Onko 174cm mies sopiva? Tai tarviiko pituutta edes miettiä?
Siis kaikki tietävät, että 4cm alle keskipituuden.
Mutta onko jotenkin näkyvän lyhyt? Jos mies on, vaikka 158cm niin silloin on aika lyhyt ja saa ehkä miettiä pituutta, mutta onko 174cm mitenkään lyhyt?
Kommentit (90)
174 cm on ihan ok pituus miehelle.
Kyllä miehen pitää olla 185-195cm.
Mun mies on 174 ja itse olen 165. Enkä kyllä näitä pituusasioita mieti hänen seurassaan yhtään. Seurustelin nuorempana 165 senttisen miehen kanssa ja se häiritsi ihan vähän, mutta pituus ei kylläkään vaikuttanut seurustelun kestoon.
Sopiva pituus on. Mun mielestä miehen pituudella ei ole niin väliä ja toi on ihan normaali.
Johtopäätös osalle olet liian lyhyt, mutta varmaan harvemmille liian pitkä. Enemmän miettisin mitä muuta Sinulla on antaa suhteelle kuin pituutesi? - Luulen, että en itse edes haluaisi suhteeseen sellaisen kanssa, joka pitää ykköskriteerinä kumppaninsa pituutta.
Ihan hyvä pituus! En jostain syystä pidä itseäni huomattavasti pidemmistä miehistä.
Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee. -169cm
Onko 161cm nainen oudon lyhyt? Ei. Suhteessa 174cm mies ja 161cm nainen ovat saman kokoisia.
Teletappi!
Kyllä oikea mies on yli 180 cm.
Mulle on sopiva!
T: nainen 174 cm
No ihan hyvä pituus, lyhyempiäkin olen tapaillut.
-174cm
Ihan sopiva. Jotkut naiset toivoo pidempää miestä mutta ei sun pituutesi ole este sille ettetkö parisuhdetta löytäisi.
Mulle olis täydellinen.
- 162 cm nainen
Liian lyhyt. Alle 180cm ovat sellaisia "nyrkillä tapettavia". Ei sellaisesta saa suojelusta.
En huomaa vaikka naama olis Nick Batemin
Pienet ihmiset ovat kohdussa jääneet alikehittyneeksi tai mamma vetäny viinaa/tupakkaa
Ehkä jollekkin tennari teinille ok
T: nainen koroissa 182cm
Minulle olisit liian lyhyt, sillä olen 179 cm.
Oon liian lyhyt. T. 155cm nainen
Ps. Vähintään 180cm pitää olla