttöystäväni on ruskeahiuksinen (tyylikäs lyhyt kampaus) ruskea silmäinen, urheilullinen ja kasvoiltaan todella kaunis. Hieman ns. Ruby rosemainen jos nyt johonkin julkkikseen täytyisi verrata. Hänessä on särmää, on ystävällinen, porukan hauskuuttaja ja ei lainkaan miesmäinen, mutta sellainen omantien kulkija nainen hieman "renttu". Meidän suhteemme on vakaalla pohjalla, mutta näiden vuosien aikana on alkanut ärsyttämään se että monet heteronaiset iskevät silmänsä häneen, etenkin baari iltoina ja illanviettoina nuoret hetero naiset hakeutuvat hänen seuraavansa ja tuntuvat hyväntahtoisesti "flirttailevan" hänen kanssaan ja joku joskus jopa kysellyt seksistä. Tuntuu että lesboparin suhdetta vaan oteta yhtä vakavasti kuin jos olisimme heteropari, se on todella turhauttavaa. Tiedän ettei tämä ole omaa kuvitelmaani, koska tyttöystäväni on itsekin huomannut asian. Kukaan ei ole ns. ollut päällekäyvä, mutta en tykkää jos oman kumppanin luona pörrätään ja flirttaillaan hakien huomiota, etenkin kun tietävät hänen seurustelevan kanssani. On kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta omassa suhteessa?
Kommentit (8)
Miten tyttöystäväsi vastaa näille? Kerro, että sinua ahdistaa tämä tilanne, ja pyydä että hän sanoisi kaikille lähestyjille kohteliaasti, että on varattu.
tyttöystävääsi on helppo lähestyä. heteronaiset jotka pitävät tyttöystäväsi seurasta, saattavat olla vähäsen naisiin suuntautuneita. eivät varmaan suudelua pitemmälle mene, joten ei tarvitse pelätä että menisivät rakkaasi kanssa sänkyyn.
Kuulostaa siltä että haluavat vain testata omaa viehätysvoimaansa tyttöystävääsi, koska tietävät hänen pitävän naisista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että haluavat vain testata omaa viehätysvoimaansa tyttöystävääsi, koska tietävät hänen pitävän naisista.
Juuri näin olen tämän asian itselleni järkeillyt. Tyttöystäväni on heidän mielestä jotenkin kiehtova, koska on eri näköinen kuin 90% meidän ikäisistä naisista ja yrittävät testata viehätysvoimaansa ja ns. flirttailla, koska luulevat ettei kukaan epäile mitään, ovathan heteroita. Tiedän ettei sänkyyn menemistä tarvitse pelätä, mutta inhottaa silti. Tyttöystäväni on kohtelias ja eikä lähde flirttiin mukaan, mutta on ystävällinen kaikille. Ärsyttää koska tiedän että jos olisimme heteropari, niin suhde otettaisi enemmän tosissaan eikä kehdattaisi flirttaillaan silmieni edessä. :/ Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin olen tämän asian itselleni järkeillyt. Tyttöystäväni on heidän mielestä jotenkin kiehtova, koska on eri näköinen kuin 90% meidän ikäisistä naisista ja yrittävät testata viehätysvoimaansa ja ns. flirttailla, koska luulevat ettei kukaan epäile mitään, ovathan heteroita. Tiedän ettei sänkyyn menemistä tarvitse pelätä, mutta inhottaa silti. Tyttöystäväni on kohtelias ja eikä lähde flirttiin mukaan, mutta on ystävällinen kaikille. Ärsyttää koska tiedän että jos olisimme heteropari, niin suhde otettaisi enemmän tosissaan eikä kehdattaisi flirttaillaan silmieni edessä. :/ Ap
Joo tuttua juttua ja ikävää että samaa sukupuolta olevien parisuhteita usein väheksytään jos verrataan eri sukupuolta oleviin. Taitavat olla verrattain samaa porukkaa kuin ne heteronaiset jotka kiinnostuvat vain varatuista miehistä, sitten lähdetään kokeilemaan et jos mies kiinnostuisi. Onneksi suurin osa heteronaisista (ja muistakin) kunnioittavat toisten parisuhteita eivätkä flirttaile varattujen kanssa.
Onko täällä kukaan ollut samantyyppisessä tilanteessa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kukaan ollut samantyyppisessä tilanteessa? Ap
Sinänsä joo, että hetskunaiset ja myös miehet testaavat viehätysvoimaansa. Itse asiassa se ei tunnu kivalta, koska kiinnostun ensinnäkin tosi harvoin ja toisaalta se että on aika positiivinen elämänkatsomus, tarkoita että olisi kiinnostunut.
Miks ette sit ole heteroita? Lopettakaas pelleily, haloo maa kutsuu!