Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä tabletteja niellään?!

Vierailija
08.07.2016 |

Ei meinaa millään tulla nielaisua ja pienikin meinaa jäädä kurkkuun ja tuntuu, että tukehtuu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö auta, jos otat reilusti vettä päälle?

Vierailija
2/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan veden joukossa nielaisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 7- vai 10-tuumainen tabletti?

Vierailija
4/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Terv. sh

Vierailija
5/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausu ääneen o-kirjainta ja koita sitten siirtää ääntely kurkkuun. Huomaat että pystyt avaamaan kurkkuasi leveämmälle. Sitten hulautat tabun kurkkuun ison vesilasillisen kanssa. Kuvittele että se tabu on pieni kala, jonka pitää päästä turvaan sun masuun.

Jos siltikin on ongelmia, tarkistuta olisko sulla mahti-isot risat kurkussa.

Vierailija
6/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just meni kaksi isoa lasillista vettä, että sain yhden buranaa vähän isomman alas NELJÄSSÄ osassa! Että runsaan veden kanssa kyllä yritän, mutta ei vaan mene alas. Ei meinaa saada sitä nielaisurefleksiäkään aikaiseksi.

ap.

Vierailija
7/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttia tai kiisseliä lusikkaan, tabu sekaan ja nielaiset.

Vierailija
8/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni helposti tabletti kurkusta alas. Harmi vaan, kun jäi YouTube päälle, nyt mun vatsasta kuuluu Eurooppa kolmosta.

Vierailija
9/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu 150-tuumaiselta.

ap.

Vierailija
10/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupesin kattoo tota mun 8" huaweita ni ei sitä kyllä niele sitten mitenkään...

Vierailija
11/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joko suullinen vetta tai odota etta sylkea on tarpeeksi, ja sitten muljuta kielella tabletti ihan kitalaen aarelle. Kun nielaiset veden, niin tabletti menee ihan itsestaan. Nielet isompia maaria ruokaa ihan huomaamattasi.

Mitenhan toimisi koirataktiikka eli nielisit tablettisi ruoan seassa? Ikina en ole itse kokeillut mutta noutajan tabletit ovat aina paasseet oikeaan osoitteeseen.

Vierailija
12/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostata lääkkeen kysy voiko sen murskata. Särkylääkkeen voi vaikka huhmarella murskata.

Vierailija
13/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä osaa sanoa tarkasti, tämä näyttää noin 5 mm pitkältä, halkaisija noin 3 mm.

Vierailija
14/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jogurtti tai kiisseli ei toimi, apteekista voi ostaa geeliä, jonka avulla nielemisvaikeuksista kärsivät saavat lääkkeet otettua helpommin.

T. 7

Vierailija
15/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain pillereitä voi jauhaa, mutta varmista aina apteekista voiko sinun käyttämän lääkkeen jauhaa. Maku sitten voi olla jo aika paha.

Vierailija
16/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ostata lääkkeen kysy voiko sen murskata. Särkylääkkeen voi vaikka huhmarella murskata.

Perus Buranat ja Panadolit voi vaikka pureskella. Kapseleiden ja kalvopäällyteisten kanssa eri asia. Apteekista kannattaa varmistaa.

Vierailija
17/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ruokaa suuhun ja pureskelen. Kun tulee se nielaisureaktio, heitän tabletin kurkkuun. Sitten päälle ruokaa. Vesi ei minulla auta, mutta ruualla menee isotkin pillerit.

Vierailija
18/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nielen aina esim.leivän mukana ja sitten lasillinen vettä perään.

Vierailija
19/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa sellaista kalvoa jolla voi päällystää tabletin. Maistuu hyvälle ja tekee pinnasta niin liukkaan, että nieleminen sujuu helposti.

Tosin siinä vaiheessa kun hommasin kalaöljykapseleita, ajattelin että nyt on vain pakko opetella. Sitä ennen vedin kanssa buranatkin puoliksi.

Ja opinhan sitten oivan taktiikan:

Ottaa nesteen suoraan pullosta niin, että laittaa huulet tiukasti pullonsuuhun kiinni. Samalla kun juo, niin painaa pulloa ryttyyn. Tämä vissiin aiheuttaa jonkinlaisen paineen tmv. ja kapselin nielemistä ei edes huomaa.

Vierailija
20/30 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tuota ruokaa kokeilla. Olisi vaan kiva saada ne alas ihan vedelläkin, kun ei aina ole saatavilla ruokaa mihin sekoittaa.

Järkyttävä pakokauhu tuli, kun oli juuttua äsken kurkkuun. Miten voikin olla näin vaikeaa. Kai se pitää alkaa murskata, jos ei muuten mene.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi