Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pilaa elämäsi

Elämään kyllästynyt
08.07.2016 |

Älkää missään nimessä tehkö lapsia nuorena! Ne rajoittavat elämääsi etkä ehdi huonolla tuurilla käydä edes koulua loppuun. Etkä voi enää tehdä mitään koska sille ei ole hoitopaikkaa. Vihaan olla äiti ja homehtua 4 seinän sisällä 24/7. Olla kokoajan siinä.. Miksi meninkään pilaamaan elämäni näin nuorena... Minä en halunnut lasta mutta mieheni halusi ja ajattelin tässä asiassa vain häntä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään kyllästynyt kirjoitti:

No katkera oon, koska oon tajunnu et oon miellyttäny kaikkia kokoelämäni, ja jos en, niin mut haukutaan alimpaan helvettiin. En oikeesti pysty enää nauttimaan elämästä, niinkuin ennen. Elämä on yhtä taistelua ja toivoisin vaan et tätä ei olis ikinä tapahtunu. Niin Ja

Mieheni on 23.

Ja hei, kuka nuori ei olis katkera ku lojuu sisäl suurimman osan päivästä eikä pääse mihinkään? Nuoruutta pitäis elää, eikä hukata. Nuoruus on vaa kerran ja vanhan ei enää jaksa.

Koko elämäsi????Olet 18!!!Just elämään tullut,lapsi vielä.Olet kyllä jäätävän lapsellinen!!!

Älä loju sisällä,mene ulos.Niin olen minäkin ollut ulkona lasten kanssa koko päivän.

Oikeasti sää oot niin ----- ja argg,en voi edes sanoa.Oikeasti tee nyt jotain,anna se lapsi pois.Näin typerää juttua en ole koskaan lukenut.

Vierailija
22/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä sun lapsi parkaa joka on pilannut sun hienon elämäsi.Voi V**** teinit oikeasti.

Oletko sää tyhmä lapsi ihan tosissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään kyllästynyt kirjoitti:

No katkera oon, koska oon tajunnu et oon miellyttäny kaikkia kokoelämäni, ja jos en, niin mut haukutaan alimpaan helvettiin. En oikeesti pysty enää nauttimaan elämästä, niinkuin ennen. Elämä on yhtä taistelua ja toivoisin vaan et tätä ei olis ikinä tapahtunu. Niin Ja

Mieheni on 23.

Ja hei, kuka nuori ei olis katkera ku lojuu sisäl suurimman osan päivästä eikä pääse mihinkään? Nuoruutta pitäis elää, eikä hukata. Nuoruus on vaa kerran ja vanhan ei enää jaksa.

Miksi et pääse mihinkään? Mihin pitäisi päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme