Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että mun vanhemmat ei avusta hätätilanteessa

Vierailija
08.07.2016 |

Minulla on kissa, koka sairastui ja tarttee operaatiota. Ei oo varaa vaan pitää lopettaa kun en saa apua laskuun. Kylmästi vaan sanoivat että lopetukseen vain.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullu vakuutuksesta? Ei sun vanhemmat nyt liity tähän. Sori.

Kissan vakuutus loppuu, kun kissa täyttää 7 vuotta. Ei siis kannata.

Vierailija
62/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole hätätilannetta. Ottamallasi lemmikillä on. Sinä olet vastuussa kissasta. Vanhemmat ovat vastuussa sinusta, eivät kissastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on eläinlääkäri ja täysin kyllästynyt näihin "minulla ei ole varaa, mutta tehdään maksusuunnitelma" -asiakkaisiin. Ei elänlääkäri tee työtään hyväntekeväisyytenä, jo pelkät tilavuokrat ja laitteet ja avustajien palkat on iso kuukausierä, josta ei selvitä, jos jokainen asiakas on valmis maksamaan 20 e/kk jostain 800 - 1500 euron laskusta.

Vielä 20 vuotta sitten sairas eläin yleensä lopetettiin, koska ei ollut mitään järkeä jatkaa kärsimyksiä. Nyt on lääkitykset diabetekseen, allergioihin, kipuihin, allergiaan... vaikka eläimelle armollisinta olisi saada lopetuspiikki. Ihminen vain on niin itsekäs, ettei halua luopua ja eläimiä pidetään hengissä väkisin. Se maksaa.

Viimeksi meidän eläinlääkärilasku tuli Klarnan kautta. Sai valita maksaako kerralla vai osissa.

Oletko koskaan miettinyt, miten tuo Klarna toimii? Aivan oikein: eläinlääkäri saa sieltä koko summan samantien kerralla ja tavallaan myy Klarnalle sen "velkasi". Jos et maksa kerralla, hyväksyt osamaksusopimuksen kaikkine ehtoineen, mistä seuraa lisämaksuja. Ja jos et voi maksaa, Klarna on se, joka karhuaa rahoja, ei eläinlääkäri.

Klarnaa käytän paljonkin ja maksan alle satasen ostokset heti ja sitten erissä isommat ostokset mutta maksan mahdollisemman äkkiä ettei synny lisäkuluja koroista.

Vierailija
64/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten arvelinkin, aloitus on provo.

Ap ei ole vaivautunut tulemaan enää ketjuun, eikä edes aloitusviestissään kertonut oikeastaan mitään kissan tilanteesta.

Sairaat ihmiset saavat mielihyvää mitä ihmeellisimmistä asioista...

Vierailija
65/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jonnekin Facebookin ryhmään. Sieltä voit saada mukavilta ihmisiltä rahaa.

Se on laiton rahankeräys sitten. Sen jälkeen pääseekin tapaamaan verottajaa ja poliisia vähemmän mukavissa merkeissä.

Vierailija
66/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkevät sun läpi. "Kissan leikkaus".. päihteisiin yms epämääräiseen ne rahat kuitenkin menee.

Niinpä. Kuinka uskomattomilla valheilla meiltäkin on yksi lapsista rahaa kinunnut ja kohde on ollut päihteet.

Vierailija
67/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt miksi ihmiset joilla ei ole rahaa hommaavat lemmikkejä?!

Äitini kuoltu oli kaksi koiraa toiselle sain paikan. Mutta sitten tälle toiselle en saanut paikkaa ja tiesin, että koira joka on elämänsä viettänyt maaseudulla ei tule ikinä tottumaan kerrostalo yksiöön. Joten vein koiran piikille maksoin 250 euroa ja itku oli. Rakastin sitä koiraa ja samalla kun vein sen lopetettavaksi niin eläinlääkäri vittuili minulle " ONPA LÄSKI KOIRA TODELLA LÄSKI MIKSI TÄMÄ ON NÄIN LÄSKI! " Tokaisin tädille, että " Minun äitini on kuollut äkillisesti puoltoista vuorokautta sitten. Jos vielä hieman auot päätäsi niin se piikki on sinun perseessä. "

No pyysi anteeksi.

Mutta miksi ihmeessä ihmiset joilla ei tosiaan ole varaa lemmikkiin hankkivat niitä. Minulla ei olisi ollut varaa pitää tuota koiraa ei millään ihmeellä.

Vierailija
68/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein. Kissa ei ole hätätapaus.

Vierailija
69/70 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota pikavippi, tai mene sellaisen eläinlääkärin paikkeille jossa voi maksaa osissa/sopia maksusta. vanhempien tuskin on tarve tuhlata rahojaan toisen lemmikkiin. jokainen on vastuussa omista eläimistään. jos sellasen ottaa siitä huolehditaan itse vaikka syötäis sit ite vaikka kuukaus pelkkää makaronia ja puuroa. näin meillä tehää jos pitää saada kissa eläinlääkäriin. tosin meillä on säästöissä kissoja varten rahaa pahan päivän varalle niin ei onneks iha heti tuu tilannetta et pitää kituutella. 

mutta näille jotka sanoo että kissan sairastuminen ei ole hätätapaus. haistakaa paska :D 

moni kissan omistaja kokee kissansa yhtä tärkeäksi kuin muutkin perheenjäsenet joten kyllä se on hätätapaus. varsinkin jos se kissa sattuu olemaan ainoa perheenjäsen.

Vierailija
70/70 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota pikavippi, tai mene sellaisen eläinlääkärin paikkeille jossa voi maksaa osissa/sopia maksusta. vanhempien tuskin on tarve tuhlata rahojaan toisen lemmikkiin. jokainen on vastuussa omista eläimistään. jos sellasen ottaa siitä huolehditaan itse vaikka syötäis sit ite vaikka kuukaus pelkkää makaronia ja puuroa. näin meillä tehää jos pitää saada kissa eläinlääkäriin. tosin meillä on säästöissä kissoja varten rahaa pahan päivän varalle niin ei onneks iha heti tuu tilannetta et pitää kituutella. 

mutta näille jotka sanoo että kissan sairastuminen ei ole hätätapaus. haistakaa paska :D 

moni kissan omistaja kokee kissansa yhtä tärkeäksi kuin muutkin perheenjäsenet joten kyllä se on hätätapaus. varsinkin jos se kissa sattuu olemaan ainoa perheenjäsen.

Ei ole hätätapaus. Kissa muovipussiin ja sitten vasaraa päälle. Näin asia on hoidettu... Anteeksi brutaali tapa mutta miksi ei ihminen ole etukäteen varmistanut rahaa lemmikin hoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi