Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei rakasta mutta haluaa olla yhdessä?

Vierailija
10.07.2016 |

En tiedä mitä pitäisi tehdä? Vaikea erota, kun itse rakastaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se haluaa säännöllisesti pillua etsiskellessään sitä jota voisi rakastaa. Mutta älä ihmeessä eroa kun kerran rakastat

Vierailija
2/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se haluaa säännöllisesti pillua etsiskellessään sitä jota voisi rakastaa. Mutta älä ihmeessä eroa kun kerran rakastat

Niin epäilenkin, täytyy kai hyväksyä tämä fakta :( -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole vähän tyhmää molemmilta?

Vierailija
4/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa vaikea sanoa, mikä on tyhmää molemmilta. :( -Ap

Vierailija
5/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olla tuollaisessa suhteessa ...

Vierailija
6/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimi tilanne miehelle.

Vierailija
7/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, rakastan miestäni mutta hän ei rakasta mua. Haluaa silti jatkaa yhdessä. Ei osaa sanoa miksi. Yhdessä ollaan oltu 21 vuotta, kaksi lasta. Ajattelen, että on mun kanssa kunnes löytää toisen. Seksiäkään ei enää harrasteta, viimeeksi viime kesänä. Ei tämä helppoa ole.

Vierailija
8/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olla tuollaisessa suhteessa ...[/quote

No on, mies on vaan niin itsekäs että ei jätä rauhaan ja anna aikaa päästä yli.-Ap

Vierailija
9/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne, rakastan miestäni mutta hän ei rakasta mua. Haluaa silti jatkaa yhdessä. Ei osaa sanoa miksi. Yhdessä ollaan oltu 21 vuotta, kaksi lasta. Ajattelen, että on mun kanssa kunnes löytää toisen. Seksiäkään ei enää harrasteta, viimeeksi viime kesänä. Ei tämä helppoa ole.

Vaikea tilanne, meilläkin melkein 5 vuotta yhteiselämää takana :( Tsemppiä myös sinulle. Luultavasti parempi erota kuin olla onnettomassa suhteessa. Kaikki ansaitsevat puolison, joka rakastaa. -Ap

Vierailija
10/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on yksi ainoa elämä, ja sekin lyhyt. Miksi te ihmiset tyydytte tuhlaamaan elämänne sellaiseen ihmiseen joka ei ole teitä varten?

Vierailija
11/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko äiti-hullu?

Vierailija
12/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko äiti-hullu?

Mikä tarkoitat äiti-hullulla? -Ap

Vierailija
13/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en rakasta miestäni mutta haluan olla yhdessä koska en kestäisi niin paljon eroa lapsista mitä avioero aiheuttaisi. Nuorempi lapsi on vasta 3 ja isompi 7 ja sydämeni särkyisi jos en näkisi lapsia kuin joka toisen viikon. En koskaan varmaan tulekaan rakastamaan miestäni. En keksi ratkaisua, kärsin hänen kanssaan elämisestä ja seksistä ja en tiedä koska sitten lapset muka olisivat riittävän vanhoja että voisin olla erossa. Ehkä murrosiän kynnyksellä ja silloin taas heidän henkisen kasvun kannalta on huono aika. Sehän tarkoittaisi liki 10 vuotta vielä.

Meillä on sellainen suhde joka ei vaurioita lapsia, emme juo tai riitele ja halaamme mieheni kanssa ja näytämme hellyyttä lasten nähden joten en voi ajatella niinkään että lapsille tämä on huono kasvuympäristö. On vain tuskallista kun en tunne rakkautta enkä mitään fyysistä halua miestä kohtaan.

Joka päivä mietin tätä asiaa ja olen miettinyt jo kauan.

Vierailija
14/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en rakasta miestäni mutta haluan olla yhdessä koska en kestäisi niin paljon eroa lapsista mitä avioero aiheuttaisi. Nuorempi lapsi on vasta 3 ja isompi 7 ja sydämeni särkyisi jos en näkisi lapsia kuin joka toisen viikon. En koskaan varmaan tulekaan rakastamaan miestäni. En keksi ratkaisua, kärsin hänen kanssaan elämisestä ja seksistä ja en tiedä koska sitten lapset muka olisivat riittävän vanhoja että voisin olla erossa. Ehkä murrosiän kynnyksellä ja silloin taas heidän henkisen kasvun kannalta on huono aika. Sehän tarkoittaisi liki 10 vuotta vielä.

Meillä on sellainen suhde joka ei vaurioita lapsia, emme juo tai riitele ja halaamme mieheni kanssa ja näytämme hellyyttä lasten nähden joten en voi ajatella niinkään että lapsille tämä on huono kasvuympäristö. On vain tuskallista kun en tunne rakkautta enkä mitään fyysistä halua miestä kohtaan.

Oletteko harkinnut terapiaa? -Ap

Vierailija
15/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi, että et rakasta häntä? On myös häntä kohtaa väärin, jos hän ei tiedä eikä saa mahdollisuutta valita. viet hänen elämästään myös aikaa, jolloin hänellä olisi mahdollisuus olla ihmisen kanssa, joka rakastaa häntä?

Vierailija
16/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, mitä se mielestänne on? Oletteko joskus rakastaneet, onko mies joskus rakastanut? Jos vastaus on kyllä, olette vain etääntyneet.

Suosittelen pariterapiaa teille, jotka ette enää rakasta ja joita ei enää rakasteta. Puhun omasta kokemuksestani.

Jos rakkautta ei ole koskaan ollutkaan, terapia ei ehkä hyödytä.

Vierailija
17/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tiedostavat miten paljon elintaso laskee jos eroaa. Silloin kun on yhteistä taloa, toisen tulot ja panostus kotitöiden tekemiseen mukana jne.. No, ite en olisi yhdessä jos ei nappaa, mutta mitä enemmän ikää tulee sitä enemmän tulee myös järkisyitä mukaan kun punnitsee asioita.

Vierailija
18/18 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka en rakasta miestäni: olemme olleet pariterapiassa mutta en siellä yhtään sen enempää alkanut rakastaa häntä. Olen kyllä aikanaan rakastanut. Mieheni tietää etten rakasta. Voi olla että olemme vain etääntyneet mutta en usko enää lähentymiseen.