Onko 174cm mies sopiva? Tai tarviiko pituutta edes miettiä?
Siis kaikki tietävät, että 4cm alle keskipituuden.
Mutta onko jotenkin näkyvän lyhyt? Jos mies on, vaikka 158cm niin silloin on aika lyhyt ja saa ehkä miettiä pituutta, mutta onko 174cm mitenkään lyhyt?
Kommentit (90)
Riippuu naisesta mistä kukakin tykkää ja mitä kukakin pitää lyhyenä, mutta itsestäni vähän liian lyhyt, koska olen 172...
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaisen puutarhatontun kanssa kehtaa edes käydä ulkona?
Itse 162 pitkä nainen ja mieheni on 188 cm.
Aivan. Kun miettii millainen mörssäri on 188cm mies niin sellaisen nyrkki pudottaa kanveesiin hipaisullakin 174cm miehen. Lentää kuin leppäkeihäs lenkkipolun laidalle. Miten sellainen voi puolustaa naista hädän tullen?
Hyvä on pituus. Tosin itse olen pätkä.
T. 161 N
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt. Alle 180cm ovat sellaisia "nyrkillä tapettavia". Ei sellaisesta saa suojelusta.
Olen sportikas 172 cm mies. Todella paljon on tullut väärinkäsityksiä pituudestani. Moni nainen on olettanut minun olevan yli 180 cm. Eli se pituus on aika psyykkinen juttu naisille.
Pituutta säädellään oman mielensä mukaan.
Joskus luin jostain että suurin osa ihmisistä kuuluu joukkoon joka on aina +/-6cm keskipituudesta. Eli 174cm mies kuuluu pituutensa puolesta massaan, eli ei herätä minkäänlaista ihmetystä.
Oma miesihanteeni on lyhyt ja melko hoikka, tanssijamiehet kuten Gene Kelly (173 cm) sytyttää. Pitkillä miehillä ei vain voi olla vastaavaa kehonhallintaa. Joitakin sytyttää kookkaus, itse ihailen ketteryyttä. Suojelua en juuri tarvitse, vaan silmänruokaa. :)
Mulle kyllä kelpaisit, jos pelkkää pituutta katsoo :) Hyvä luonne, samat arvot ja itseluottamus on ne tärkeimmät asiat, mitä useimmat (tulevassa) kumppanissaan ekana kattoo.
Jäin miettimään sellaista asiaa, että mitä sitten? Jos täällä sanotaan, että joo, olet liian lyhyt, liitytkö munkkiluostariin vai mitä? :D t.160 cm mies, jolla on ihana kumppani
Kaunis mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt. Alle 180cm ovat sellaisia "nyrkillä tapettavia". Ei sellaisesta saa suojelusta.
Olen sportikas 172 cm mies. Todella paljon on tullut väärinkäsityksiä pituudestani. Moni nainen on olettanut minun olevan yli 180 cm. Eli se pituus on aika psyykkinen juttu naisille.
Pituutta säädellään oman mielensä mukaan.
Minäkin erehdyin oman mieheni kohdalla. Mies on 170cm mutta hyvännäköinen ja älykäs. Annoin lisää senttejä mielessäni sen 11cm. Kuvittelin mieheni olevan 181cm.
Totuus selvisi myöhemmin, liian myöhään kun pappi sanoi asmenet.
Lyhyet/lyhyehköt miehet on parhaita. 185 cm ehdoton yläraja, 165-175 cm ihannekamaa.
Liian lyhyt mulle, mutta et sinäkään minua katselisi joten sujut ollaan.
Mies174cm kysyy: kirjoitti:
Mutta onko jotenkin näkyvän lyhyt? Jos mies on, vaikka 158cm niin silloin on aika lyhyt ja saa ehkä miettiä pituutta, mutta onko 174cm mitenkään lyhyt?
Ei häiritse, jos kaikki muu on kunnossa.
Sopiva mihin? Ehkä ilmastointiputkien puhdistajaksi, kun mahtuu helposti sisään putkeen. Ei kelpaa edes yhdeksi yöksi, minua 15 senttiä lyhempi manletti, siis tuo 174 cm. Ja tuo 158 cm kääbik ei edes ole kantasuomalainen, saamelaisissa voi kai olla.
Embody the Invisible kirjoitti:
Mutta onko jotenkin näkyvän lyhyt? Jos mies on, vaikka 158cm niin silloin on aika lyhyt ja saa ehkä miettiä pituutta, mutta onko 174cm mitenkään lyhyt?Ei häiritse, jos kaikki muu on kunnossa.
Muu=lompakko
Juu lyhyeksi minä tuon määrittelisin, mutta miksi se olisi ongelma? Olen minä tuonkin mittaisia deittaillut, vaikka myönnettäköön, että jos nyt saisi täydellisen unelmaprinssin suunnnitella, niin saisi olla tyyliin 20cm pidempi. Ei ole kyllä koskaan jäänyt kiva mies treffeittä pituuden takia t. N182cm
Hyvin sopii, nykyinen ihastukseni on varmaankin tuota lyhyempi. Ihana mies. <3
Sopivan pituinen.