Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko nyt palstan mukaan saada lapsia vanhemmalla iällä, kun olen laittanut ekan alulle alle 40-vuotiaana, mutta lapsi syntyy kun olen 40?

Vierailija
21.02.2026 |

Tällä palstalla aina ja joka paikassa hoetaan miten epätodennäköistä miehelle on saada lapsi yli 40-vuotiaana, jos ei ole vielä lapsia valmiiksi ollenkaan. Vaikka esim Sale teki 69veenä.
No nyt kun mulla on eka lapsi laitettu alulle alle 40-vuotiaana, mut se syntyy kun oon 40, niin onko tää teidän "sääntö" kumottu?
Enää ei voi sanoa että en voisi tehdä lasta taas esim 46veenä?

M40

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epätodennäköistä" ei ole sama asia kuin "mahdotonta".

"Todennäköistä" ei myöskään tarkoita "varmaa", jos tämäkin sattui olemaan epäselvää.

Vierailija
2/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumies pohdiskelee vol. 467788876.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa talouspaperissa ei lasketa lapsen alulle laittamiseksi

Vierailija
4/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole asettanuyt mitään sääntöä, on vain sanottu olevan epätodennäköistä. Ei mahdotonta vaan epätodennäköistä.

Hyvä jos sait lapsia hankituksi, onnittelut. Mitä muuta odotat kenenkään sanovan?

Vierailija
5/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt, oletko autismin kirjolla? Voisi kannattaa.

Vierailija
6/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole asettanuyt mitään sääntöä, on vain sanottu olevan epätodennäköistä. Ei mahdotonta vaan epätodennäköistä.

Hyvä jos sait lapsia hankituksi, onnittelut. Mitä muuta odotat kenenkään sanovan?

Haluan tietää miten tämä palstateoria toimii kun laitettu alulle alle 40v, mutta olen yli 40v kun syntyy

Vierailija
7/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää miten tämä palstateoria toimii kun laitettu alulle alle 40v, mutta olen yli 40v kun syntyy

Sovitaan että voit. T. Palstan tädit

Vierailija
8/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet?

Vierailija
9/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt täältä neuvoa: et ole kypsä äidiksi koskaan.. Hanki kissa.

Vierailija
10/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan toi autismi.