Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella 180cm naisen kanssa?

Vierailija
10.07.2016 |

No siis oloni ei kovin feminiinen näin 180cm pitkänä. On huono itsetunto. Mulla on matala ääni ja se kansa vähän hävettää joskus. En ole koskaan seurustellut. tuntuu etten ole tarpeeksi naisellinen suhteeseen miehen kanssa... ? Onko muilla pitkillä tälläisiä ajatuksia?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kunhan sulle kelpaa 170cm mies

Vierailija
2/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Pituus on ihan hyvä. Siitä se ei ainakaan ole kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin, mutta vaimo ei tuskin pitäisi siitä :)

Vierailija
4/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 40 vuotta niin selkärankasi on lyhentynyt normaaliin mittaan, sitten voit aloittaa seurustelun.

Vierailija
5/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

172cm mies

Vierailija
6/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen heteronainen, mutta oon itsekin lähemmäs 180cm ja ei oo miesten kiinnostusta vähentänyt. Olen 27v ja naimisissa oltu ollut 4v.

Huono itsetunto on se, joka karkottaa miehet. Ei pituutesi. Ole ylpeästi mallinmitoissa ;)

Vierailija
7/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. 192cm mies

Vierailija
8/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ja olen seurustellutkin.

Vierailija
9/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu noin suunnilleen lähes kaikilla yli 175 cm naisilla olevan tuollaisia ajatuksia.

Vierailija
10/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 cm pitkä nainen. Ja aina on miehiä ollut. Ei se pituudesta kinni ole. Kanna itsesi ylväästi vaan! Itse käytän myös korkokenkiä iltamenoissa. On ihan kiva kun on kaunis näyttävän näköinen nainen.. ei, en ole iso muuten.. ja ehkä siinä on ainoa "miinuspuoli", että jos olisi lihava, näyttäisi todella suurelta. Pyrin siis olemaan hoikka koko ajan.. :)

Vierailija
11/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni kunhan sulle kelpaa 170cm mies

Tai 172 senttinen :D

Kokemusta 182 senttisestä, jolla oli matalat korkkarit jalassa rinnat just täydellisellä korkeudella. En tiedä tuntiko itsensä naiselliseksi kanssani, vaikka tein kyllä kantani hänen naisellisuudestaan erittäin selväksi.

Nykyään hänellä on joku hujoppi, naisille nyt pituus on niin tärkeää, valitettavasti.

Vierailija
12/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan pituus ei haittaa yhtään, mutta huono ryhti ja sellanen "älkää nyt vaan katsoko, mää nyt olisin vaan tässä tämmönen seinäruusu..." -asenne haittaa paljonkin. Selkä suoraksi ja opettelet rakastamaan pituuttasi niin kyllä se siitä :) minäkin 182cm nainen.

Vierailija
13/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis oloni ei kovin feminiinen näin 180cm pitkänä. On huono itsetunto. Mulla on matala ääni ja se kansa vähän hävettää joskus. En ole koskaan seurustellut. tuntuu etten ole tarpeeksi naisellinen suhteeseen miehen kanssa... ? Onko muilla pitkillä tälläisiä ajatuksia?

Voi voi, miksi pitkillä naisilla on aina huono itsetunto.

Tykkään pitkistä naisista kuin hullunpuurosta, aivan ihania ja vaikka ole lyhyenmpi mua ei haittaa yhtää vaikka nainen on pidempi.

Vierailija
14/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen heteronainen, mutta oon itsekin lähemmäs 180cm ja ei oo miesten kiinnostusta vähentänyt. Olen 27v ja naimisissa oltu ollut 4v.

Huono itsetunto on se, joka karkottaa miehet. Ei pituutesi. Ole ylpeästi mallinmitoissa ;)

No, tämäkään ei totta ole. Lyhyelle miehelle ja pitkälle naiselle löytyy harvempi ottaja, se nyt vaan on fakta. Mutta silti löytyy ottajia.

Komppaan tuota "selkä suoraksi" neuvoa. Selkä suoraksi, niska ja olkapäät taakse, et voi piiloutua, ja yrittäminen haittaa. Harjoittele, se vie aikaa muuttaa ryhtiä.

Vierailija
15/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 180cm pitkä nainen ja en ole 9 vuoteen ollut kuukautta pitempään sinkkuna. Viimeiset neljä vuotta olen ollut suhteessa 193cm pitkän miehen kanssa.

Pituuden lisäksi mulla on matalahko ääni ja olen miesvaltaisella alalla töissä.

N25

Vierailija
16/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 180 cm pitkä nainen enkä ole koskaan pitänyt itseäni kovin pitkänä. Ehkä teininä kun pojat eivät olleet vielä kasvaneet, mutta sen jälkeen olen viihtynyt hyvin pituudessani:)

Pituutta on hankala hahmottaa, monesti ihmiset yllättyvät kun kuulevat että olen näinkin pitkä, vaikka käytän 10 cm korkokenkiä ja kävelen selkä suorana! En ole koskaan kokenut että pituuteni olisi ollut ongelma yhdellekään miehelle tai naiselle:)

Pitkänä olemisessa on itselleni ollut vain hyötyä, yletyn ylähyllylle ja olen saanut tehdä mallintöitäkin:)

Ihan sama minkä pituinen on, lyhyt tai pitkä, kaikki me ollaan yhtä arvokkaita! Rohkeasti vain selkä suoraksi, pituudesta riippumatta!

Vierailija
17/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi ainakin, itse olen 181cm.

Komppaan tuota että ole ryhdikäs, kävin eräässä lounasruokalassa mitä pyöritti n:180cm nainen joka aina kulki kyyryssä hartiat länässä vaikka oli todella komea nainen kun oikaisi ruhonsa, sen tytär oli suurin piirtein saman pituinen tai pitempi, hoikka, ryhdikäs, kivat kasvot, ainut miinus ehkä vähän turhan pienet tissit, mutta sitä ei tiedä kuinka kiihottava olisi alasti ollut pienten pystäreiden kanssa?

T.M

Vierailija
18/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Huvittavaa, että lyhyet naiset voivat vaatia pitkää miestä, vaikka itse omaavat paskat  kääpiögeenit. Siittäkää te vain niitä kääpiötä, pääsette luomaan uraa Korvatunturille :DDD

t.190cm

Vierailija
19/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset, nuo jumalattaret ja amazonit on aina tervetulleita tallomaan mua. Masomies

Vierailija
20/51 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Kirahvimaisia, isot jalat ja kädet.