Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranpennulla löysä vatsa jatkuvasti:(

Vierailija
10.07.2016 |

Koiranpennullamme (7 kuukautta) on nyt liian usein löysä vatsa. Viime yönä käytin sitä kakkoshädällä kello 01.30, kello 02.15, kello 06.00 ja nyt taas kello 10.00. Välillä joukossa on ihan sattumiakin, mutta joka toinen kakka on sellaista löysää läjää.

Olen antanut riisin keitinlientä ensiksi ja sen jälkeen vähän riisiä ja raejuustoa. Tilanne aina paranee muutamaksi päiväksi, kunnes taas alkaa uudelleen.

Tietoa olen etsinyt joka paikasta ja pohtinut, että onko se nyt hormonaalista löysää vatsaa (uros) vai onko se herkistynyt jollekin ruoka-aineelle. Merkkiäkin olen yrittänyt välillä vaihtaa, mutta ilman muutosta.

Koira on virkeä ja pirteä ja iloinen ja nälkäinen....emäntänsä ei, kun joutuu nousemaaan 4 kertaa yöllä ulos.

Osaisitko auttaa minua?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No päivällä riehua sen verran ettei yöllä touhua ja oma soppi nukkumiseen.Ei kukaan paskata koiria pitkin öitä...nyt on jo aika monta ongelmaa...

Vierailija
22/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramme saa liikuntaa päivän mittaan ja olemme lomalle, joten touhuilee kanssamme koko päivän. Silti illalla, jos ei saa omaa luuta puuhattavaksi se inisee ja ulisee vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla on oma huone.

Ap

Vierailija
24/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira pyytää yöllä ulos ja syöksyy heti kakalle. Minä käyn mieluummin pihalla kun korjaan ripuleita lattialta.

Ap

Vierailija
25/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se koira ja hanki jatkossa vain pehmoleluja. Trolli.

Vierailija
26/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunnon ruokaa ja luut ja muu paska pois.Oma soppi,ei mitään huonetta ja yöllä ei köydä paskalla,ei se paskanna kun et syötä tuollaista paskaa yöllä sille...haloo!!!!!Ei se vingu kun se nukkuu.

Vierailija
27/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syötä sille luita yöllä tietenkään. Meillä on niin paljon makuuhuoneita, että koirallemme riittää ihan oma. Viihtyy siellä tosi hyvin ja nukkuu yleensä sikeästi siellä. Nyt tämä vatsa vain vaivaa.

En aio lopettaa rakasta koiraamme. Juuri apuahan minä sille kyselen.

Ap

Vierailija
28/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sä sanoit et syötät sille luita illalla tai muuten vinkuu.

Vierailija
29/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiramme saa liikuntaa päivän mittaan ja olemme lomalle, joten touhuilee kanssamme koko päivän. Silti illalla, jos ei saa omaa luuta puuhattavaksi se inisee ja ulisee vieressä.

Vai eiks tää ollu sun ap?

Vierailija
30/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! Se on koiranpentu. Ne tarvitsevat hampailleen purtavaa ja puuhattavaa. Kaikki neuvovat antamaan reilusti luita pennuille touhuttavaksi. Miksi minä en antaisi, jos tähän asti ne ovat ihan sopineet!?

Ap

Vierailija
31/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sitä digestiveruokaa,se korjaa sen tasapainon ja älä anna muuta kuin laadukasta koiranruokaa,ei vaadi ihmeitä.

Vierailija
32/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän juuri pohdin, että ovatko nämä raa'at luut nyt liikaa sen vatsalle. Pitäisikö keksiä muuta? Kongista on saanut myös raakaa jauhelihaa ja se on toiminut hyvin.

Ap

Vierailija
33/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Se on koiranpentu. Ne tarvitsevat hampailleen purtavaa ja puuhattavaa. Kaikki neuvovat antamaan reilusti luita pennuille touhuttavaksi. Miksi minä en antaisi, jos tähän asti ne ovat ihan sopineet!?

Ap

Öööööö,ehkä siksi jos se paskoo kun hullu???

Hae sitä digestiveruokaa ja syö itse luut nyt hetki.Syökööt luita päivällä,yöllä nukutaan.

Outo...

Vierailija
34/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luut pois, jos vatsa sekaisin, sillä aloitat. Hommaa kaupasta vaikka koiranleluiksi tarkoitettuja köysisolmuja järsittäväksi ja leikittäväksi. Jos koiralla vatsa sekaisin, ensin karsitaan kaikki ylimääräinen pois ja viimeiseksi vaihdetaan perusruoka.

Jos vaan kuitenkin soittaisit sille kasvattajalle ja kysyisit apua, sitä varten ne kasvattajat on. Menee vielä hyvä pentu pilalle tuommosen uunon kanssa :/

Vierailija
35/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän juuri pohdin, että ovatko nämä raa'at luut nyt liikaa sen vatsalle. Pitäisikö keksiä muuta? Kongista on saanut myös raakaa jauhelihaa ja se on toiminut hyvin.

Ap

JOO

ON

NE.

Vierailija
36/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä digestiveruokaa saa siis vain eläinlääkäriltä?

Mitä sitten antaa purettavaksi pennulle, kun lelut eivät aina nappaa. Kun koko päivän touhuamme koiran kanssa, niin olisi kiva perheenä vaikka syödä iltapala ilman, että koira ulisee vieressä tai haukkuu.

Ap

Vierailija
37/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se koira saa hirvenluun syötyä hetkessä? Nahan ymmärrän, mutta hirven polvilumpio esim. kestää meillä iäisyyden. Keskikokoinen aikuinen koira ei edes pääse sääriluun ytimeen käsiksi kuin pitkällisen tarstelun jälkeen.

Sulla taitaa olla jokin shakaali eikä koira.

Vierailija
38/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja-aineisiin olevaan allergiaan tuo mielestäni viittaa. Kuinka säännöllinen koiran ruokarytmi on? Minä kokeilisin vehnän ensin jättää pois. Iltaruoan ajankohta myös oleellinen tuon yökakkaamisen osalta.

Vierailija
39/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yöllä syö luita. Se söi eilen yhden luun kello 19.30.

Ap

Vierailija
40/78 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyse olla psyykkisestä vaivasta? Jos koiralla ei esiinny fyysistä kipua eikä ruokien vaihtelu auta.