Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 174cm mies sopiva? Tai tarviiko pituutta edes miettiä?

Mies174cm kysyy:
09.07.2016 |

Siis kaikki tietävät, että 4cm alle keskipituuden.
Mutta onko jotenkin näkyvän lyhyt? Jos mies on, vaikka 158cm niin silloin on aika lyhyt ja saa ehkä miettiä pituutta, mutta onko 174cm mitenkään lyhyt?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sopii, nykyinen ihastukseni on varmaankin tuota lyhyempi. Ihana mies. <3

Onko muslimi?

Vierailija
62/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisit liian lyhyt. Mutta varmasti monelle muulle sopiva. Samalla tavalla mulle ei kelpaisi vaalea mies, ruipelo mies tai lihava mies. Mun silmää miellyttää raamikas, yli 185cm mies. Saa kai mulla olla oma mielipiteeni... Tässäkin ketjuss kuitenkin enemmistölle riittäisi tuo pituus, joten ei se naisen saaminen pituudesta jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sillä olla 20senttinen?

Vierailija
64/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimi?

Suomalainen blondi on, kuuluu kirkkoon (kun uskonto noin kiinnostaa).

Vierailija
65/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimi?

Vastaukseni katosi? Mies on tosiaan suomalainen kirkkoon kuuluva blondi. Uskonnolla kun tuntuu olevan väliä...

Vierailija
66/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luin jostain että suurin osa ihmisistä kuuluu joukkoon joka on aina +/-6cm keskipituudesta. Eli 174cm mies kuuluu pituutensa puolesta massaan, eli ei herätä minkäänlaista ihmetystä.

Jos on alle 35 vuotias, niin tuo kääpiö ei Suomessa osu tuohon haarukkaan. Ainoastaan hollantilaiset miehet ovat suomalaisia pidempiä 184 cm keskimäärin nuoremmissa ikäluokissa ja suomalaiset eivät senttikaupalla häviä. Eli ovat reilusti yli 180 senttisiä, jos pohjoissuomalaiset ja itäsuomalaiset jätettäisiin pois, Suomen miehet menisivät hollantilaisten kanssa vähintään tasoihin.

Vierailija
67/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimi?

Vastaukseni katosi? Mies on tosiaan suomalainen kirkkoon kuuluva blondi. Uskonnolla kun tuntuu olevan väliä...

Sitten hän taitaa olla jos kai 5-kymppinen, niissä ikäluokissa tuollaisia on lähes normaalimitoissa.

Vierailija
68/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimi?

Sitten hän taitaa olla jos kai 5-kymppinen, niissä ikäluokissa tuollaisia on lähes normaalimitoissa.

38-vuotias. 

Vierailija
69/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pituus, vaikka ei sillä ole kauheasti väliä. T. Nainen 165 cm

Vierailija
70/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole mitään väliä. Jos olet lyhyehkö mies voit pitää pituuttasi älykkyysmittareina. Mitä älykkäämpi nainen sitä vähemmän miehen pituudella on merkitystä. Tärkeämpää miehessä on terävä äly, huumorintaju, kemia ja se, että huolehtii fyysisestä kunnostaan, sporttisuus.

Vierailija
71/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa hanki sille korkkarit

Vierailija
72/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lyhyt, mutta jäät naisasioissa toiseksi pitkille miehille.

t. mies 175cm

Vierailija
73/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva, kelpaisi minulle. Olen itse 178 cm nainen. Tänne trollailevat 160-senttiset naiset eivät taida tajutakaan, millaiselta pygmiltä näyttävät jo sille 174-senttiselle henkilölle joten kannattaisi jättää ne kääpiökommentit.

Vierailija
74/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sopiva, kelpaisi minulle. Olen itse 178 cm nainen. Tänne trollailevat 160-senttiset naiset eivät taida tajutakaan, millaiselta pygmiltä näyttävät jo sille 174-senttiselle henkilölle joten kannattaisi jättää ne kääpiökommentit.

Olen sinua 11 senttiä pidempi nainen, joten ymmärrät, miksi alle 180 senttiset mieslapset eivät oikein kelpaa.

Vierailija
75/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt ihan samaa. Itse olen 169 cm nainen. Tuo 174 cm alkaa olla jo liian pitkä mies omaan tasooni nähden. Itse tuskin kuitenkaan olisin mieheksi syntyneenä kasvanut tuollaisiin mittoihin.

En kuitenkaan halua tuhota maapalloamme muuttamalla väestön geeniperimää siten, että lyhyiden ihmisten geenit häviävät vähitellen ja pitkien ihmisten geenit dominoivat. Muutenhan on itsestään selvää, että ihminen on muutaman tuhannen vuoden päästä noin 3 metriä pitkä ja painaa noin 200 kiloa sekä syö vähintään 2-3 kertaa nykyihmistä enemmän. 

Vierailija
76/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo lyhyt. Itse olen 185 ja se on nykyään jo keskimäärin normaalipituus. Naisetkin on nykyään jo 175 mittaisia.

Vierailija
77/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus luin jostain että suurin osa ihmisistä kuuluu joukkoon joka on aina +/-6cm keskipituudesta. Eli 174cm mies kuuluu pituutensa puolesta massaan, eli ei herätä minkäänlaista ihmetystä.

Jos on alle 35 vuotias, niin tuo kääpiö ei Suomessa osu tuohon haarukkaan. Ainoastaan hollantilaiset miehet ovat suomalaisia pidempiä 184 cm keskimäärin nuoremmissa ikäluokissa ja suomalaiset eivät senttikaupalla häviä. Eli ovat reilusti yli 180 senttisiä, jos pohjoissuomalaiset ja itäsuomalaiset jätettäisiin pois, Suomen miehet menisivät hollantilaisten kanssa vähintään tasoihin.

Ainakaan varusmiesten keskipituus ei ole kasvanut kovinkaan paljoa (ja on vieläkin alle 180 cm). 

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/varusmiesten-painossa-hatkahdyttav…

Vierailija
78/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä hujoppi valitat. 173 cm lyhyenä tappina mulla se on kestämistä. Ei kun oikeasti, haloo. Pituudellesi et voi mitään, eli lopeta sen murehtiminen.  Täällä vauvapalstalla on näitä pituusfriikkejä, mutta oikeasti suurinta osaa ihmisistä ei suuremmin liikuta. Ja niitä, jotka tuijottavat miehessä vain pituutta on turha alkaa suuremmin noteeraamaan, keskity fiksumpiin.

Vierailija
79/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun mies voi olla n.168-176. :)

163 Nainen

Vierailija
80/90 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopiva mun mittaiselle. En edes haluaisi mielellään yli 185-senttistä, jota joutuisi katsomaan ylös niskat mutkalla ja jumissa.

T. 164