Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen mies miehenä

Vierailija
10.07.2016 |

Mieheni on todella perinteinen mies. Tai siis haluaa selkeän mies-nainen asetelman. Eli hän sanoo viimeisen sanan. Tämä on ihan ok, mutta usein esitän muuta ihmisten edessä. Jotenkin hävettää myöntyä aina.

Käyn kyllä töissä yms, mutta muuten mies määrää. Minusta tämä toimii hyvin ja luo tietyn seksuaalisen jännitteen. Olin 18 kun alettiin seurustella, enkä ikinä uskonut olevani tällaisessa suhteessa. Nyt ikää on 29. Voiko tämä oikeasti vahingoittaa meidän lasta? Onko meitä muita?

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan somessa pyörii se video, missä kaupan täti ja naisasiakkaat ottivat miesvarkaan kiinni..... aikamiesten jatkaessa pelikoneiden näpräämistä koko kiinnioton ajan. :DD

Hienoa, vaikka tosiasiassa yksikään nainen ei ota yhtäkään miestä oikeasti kiinni. M31

Vierailija
182/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, tarkoitin hiekkaa.. M31

Mulkku.

Kerran rakastelin naisen kanssa rannalla ja totta tosiaan molemmat olivat pimpassa. Hiekkaa, sekä se mitä sinulla ei ole M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt harvan naisen, joka pystyy ottamaan ohjat esim. onnettomuustilanteissa. En väitä etteikö tällaisiakin ole, mutta mies on se joka yleensä ottaa ne ohjat. Jos tasapäistetään miehet naisten kanssa, niin kohta kukaan ei ota niitä ohjia, jos joku onnettomuus sattuu. M31

Kuinka monia onnettomuuksia olet nähnyt?

Että voit yleistää.

Monia. Naiset ovat yleensä shokissa. En väittä että kaikki miehetkään toimivat automaattisesti kuten pitäisi ja on ohjeita annettu. M31

Vierailija
184/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt harvan naisen, joka pystyy ottamaan ohjat esim. onnettomuustilanteissa. En väitä etteikö tällaisiakin ole, mutta mies on se joka yleensä ottaa ne ohjat. Jos tasapäistetään miehet naisten kanssa, niin kohta kukaan ei ota niitä ohjia, jos joku onnettomuus sattuu. M31

Mä en ole yhdenkään miehen ottaneen ohjia onnettomuustilanteissa. Itse kyllä olen sen tehnyt vaikka pelotti niin saakelisti. Toisekseen normaali arki ei (toivottavasti) ole mitään jatkuvaa onnettomuustilannetta.

No tästä meillä on vain sinun sanasi. En väitä ettetkö kokenut näin, todellisuus voi olla toinen. M31

Niin, ihan kuten meillä on sun kokemuksistasi sun tarinointisi. Ihan hyvin olet voinut kokea joskus olleesi jossain pätevä. Todellisuus voi olla toinen.

Tarkoitus ei ollut suututtaa, vaan tarkoitin sitä, että onnettomuustilanteessa harvalla on kameraa päällä mitä on kukakin tehnyt. Itse olen tullut palavasta talosta ulos viimeisenä, joten se lienee todellisuutta. M31

Olisi ollut hyväksi lajinkehitykselle, jos et olisi tullut. Ei ole tarkoitus suututtaa, tarkoitan vain sitä että olet hiukan liian tyhmä tähän maailman. Hups, tarkoitus ei ollut nytkään suututtaa, tarkoitin vain että olet idiootti. Eiku siis en tarkoittanut...

Voi kultu pieni.. älä suutu.. M31

Vierailija
185/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kysymykseen lapsen kehityksestä vastaus: käyn terapiassa sosiaalisten tilanteiden pelon vuoksi. Syynä on ilmeisesti se, että lapsena minut opetettiin "sulautuman tapettiin" ja tottelemaan kun isä komentaa. Vanhempana tajusin että muu maailma on sivistyneempi ja että voin edetä elämässä sukupuolestani huolimatta. Kunnianhimo piiskasi eteenpäin mutta opetettu alistuva asenne oli juurtunut liian syvälle. 3-kymppisenä olen työtön, vakavasti masentunut ja pelkään sosiaalisia tilanteita.

Välit vanhempiin ovat jäätävän kohteliaat ja käyn heidän luonaan harvoin, kuten kaikki sisaruksenikin.

Niin ja aloittaja jos luet tämän: ajattelet että eihän teillä ole asiat tietenkään niin pahasti kuin minulla oli.

Et näe ongelmaa itse. Kaikki vanhemmat luulevat olevansa hyviä vanhempia ja luulevat että kotona asiat ovat ihan ok. Ja että ainakin lapset rakastavat vanhempiaan. No, lapset rakastavat vanhempiaan aina, vaikka vanhemmat olisivat hakkavia juoppoja. Aikuisena silmät avautuvat.

Vierailija
186/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole yhdenkään miehen ottaneen ohjia onnettomuustilanteissa. Itse kyllä olen sen tehnyt vaikka pelotti niin saakelisti. Toisekseen normaali arki ei (toivottavasti) ole mitään jatkuvaa onnettomuustilannetta.

No tästä meillä on vain sinun sanasi. En väitä ettetkö kokenut näin, todellisuus voi olla toinen. M31

Niin, ihan kuten meillä on sun kokemuksistasi sun tarinointisi. Ihan hyvin olet voinut kokea joskus olleesi jossain pätevä. Todellisuus voi olla toinen.

Tarkoitus ei ollut suututtaa, vaan tarkoitin sitä, että onnettomuustilanteessa harvalla on kameraa päällä mitä on kukakin tehnyt. Itse olen tullut palavasta talosta ulos viimeisenä, joten se lienee todellisuutta. M31

Olisi ollut hyväksi lajinkehitykselle, jos et olisi tullut. Ei ole tarkoitus suututtaa, tarkoitan vain sitä että olet hiukan liian tyhmä tähän maailman. Hups, tarkoitus ei ollut nytkään suututtaa, tarkoitin vain että olet idiootti. Eiku siis en tarkoittanut...

Sinä et perkele sano minulle mistä saan suuttua! Sinun paikkasi on salilla nostelemassa painavia juttuja. Pysy siellä äläkä sekaannu kun aikuiset puhuvat. Tukehdut vielä proteiinipatukkaasi kun yrität samaan aikaan jauhaa sontaa täällä.

Vierailija
187/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monia onnettomuuksia olet nähnyt?

Että voit yleistää.

Monia. Naiset ovat yleensä shokissa. En väittä että kaikki miehetkään toimivat automaattisesti kuten pitäisi ja on ohjeita annettu. M31

Mitä kuvittelet nähneesi kun olet piilossa likaojassa ja itket äitiä?

Vierailija
188/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulkku.

Kerran rakastelin naisen kanssa rannalla ja totta tosiaan molemmat olivat pimpassa. Hiekkaa, sekä se mitä sinulla ei ole M31

Et ole eläessäsi saanut naista. Ketä sinä tollo kuvittelet huijaavasi?

Vierailija
189/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan somessa pyörii se video, missä kaupan täti ja naisasiakkaat ottivat miesvarkaan kiinni..... aikamiesten jatkaessa pelikoneiden näpräämistä koko kiinnioton ajan. :DD

Hienoa, vaikka tosiasiassa yksikään nainen ei ota yhtäkään miestä oikeasti kiinni. M31

Väitätkö sinä pikkupelle videota väärennetyksi? Alat vaikuttaa epätoivoiselta :D

Vierailija
190/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulkku.

Ja sulla oli hiekkaa pippelissä? Entä sun pepussa? Vai oliko se toi toinen mikä sulla oli pepussa? (Molemmat varmaan.)

Vierailija
191/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miten se, että miehellä on valta tehdä päätöksiä voisi olla niin traumaattinen kokemus tyttäreni kehitykselle. Miksi minusta tuli tällainen vaikka isäni hemmotteli äitini pilalle? Äitini edelleen nalkuttaa ja jopa haukkuu isääni. Itse en ikinä haluaisi olla sellainen miehelleni. Myöskään mies ei koskaan hauku minua.

En koe olevani lammas, koska tykkään tästä asetelmasta. Tykkään alistua ja pyytää anteeksi jos tarvitsee. Ehkä parasta on kun mies silittää ja sanoo, että kaikki on ok. Hän oikeasti haluaa minun olevan onnellinen, ja juurikin ottaa toiveeni huomioon.

Tyttärellemme mies on paljon sallivampi kuin minulle. Ja jopa ihailtavan johdonmukainen. Itse olen äitinä niin mukavuudenhaluinen etten edes jaksa turhasta kinata.

Ap

Vierailija
192/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö sinä pikkupelle videota väärennetyksi? Alat vaikuttaa epätoivoiselta :D

No se on. Kaivaa aina ittelleen kuoppaa vaan syvemmäksi.

Vierailija
193/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miten se, että miehellä on valta tehdä päätöksiä voisi olla niin traumaattinen kokemus tyttäreni kehitykselle. Miksi minusta tuli tällainen vaikka isäni hemmotteli äitini pilalle? Äitini edelleen nalkuttaa ja jopa haukkuu isääni. Itse en ikinä haluaisi olla sellainen miehelleni. Myöskään mies ei koskaan hauku minua.

En koe olevani lammas, koska tykkään tästä asetelmasta. Tykkään alistua ja pyytää anteeksi jos tarvitsee. Ehkä parasta on kun mies silittää ja sanoo, että kaikki on ok. Hän oikeasti haluaa minun olevan onnellinen, ja juurikin ottaa toiveeni huomioon.

Tyttärellemme mies on paljon sallivampi kuin minulle. Ja jopa ihailtavan johdonmukainen. Itse olen äitinä niin mukavuudenhaluinen etten edes jaksa turhasta kinata.

Ap

Sä haluat jotenkin palata lapseksi jälleen. :)

Vierailija
194/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut myös naisilleni hiivalääkettä useaankin kertaan, joten en ole sovinisti. Joku mustapunainen paketti se on. M31

Vierailija
195/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et perkele sano minulle mistä saan suuttua! Sinun paikkasi on salilla nostelemassa painavia juttuja. Pysy siellä äläkä sekaannu kun aikuiset puhuvat. Tukehdut vielä proteiinipatukkaasi kun yrität samaan aikaan jauhaa sontaa täällä.

Hienoa kielenkäyttöä taas naiselta... "naiselta".

Vierailija
196/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin tädit neuvoo kysyttäessä.  M31

Vierailija
197/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut myös naisilleni hiivalääkettä useaankin kertaan, joten en ole sovinisti. Joku mustapunainen paketti se on. M31

Oikein useita keroja? :O Sun täytyy hoidattaa oma hiivasi kuntoon ettei panokaverit joudu kärsimään hiivasta.

Vierailija
198/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oikeat naiset puhuu sillee että "hihhihiihihiii, joo ihan miten sää vaan sanot". :) Tai sii ihan oikeat, naiselliset naiset ei puhu mitään, ne vaan hymyilee ja nyökyttelee ja välillä huokaa ihastuneena kun "M" tekee bodariposeerauksia. x)

Vierailija
199/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein useita keroja? :O Sun täytyy hoidattaa oma hiivasi kuntoon ettei panokaverit joudu kärsimään hiivasta.

Se yleensä häviää, kun se häviää naiseltakin. Kerran kannoin sitä mukanani edelliseltä naiselta seuraavalla, mutten tahallisesti sitä tarkoittanut tehdä. Tuskin tuo nainenkaan tartutti minuun hiivaa tahallisesti. M31

Vierailija
200/217 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oikeat naiset puhuu sillee että "hihhihiihihiii, joo ihan miten sää vaan sanot". :) Tai sii ihan oikeat, naiselliset naiset ei puhu mitään, ne vaan hymyilee ja nyökyttelee ja välillä huokaa ihastuneena kun "M" tekee bodariposeerauksia. x)

Hauska. M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi